Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   37 / 48
(#) zolika60 válasza t-aki1 hozzászólására (») Ápr 24, 2018 /
 
A végállás kapcsolójával lehet probléma. Az csak alaphelyzetben hagyja megállni.
(#) t-aki1 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 24, 2018 /
 
Köszönöm a választ. Annyit még kérdezhetnék, hogy pontosan ez mit jelent, mert én teljesen amatőr vagyok hozzá, tehát mit lehetne tenni illetve mit kellene kicserélni. Előre is köszönettel
(#) zolika60 válasza t-aki1 hozzászólására (») Ápr 24, 2018 / 1
 
Ha szétszedted, láthattad benne azt a rézlemez alkatrészt, amire érintkező csúszkák mentek a fogaskeréken. Azt kel megigazgatni, mert valószínűleg elgörbült.
(#) kala1982a hozzászólása Ápr 25, 2018 /
 
Sziasztok, katalizátor előtti lambda szondára azt írja a gép, hogy nincs jel. Rákerestem mind a két nagyobb autóalkatrész forgalmazónál, nem értem, hogy miért van belőle 4 pólusú is meg 5, de láttam egyik cégnél 6 pólusút is. Megnéztem az autóban nekem 5 vezetékes van. A katalizátor utánit nem olyan régen cseréltem az 4 pólusú volt, arra azt írják, hogy diagnosztizáló szonda, az elsőre meg szabályzó. Kérdésem az lenne, hogy hiába van odaírva, hogy katalizátor előtti viszont 4 pólusú akkor azt ne vegyem meg, ugye?
(#) TTam hozzászólása Ápr 25, 2018 /
 
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumot, de nem találkoztam hasonló esettel, szeretném segítségeteket kérni.
2003-as IV-es Golfom van, 1,4 benzin és a legutóbbi utam során a napi számláló egyik pillanatról a másikra kinullázódott. Menet közben nem vettem észre semmit, a kocsi ment gond nélkül, meg se zökkent/akadt/stb, csak mikor lenéztem, akkor kb. 3 kilométernél járt.
A többi mutató rendben volt (kivéve a hűtővíz hőfokmérőjét, de az már korábban is vacakolt, ott hőgombára gondolnék).
Valaki találkozott esetleg korábban ilyesmivel?
(#) martin96 válasza kala1982a hozzászólására (») Ápr 25, 2018 /
 
Enyémben is 5 vezetékes volt. De a kötődobozában 6 vezeték megy. Ezért beraktak egy 6 vezetékest. A 4 vezetékesnek más a foglalata.
(#) kala1982a válasza martin96 hozzászólására (») Ápr 27, 2018 /
 
Más igen, azt nem értem, hogy miért írják a négy vezetékeset katalizátor előttinek amikor az diagnosztizáló szonda...
(#) dave500 hozzászólása Ápr 27, 2018 /
 
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Golf IV 1.4 16V-s autót, amiben valamiért ki van kötve a riasztó, nem akarok reklámozni M3ta Systems riasztó van benne, kettő távirányítóval, viszont nem működik, mert ki van kötve..
Az lenne a kérdésem hogy ez hol kell megnézni?
(autó elektronikában abszolút laikus vagyok)
Előre is köszönöm!
(#) VIM válasza dave500 hozzászólására (») Ápr 27, 2018 /
 
Szia! Hát én sem értek hozzá de ez az elnevezés egy rendszert jelöl, ezen belül lennie kellene egy egyedi jelölésnek is. Talán Gps. vagy gsm rendszerben dolgozik?
(#) dave500 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 29, 2018 /
 
Szia! Távirányítót megbontva én GSM-re tippelnek, de megmondom őszintén fogalmam sincs.
Motorháztetőt felnyitva ezt látom.
Kép
Kép
(#) cupika97 hozzászólása Máj 4, 2018 /
 
Sziasztok. Ma reggel nyitnám a 2000 évj. Golf IV 66kw autómat a táviranyitóval. Nem reagál semmire. Próbáltam a pótkulccsal, azzal sem tudtam kinyitni. A pótkulcs nemtudom hogy műkodött-e, vagy nem, mert sohasem próbáltam. Mivel nem tudtam kinyitni (munkába meg mennem kellett), kinyitottam simán a kulccsá. Mikor beiindítottam a motrot, elkezdett dudálni és a dupla index pislogni. Szerencsére egy idö után abbahagyta, és el tudtam indulni. Mikor most bezártam a kulcsal, pislogott az ajtóban a LED. Mi történhetett az éjjel, hogy semmiböl semmi, reggel nem tudtam kinyitni a távirányítóval?
A válaszaitokat nagyon szepem koszonom.
(#) cupika97 válasza cupika97 hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Ebben a pillanatban próbáltam meg megint. Eloszor taviranyitoval, semmi. Kinyittam kulccsal, megnyomom a gombot, mukodik. Kiváncsi vagyok holnap reggel kinyílik-e.
(#) VIM válasza cupika97 hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Szia! Próbáld meg ezt a procedúrát, hátha csak ez a probléma.
(#) cupika97 válasza VIM hozzászólására (») Máj 4, 2018 /
 
Koszonom a linket. Dél elōtt mükodött. Ha legközelebb nem fog menni, akkor megpróbálom.
(#) kyborg hozzászólása Máj 8, 2018 /
 
Sziasztok.
volna egy Golf 4 1.4 16V AKQ motorkódú autóm, digitális klíma van benne. Gondom az hogy a klímakompresszor nem indul el, és a hűtőventilátor hidegen melegen megy ha már a gyújtást ráadom elindul. Hibának nyomáskapcsolót hozta ki kicseréltük de nem javult. Nyomás próbázva volt azt mondták hogy ennyi gázzal el kell induljon a kompresszor és hogy valami elektronikai hiba van
(#) Laszlo81 hozzászólása Máj 17, 2018 /
 
Sziasztok! Tud valaki segiteni nekem manualis ablakemelos golf 4 elektromossa tételeben? Koszonom
(#) Inhouse válasza Laszlo81 hozzászólására (») Máj 17, 2018 /
 
Spal univerzális...erre nem kellene külön topicot nyitni.
(#) kiszebra hozzászólása Máj 17, 2018 /
 
Szerintem kár az univerzálist venni, biztos talál hozzá bontott gyárit, ami egy másik dimenzió. Bár a gyárit meg nagyobb meló bekábelezni.
(#) martin96 hozzászólása Máj 17, 2018 /
 
Ha már elektromos ablak. Jól gondolom, hogy nekem valamelyik végállás érzékelő lehet rossz, ha olyat csinál, hogy csak 2 centinként lehet lépegetni?
(#) zolika60 válasza martin96 hozzászólására (») Máj 17, 2018 /
 
Lehet, hogy csak szorul a mechanika. Azt hiszem ezekben nincs végállás kapcsoló, csak a motor áramfelvételét figyelő elektronika. Ha egy beállított értéken túlmegy leállítja a motort.
(#) Inhouse válasza kiszebra hozzászólására (») Máj 18, 2018 /
 
Erre a jól átgondolt, alapos kérdésre ennyire futotta...
(#) Laszlo81 hozzászólása Máj 18, 2018 /
 
Ha beszerzek mindent, gyari ajro panel motorokkal, ajtokarpit, bekabelezem.... komfort modult kell cserelni?
(#) VIM válasza Laszlo81 hozzászólására (») Máj 18, 2018 /
 
Szia! Azt minden esetre nézd már meg, hogy van e kábelezve az ajtó valamilyen szinten, vagy egyáltalán nincs kiépítve semmi.
(#) Laszlo81 hozzászólása Máj 18, 2018 /
 
Mire gondolsz?
(#) VIM válasza Laszlo81 hozzászólására (») Máj 18, 2018 /
 
Hogy nincs e véletlenül elektromos ablakemelőhöz, de nem kp. záras modulhoz bekábelezve.
(#) Laszlo81 hozzászólása Máj 18, 2018 /
 
Hogy mindegyik ajtoban ott logna a motor csatija?
(#) dave500 hozzászólása Máj 18, 2018 /
 
Sziasztok!
Van egy 4-es Golfom, 1.4 16V 2001 év végi, az a gondom, hogy az ajtóban ahogy kinyitom, nem világítanak a lámpák(az ajtóban lévők), az izzók jók, 0.5 V-ot mérek mindkét ajtóban a csatlakozón, biztosítékok mind jók. Hol keressem a hibát?
(#) VIM válasza Laszlo81 hozzászólására (») Máj 19, 2018 /
 
ITT ezen az oldalon találsz némi támpontot, hogy honnan lehet csatlakoztatni a következő vezetékköteget ha az ajtóban nem volna semmi kialakítva. A képen a jobb első ajtó vezetékkötege látható és ebben benne van majdne minden amire Neked szükséged van csak a pontos motorkód és alvázszámot kell majd megadnod a kereskedőnek ha be akarod szerezni. A kapcsoló ami ott fel van tüntetve az máshol található meg a keresőben.
(#) martin96 válasza dave500 hozzászólására (») Máj 19, 2018 /
 
Zárakban van egy mikrokapcsoló, külön a lámpáknak. Azt kéne megnézni, ehhez viszont ki kell szedni a zárat.
Én meg vehetek egy bontott zárat, mert az autó egyáltalán nem érzékeli a jobb oldali ajtót, csak ha valamivel lenyomom a zárban lévő kis pöcköt.
(#) VIM válasza martin96 hozzászólására (») Máj 19, 2018 /
 
Szia! Mármint ami a zár felett van belülről a kárpiton az ablaknál? A kulcs elfordításával sem lehet lehúzni annyira a reteszt, hogy zárjon a zár? Az ajtó zárt állapotát valóban a zárban lévő mikrokapcsoló ellenőrzi le. Annak a kapcsolónak a felülete ahol érintkezik a zár forgó nyelvével, elkopik és így nem jelzi vissza, hogy be van zárva. Bővebben: Link
Következő: »»   37 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem