Fórum témák
» Több friss téma |
Szia! Az alsó a fő EGR szelep és a felső pedig a vezérlője ami elektromágnestekercses szelep, amit a motorvezérlő kapcsolgat a megfelelő üzemállapotban. A cső nélküli csonk az a kimenete volna vezérlőszelepnek de a bemenetét azt le "szokták" vakolni, hogy ne okozzon tömörtelenséget ennek a szeleprendszernek a kiiktatása. Az EGR okozza sok esetben a pillangószelep alsó felének a kormozódását ami ettől a lerakódástól nehézkes lesz és bizonytalanul működik alapjáraton és gázpedál elvételkor, magasabb fordulatról.
Hello! Van egy 98' -as sr 1,6 os IV Golf-om, az alapjáratom hidegen ingadozik, majd ha be melegedik akkor 1200-1400 en hol ezen hol azon stabil! Miután alapbeállítást adunk, jól megy... ki kapcsolom a motrot, vissza... még mndig jó, aztán másnap reggel úgyan ez a helyzet, ingadozik, majd 1200-1400 az alapjárat! Mindent kipróbáltunk! Már nem jut eszembe semmi! Valami ötlet?
a hibakódok: 00282 -Fojtószelep-Állító V60 17-10 Szabályzás eltérés - időszakos 00282 - Fojtószelep-Állító V60 16-00 Jel határértéken kívűl 00557 - Szervókormány myomáskapcsoló - F88 29-10 rövidzár testre - időszakos Segítsetek
Szia! Vess egy pillantást erre a hozzászólásra. Nem akarlak elszomorítani de a V60 motorja kezdi feladni a harcot és ilyen hibákat jegyez be a hibatárolóba a motorvezérlő. A motorban 190 ezer km volt akkor és a kocsi 2000. évi kiadású 1.4 16V Seat leon. Mókolhatod ha gondolod de azután jönnek az ellenállás pálya gondok. Bővebben: Link Az olajnyomás kapcsoló az valahol nálad is ezen a helyen lehet.
Alapjárat hidegen nekem sem jó. Akkor elég kipucolni a folytószelepet? Hibát erről nem ír, cserébe gyújtáskimaradást igen. Gyertya, kábelek jók.
Valamint nagyobb gyorsításoknál kigyullad a töltésjelző led. De ezt csak 5000-es fordulat felett. Rossz a generátorban a szabályzó? A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2018
Szia! Mi a motorkódja a kocsinak? Mik a hibakódok?
Idézet: Laza volna az ékszíj a segédüzemen? „gyorsításoknál kigyullad a töltésjelző led” Idézet: .... rallyzol? „ezt csak 5000-es fordulat felett”
Most volt kicserélve az alapjárati motor(Pillangószelep!) és a légtömegmérő, meg a generátor és a gyertyák és kábelok! de a régi alapjáratimotorral is ezt csinálta! Kábelszakadás lenne?
Hát nem tudom! 2000 Euróba került a kezelés... és most is ezt csinálja.... JÓ lenne valahogy megoldani!
Mikor volt az a "most"? Sikeres volt volt az adaptáció vagy csak úgy ki lett cserélve és összedugva az újjal? Mi is a motorkód?
Nem laza, de már 4000-esnél is elkezd villogni.
Szia! Van egy ilyen állító szerkezet a szívócsőnél aminek van egy vezérlő szelepe és egy membrános működtetője. A magyarázat a rajzhoz egy kissé nyers de érthető, hogy mit is csinál ez az átkapcsoló szerkezet. Az alapjárat ingadozás az lehet a szervo szivattyú nyomáskapcsoló kontakt hibája is. Ez a motorhűtő bal oldalán a szivattyúra lenézve egy csőcsonkon van felül és két vezeték megy oda egy stekkerrel csatlakoztatva. A töltés kontrollja az az ECU-ra van bízva, az kontrollálja. Talán az indokolatlan magas fordulat és az abból adódó töltéstöbblet a gerjesztés megszüntetését vonja maga után (ezt csak úgy gondolom, nem tudom). Ha normál üzemállapotban nincs töltéshiány visszajelzés akkor nem valószínű, hogy gond volna ezzel. Bár nem ártana egy jó akkuval is megpróbálni ezt, mert lehet az akkunak is problémája ha szulfátos és nem veszi megfelelő mértékben a töltést.
Az akkufeszültség 13.6V. Ha bekapcsolom a fényszórókat akkor leesik 13V-ra. Ha rálépek a gázra akkor marad ugyanennyin a feszültség, de elkezd villogni majd világítani a töltésjelző.
2 éves akksi van benne. A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2018
Szevasztok! Olyan problémám lenne h adott egy golf 4 1.9tdi ALH.
A jelenség az h amikor felrakom a gyujtást akkor minden beindul rádio,fütés, müködik minden. De a müszerfal nem se a visszejelző lámpák se a 2 digitális kijelző se a mutatok nemindulnak meg, És amikor elkezdem tekertetni akkor beröffen és megis áll. Ráduktuk gépre és azt irta h motorvezérlő blokkolva, a müszerfalhoz nem tudtunk csatlakozni. A kérdés h mi lehett a probléma? Müszerfal? Válaszokat előre is köszi!
Szia! Talán az immobilizer okozhat ilyet?
Ki kellene venni azt az akkumulátort és megpróbálni feltölteni, hogy egyáltalán veszi e töltést.
De azt nem kelene kiirnia hibára a gép?
Mázlista vagy! Ennek a kocsinak az ismert hibái között pont ezt említik amiről írtál. Gyújtáskapcsoló kontakt hiba. Tehát a kapcsoló betétet kell kicserélni ha minden igaz.
Kicseréltük a müszerfalat most megjött a villany neki de most villog az immo (sárga kulcs ikon) azt összetudják tanitani a kulcsal?
Az indításgátló csak diagnosztikai berendezéssel programozható. Akkor valószínű, hogy memória hozzáférési hiba lehetett a probléma nem kimondottan gyújtáskapcsoló.
AKL a motorkód! és igen töbször tanítottuk, és mindannyiszor másnap vagy harmadnap reggelre rossz volt! Mindig ezt a 3 hibát adta ki!
Nem akarom "temetni" a dolgot de szerintem itt a vége a V60-nak ... bár ne úgy lenne. A V60 motorjának a hibáját nem tudja diagolni a rendszer csak azt, hogy nem jók az értékek az üzemállapotokhoz.
A kesztyűtartó világítása honnan kap feszültséget?
Magát a lámpát és kapcsolóját megcsináltam, mert rossz volt, de most veszem észre, hogy még tápot sem kap. Minden belső világítás működik kivéve ezt. Valamint ha kinyitom a jobb oldali első ajtót, azt az autó nem érzékeli, Csak ha lenyomom a műanyag pöcköt a zárban és hallok közben egy kattanást. Ilyenkor elég csak a kapcsolót kicserélni, vagy már a zár mechanikája van elkopva?
A régivel is ez volt a baj? az újjal is? szerintem nem lehet!!
Sziasztok. Golf 4 1.9 tdi 66 kw ALH. Csomagtaró világításom nem megy. Rájöttem hogy a mikrokapcsoló elrozsdált a zárban. Ugyan úgy mint itt. Javítani nem lehet sajnos, szétszedtem - kuka. Sehol sem találok olyan kapcsolót. 3 pines, gondolom a központi zárnak is adna valami jelet. Új zár nagyon drága. Itt egy videó, látni hogy milyen kellene. link
A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2018
Bővebben: Link Szerintetek elég hogyha teszek egy mikrokapcsolót bele? A központi zárat nem fogom megzavarni?
Szia! Nem tudom, hogy mennyire van tönkremenve a kapcsoló belseje de ha csak a csatlakozási tüskék vannak letörve és a rugó is rozsdás, talán lehetne valamit kezdeni vele. Talán akkor adnám fel ha a csúszkákat kellene rekonstruálni.
Csatlakozók egy sincs, csúszka meg tiszta rozsda. Hiszha tudnám hogy mit vezérel a 3. szál. Riasztóhoz van-e, vagy mihez. 1-2 összeérintem akkor világít a lámpa, ha a 2-3 akkor meg semmi.
Akkor talán keresni kell egy használtat és abból "kiműteni". Ez például, nem egy nagy összeg érte.
Keresek itt Szlovákiában valakit a közelbe, ha találok normális áron akkor megveszem. Ha meg nem akkor teszek egy mikrokapcsolót oda és kész.
Sziasztok! Nem működött a golf 4 -em hátsó ablaktörlő motorja (berohadt) és sikerült szétszedni és kitisztítani. Azóta működik is de túlságosan is mert nem lehet lekapcsolni állandóan töröl és nem is szakaszosan ahogy kellene hanem folyamatosan. Mi lehet a baj? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |