Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   143 / 167
(#) Lazac85 hozzászólása Szept 25, 2017 /
 
Sziasztok!
Riasztó bekötésével vn problémám, pontosabban a központi zár vezérlésével. Az auto egy 2005-ös évjáratú Ssangyong Rexton. Gyári központi zár van benne, távirányító azonban nem volt hozzá. Próbálom kikeresni a záró, illetve a nyitó szálat ami a motorhoz megy. 5 vezeték megy összesen a motor felé, abból 2 együtt, es tőle “elkülönülve” 3, gondolom a 3 vezekékből álló köteg kell nekem. Ebben van egy fehér, egy zöld, es egy fekete vezetek. A próbalámpa csipeszét testre kötöttem, es a másik felet a vezetékekhez érintettem szepen sorban. Eredmény: feketére testet adva nem történik semmi. Zöldre testet adva kinyit (ha alapból le van zarva a központi zar), fehérre testet adva kinyit, es akkor is próbál nyitni, ha nyitva van...tehát ket szálra is nyit, de egyre sem zár. A fekete vezetéket es a fehér vezetéket egyébként probalampaval összekapcsolva szinten nyit, es fehéret a zölddel összekapcsolva szinten nyit...próbáltam pozitívat kapcsolni a vezetekekre, de akkor sehol nem történik semmi. Van valami otletetek?
(#) uniman válasza Lazac85 hozzászólására (») Szept 25, 2017 /
 
A drótok másik végét meg bekötve hagytad vagy le van húzva a vezérlőről ?
(#) Lazac85 válasza uniman hozzászólására (») Szept 25, 2017 /
 
Bekötve vannak, mármint, ha az auto gyári vezérlőjére gondolsz! A riasztó vezérlője még nincs bekötve.
(#) Lazac85 válasza Lazac85 hozzászólására (») Szept 25, 2017 /
 
Annyit közben kideritettem, hogy a fehér vezetek a nyitó szál, a zöld fekete pedig a záró szál. Es negativat kapcsol. De a zöld fekete nem zar...hanem nyit, ha kézzel előtte lezártam a központi zárat. Csukott ajtónál próbálkozom, tehát az ajtokapcsolo sem kavarhat be.
(#) lastewer hozzászólása Nov 11, 2017 /
 
Sziasztok!

Univerzális kp zárat akarok beszerelni egy Citroen C3-ba. Van benne egy gyári , működik is. A bal első ajtót szétszedtem és a kp zár motorjára menő vezetékekre hiába adok testet , az nem zár le egyik vezetéken sem.(Egy izzón keresztül testelem).

Mielőtt jönne a kérdés, hogy miért szerelek be még egyet, ha működik , azért , mert ez riasztós.

Ugyanezt megcsináltam az izzon keresztűl,csak pozitívra , de akkor sem történik semmi. Kérdés miért?
A hozzászólás módosítva: Nov 11, 2017
(#) kisspal63 hozzászólása Nov 28, 2017 /
 
Sziasztok! Egy utólag beszerelt központi zár van az autómban amit a riasztó is vezérel. Hideg időben mint most is előfordul, hogy egyik másik ajtó nem zár be. Gondoltam veszek ilyen motorokat amire azt írták, hogy erősített. A probléma csak az,hogy ennek nem pontosan olyan színű vezetékei vannak mint a réginek. Hogy kellene bekötni? Esetleg valami általános bekötés 2db 5vezetékes és 2 db 2 vezetékes motorhoz valakinek?
A hozzászólás módosítva: Nov 28, 2017
(#) zzz válasza kisspal63 hozzászólására (») Nov 28, 2017 /
 
Helló!
Egy multiméterrel meg tudod nézni, állítsd ellenállás mérésre. A tekercsnél ellenállást fogsz látni, a kapcsolószálakhoz meg a rudat mozgasd.
(#) kisspal63 válasza zzz hozzászólására (») Nov 29, 2017 /
 
Köszönöm ez jó tipp. A kapcsoló szálaknál mit tudok mérni? Gondolom egymáshoz képest ellenállást.
(#) Inhouse válasza kisspal63 hozzászólására (») Nov 29, 2017 /
 
A kék és a zöld a motor szála, ezen is lesz változás mozgatva ellenállás mérésben, mivel DC motor, visszafelé meg dinamó. A fekete a COM, ezt kapcsolja vagy a barnához, vagy a fehérhez.
Az, hogy hidegben nem működik nem csak motor gyengeség lehet...
(#) kisspal63 válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 29, 2017 /
 
Az a baj,hogy a régin nincsen fekete. A többi szín stimmel de ami marad az piros.
(#) Inhouse válasza kisspal63 hozzászólására (») Nov 29, 2017 /
 
Mérd le, hogy a piroshoz kapcsolja-e a fehéret, illetve a barnát! Van amelyik bekötésnél ez a közös pont nem testre, hanem pluszra van kötve (ritkán), úgy még stimmel is a szín!
Ha a kék/zöldre rakod, akkor meg VDC állás és mozgasd, fogsz látni feszültség értékeket. Ha ellenállás mérésben nézed, akkor ne mozgasd (nem biztos, hogy szereti a műszer), pár ohm lesz max (4-6).
(#) kisspal63 válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 29, 2017 /
 
Köszönöm a segítséget így sikerült és már működik is.
(#) Inhouse válasza kisspal63 hozzászólására (») Nov 29, 2017 /
 
Szívesen, örülök, hogy sikerült. Akkor annyi, hogy a piros van a fekete helyett?
(#) kisspal63 válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 30, 2017 /
 
Igen. Minden szín szerint kivéve a feketét. Azt a pirosra kötöttem és kész.
(#) tunner hozzászólása Dec 29, 2017 /
 
Sziasztok.

Adott egy 4-es golf. A belsőtér világítás biztosítéka állandóan kimegy.
A biztosíték helyére beraktam a multimétert és a riasztó élesítésének pillanatában felugrik az áramfogyasztás 17A-re és így kinyomja a 10A-es biztosítékot. A kocsiban egy laserline 989 üzemel.
Ha nem használom a riasztót akkor nem ég ki a biztosíték.
Valakinek lenne valami tanácsa hogy hol keressem a hibát?

Üdvözlettel: Tunner Péter
(#) domi64 válasza tunner hozzászólására (») Dec 29, 2017 /
 
Szia! Gyári a riasztó? Ha igen, mióta veri le a belsőtér világitás biztositékát?
A hozzászólás módosítva: Dec 29, 2017
(#) lastewer hozzászólása Feb 10, 2018 /
 
Sziasztok!

Audi A4 1.6 style 2004 -es évj. autó , következő probléma:

csomagtér ajtót nem nyitja ki távirányítóval. Elméletileg gyári távirányítója van, az ajtókat nyitja - zárja rendesen.

Nem is zúg a csomagtér motorja , szerintem jelet se kap.

Hol van ebben a gyári kp zár vezérlő? Vagy egyben van a motorvezérlővel?
(#) malak hozzászólása Feb 14, 2018 /
 
Sziasztok!

Egy kis segitséget szeretnék kérni Thunder riasztós szakiktol.

Van nekem egy Thunder riasztó utánzatom viszont az ütésérzékelőről leszakadt az összes kábel a csatlakozóról,van valakinek fotója az eredeti lábkiosztásról?

Mellékelem a kapcsolási rajzot is...Bővebben: Link

Meg egy másik kérdés,vajon lehet kapni külön csatlakó sort ehez a riasztóhoz valahol?Mivel az a gondom hogy az összes érintkező rajta hol érintkezik hol nem és már azon gondolkoztam hogy beforrasztom az összes kábelt viszont akkor elesek a könnyen oldhatóságtól.....
(#) Fibo hozzászólása Feb 17, 2018 /
 
Sziasztok!


Korábban már panaszkodtam az Eurocar riasztómra, mostanra végképp feladta a harcot, egyáltalán nem reagál semmire. Szeretném lecserélni egy másik rendszerre. Beszéltem egy villamoságszerelővel, ő a Mistral riasztókat szokta berakni. Rákerestem és hát hülye indok vagy nem, de nem tetszik az a krómos csicsás távirányítója. Tovabb kutakodtam és találtam egy Rhino Z1M NN névre hallgató rendszert. Ennek a fő erénye nálam az, hogy elvileg működne az autó gyári távirányítójával (távirányítós kp. zár van az autóban). Kérdésem az lenne, hogy van e ezzel tapasztalata itt valakinek, mennyire lehetek biztos abban, hogy működni fog vele? Az autó egy 99-es Volvo, nem CAN-BUS-os.

Köszi a segítséget.
(#) lastewer hozzászólása Feb 20, 2018 /
 
Ide már szinte senki nem ír
(#) dokibácsi123456 hozzászólása Feb 20, 2018 /
 
sajnos
(#) mraulajos hozzászólása Márc 15, 2018 /
 
Hali!
Most vettem egy SUZUKI WAGON R-t. A képen látható riasztó van benne. Egy leírással ha tudna valaki segíteni, megköszönném.
(#) lastewer válasza mraulajos hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Ennyiből szerintem kevesen mondják meg mi ez.
(#) mraulajos válasza lastewer hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Sajnos semmi típus jel nincs rajta. Próba szerencse, hátha valaki ráismer.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2018
(#) lastewer válasza mraulajos hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Ki van halva egyébként ez a része az oldalnak.
(#) lastewer hozzászólása Márc 20, 2018 /
 
Sziasztok!

Autó utastér világítására van rákötve a riasztóm ajtónyitás vezetéke , de mivel késleltetett a világítás , ezért várni kell mindig 30 mp-t hogy le tudjam zárni.

Ezt hogyan lehet elkerülni ?
(#) attika válasza lastewer hozzászólására (») Márc 20, 2018 / 1
 
Szia.
Ezt nem teljesen értem mert attól, hogy késleltetve van a világítás annak semmi köze nincs az ajtó kapcsolóhoz.
Az attól még ugyanúgy testet kapcsol.
Ott valami el van kötve.
(#) Gafly válasza attika hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Ha tippelni kellene, akkor talán nem a kapcsolóra van kötve, hanem a lámpára
(#) Inhouse válasza attika hozzászólására (») Márc 20, 2018 / 1
 
Sok autónál a kapcsolón sem a megszokott +12V/test mérhető állástól függően, hanem egy köztes érték. Ez a legtöbb riasztót megbolondítja.
Megoldás a késleltetés miatti zavarra.
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2018
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Bár ez pont csak a kapcsolókról jó közvetlenül.
Következő: »»   143 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem