Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   36 / 48
(#) VIM válasza atisho88 hozzászólására (») Márc 25, 2018 /
 
Szia! Az alsó a fő EGR szelep és a felső pedig a vezérlője ami elektromágnestekercses szelep, amit a motorvezérlő kapcsolgat a megfelelő üzemállapotban. A cső nélküli csonk az a kimenete volna vezérlőszelepnek de a bemenetét azt le "szokták" vakolni, hogy ne okozzon tömörtelenséget ennek a szeleprendszernek a kiiktatása. Az EGR okozza sok esetben a pillangószelep alsó felének a kormozódását ami ettől a lerakódástól nehézkes lesz és bizonytalanul működik alapjáraton és gázpedál elvételkor, magasabb fordulatról.
(#) totoka20 hozzászólása Márc 28, 2018 /
 
Hello! Van egy 98' -as sr 1,6 os IV Golf-om, az alapjáratom hidegen ingadozik, majd ha be melegedik akkor 1200-1400 en hol ezen hol azon stabil! Miután alapbeállítást adunk, jól megy... ki kapcsolom a motrot, vissza... még mndig jó, aztán másnap reggel úgyan ez a helyzet, ingadozik, majd 1200-1400 az alapjárat! Mindent kipróbáltunk! Már nem jut eszembe semmi! Valami ötlet?
a hibakódok:
00282 -Fojtószelep-Állító V60 17-10 Szabályzás eltérés - időszakos
00282 - Fojtószelep-Állító V60 16-00 Jel határértéken kívűl
00557 - Szervókormány myomáskapcsoló - F88 29-10 rövidzár testre - időszakos
Segítsetek
(#) VIM válasza totoka20 hozzászólására (») Márc 28, 2018 /
 
Szia! Vess egy pillantást erre a hozzászólásra. Nem akarlak elszomorítani de a V60 motorja kezdi feladni a harcot és ilyen hibákat jegyez be a hibatárolóba a motorvezérlő. A motorban 190 ezer km volt akkor és a kocsi 2000. évi kiadású 1.4 16V Seat leon. Mókolhatod ha gondolod de azután jönnek az ellenállás pálya gondok. Bővebben: Link Az olajnyomás kapcsoló az valahol nálad is ezen a helyen lehet.
(#) martin96 válasza VIM hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Alapjárat hidegen nekem sem jó. Akkor elég kipucolni a folytószelepet? Hibát erről nem ír, cserébe gyújtáskimaradást igen. Gyertya, kábelek jók.
Valamint nagyobb gyorsításoknál kigyullad a töltésjelző led. De ezt csak 5000-es fordulat felett. Rossz a generátorban a szabályzó?
A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2018
(#) VIM válasza martin96 hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Szia! Mi a motorkódja a kocsinak? Mik a hibakódok?
Idézet:
„gyorsításoknál kigyullad a töltésjelző led”
Laza volna az ékszíj a segédüzemen?
Idézet:
„ezt csak 5000-es fordulat felett”
.... rallyzol?
(#) totoka20 válasza VIM hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Most volt kicserélve az alapjárati motor(Pillangószelep!) és a légtömegmérő, meg a generátor és a gyertyák és kábelok! de a régi alapjáratimotorral is ezt csinálta! Kábelszakadás lenne?

Hát nem tudom! 2000 Euróba került a kezelés... és most is ezt csinálja....
JÓ lenne valahogy megoldani!
(#) VIM válasza totoka20 hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Mikor volt az a "most"? Sikeres volt volt az adaptáció vagy csak úgy ki lett cserélve és összedugva az újjal? Mi is a motorkód?
(#) martin96 válasza VIM hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Nem laza, de már 4000-esnél is elkezd villogni.
(#) VIM válasza martin96 hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Motorkód?
(#) martin96 válasza VIM hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
BFQ93562
(#) VIM válasza martin96 hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
Szia! Van egy ilyen állító szerkezet a szívócsőnél aminek van egy vezérlő szelepe és egy membrános működtetője. A magyarázat a rajzhoz egy kissé nyers de érthető, hogy mit is csinál ez az átkapcsoló szerkezet. Az alapjárat ingadozás az lehet a szervo szivattyú nyomáskapcsoló kontakt hibája is. Ez a motorhűtő bal oldalán a szivattyúra lenézve egy csőcsonkon van felül és két vezeték megy oda egy stekkerrel csatlakoztatva. A töltés kontrollja az az ECU-ra van bízva, az kontrollálja. Talán az indokolatlan magas fordulat és az abból adódó töltéstöbblet a gerjesztés megszüntetését vonja maga után (ezt csak úgy gondolom, nem tudom). Ha normál üzemállapotban nincs töltéshiány visszajelzés akkor nem valószínű, hogy gond volna ezzel. Bár nem ártana egy jó akkuval is megpróbálni ezt, mert lehet az akkunak is problémája ha szulfátos és nem veszi megfelelő mértékben a töltést.
(#) martin96 válasza VIM hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
Az akkufeszültség 13.6V. Ha bekapcsolom a fényszórókat akkor leesik 13V-ra. Ha rálépek a gázra akkor marad ugyanennyin a feszültség, de elkezd villogni majd világítani a töltésjelző.
2 éves akksi van benne.
A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2018
(#) John02200 hozzászólása Márc 30, 2018 /
 
Szevasztok! Olyan problémám lenne h adott egy golf 4 1.9tdi ALH.
A jelenség az h amikor felrakom a gyujtást akkor minden beindul rádio,fütés, müködik minden.
De a müszerfal nem se a visszejelző lámpák se a 2 digitális kijelző se a mutatok nemindulnak meg,
És amikor elkezdem tekertetni akkor beröffen és megis áll. Ráduktuk gépre és azt irta h motorvezérlő blokkolva, a müszerfalhoz nem tudtunk csatlakozni. A kérdés h mi lehett a probléma? Müszerfal?
Válaszokat előre is köszi!
(#) VIM válasza John02200 hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
Szia! Talán az immobilizer okozhat ilyet?
(#) VIM válasza martin96 hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
Ki kellene venni azt az akkumulátort és megpróbálni feltölteni, hogy egyáltalán veszi e töltést.
(#) John02200 válasza VIM hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
De azt nem kelene kiirnia hibára a gép?
(#) VIM válasza John02200 hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
Mázlista vagy! Ennek a kocsinak az ismert hibái között pont ezt említik amiről írtál. Gyújtáskapcsoló kontakt hiba. Tehát a kapcsoló betétet kell kicserélni ha minden igaz.
(#) John02200 válasza VIM hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
Kicseréltük a müszerfalat most megjött a villany neki de most villog az immo (sárga kulcs ikon) azt összetudják tanitani a kulcsal?
(#) VIM válasza John02200 hozzászólására (») Márc 30, 2018 /
 
Az indításgátló csak diagnosztikai berendezéssel programozható. Akkor valószínű, hogy memória hozzáférési hiba lehetett a probléma nem kimondottan gyújtáskapcsoló.
(#) totoka20 válasza VIM hozzászólására (») Márc 31, 2018 /
 
AKL a motorkód! és igen töbször tanítottuk, és mindannyiszor másnap vagy harmadnap reggelre rossz volt! Mindig ezt a 3 hibát adta ki!
(#) VIM válasza totoka20 hozzászólására (») Ápr 1, 2018 /
 
Nem akarom "temetni" a dolgot de szerintem itt a vége a V60-nak ... bár ne úgy lenne. A V60 motorjának a hibáját nem tudja diagolni a rendszer csak azt, hogy nem jók az értékek az üzemállapotokhoz.
(#) martin96 hozzászólása Ápr 1, 2018 /
 
A kesztyűtartó világítása honnan kap feszültséget?
Magát a lámpát és kapcsolóját megcsináltam, mert rossz volt, de most veszem észre, hogy még tápot sem kap. Minden belső világítás működik kivéve ezt.
Valamint ha kinyitom a jobb oldali első ajtót, azt az autó nem érzékeli, Csak ha lenyomom a műanyag pöcköt a zárban és hallok közben egy kattanást. Ilyenkor elég csak a kapcsolót kicserélni, vagy már a zár mechanikája van elkopva?
(#) totoka20 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 4, 2018 /
 
A régivel is ez volt a baj? az újjal is? szerintem nem lehet!!
(#) cupika97 hozzászólása Ápr 13, 2018 /
 
Sziasztok. Golf 4 1.9 tdi 66 kw ALH. Csomagtaró világításom nem megy. Rájöttem hogy a mikrokapcsoló elrozsdált a zárban. Ugyan úgy mint itt. Javítani nem lehet sajnos, szétszedtem - kuka. Sehol sem találok olyan kapcsolót. 3 pines, gondolom a központi zárnak is adna valami jelet. Új zár nagyon drága. Itt egy videó, látni hogy milyen kellene. link
A hozzászólás módosítva: Ápr 13, 2018
(#) cupika97 válasza cupika97 hozzászólására (») Ápr 13, 2018 /
 
Bővebben: Link Szerintetek elég hogyha teszek egy mikrokapcsolót bele? A központi zárat nem fogom megzavarni?
(#) VIM válasza cupika97 hozzászólására (») Ápr 13, 2018 /
 
Szia! Nem tudom, hogy mennyire van tönkremenve a kapcsoló belseje de ha csak a csatlakozási tüskék vannak letörve és a rugó is rozsdás, talán lehetne valamit kezdeni vele. Talán akkor adnám fel ha a csúszkákat kellene rekonstruálni.
(#) cupika97 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 14, 2018 /
 
Csatlakozók egy sincs, csúszka meg tiszta rozsda. Hiszha tudnám hogy mit vezérel a 3. szál. Riasztóhoz van-e, vagy mihez. 1-2 összeérintem akkor világít a lámpa, ha a 2-3 akkor meg semmi.
(#) VIM válasza cupika97 hozzászólására (») Ápr 14, 2018 /
 
Akkor talán keresni kell egy használtat és abból "kiműteni". Ez például, nem egy nagy összeg érte.
(#) cupika97 válasza cupika97 hozzászólására (») Ápr 14, 2018 /
 
Keresek itt Szlovákiában valakit a közelbe, ha találok normális áron akkor megveszem. Ha meg nem akkor teszek egy mikrokapcsolót oda és kész.
(#) t-aki1 hozzászólása Ápr 24, 2018 /
 
Sziasztok! Nem működött a golf 4 -em hátsó ablaktörlő motorja (berohadt) és sikerült szétszedni és kitisztítani. Azóta működik is de túlságosan is mert nem lehet lekapcsolni állandóan töröl és nem is szakaszosan ahogy kellene hanem folyamatosan. Mi lehet a baj? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
Következő: »»   36 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem