Fórum témák
» Több friss téma |
Anélkül, hogy tudnánk, hogyan kötötted be.... Ha nem működik benne a gyári vezérlő, akkor nem fog menni kulccsal, ill. az ajtógombbal. Közvetlenül vezérled a motorokat a harmadik ábra szerint? Igen nyögvenyelős így segíteni, minden infót harapófogóval kell kihúzni belőled. Próbáld már megérteni, hogy mi itt nem látjuk, hogy mit vettél, mit csináltál, csak azt, amit megosztasz velünk.
Most akkor milyen riasztó van benne? Használj már légyszíves mondat eleji nagy kezdőbetűt, írásjeleket, stb... A hozzászólás módosítva: Jún 26, 2018
Azért nem tudod bezárni kulccsal, mert kivetted a központi zár vezérlőjét, amit ez a mostani nem helyettesít. Ennek annyi a szerepe, hogy a meglévő, hibátlanul működő vezérlőt távirányítóval kapcsolja.
Rakd vissza azt az eredeti dobozt, az nem baj, ha a gyári távirányítóval nem működik, ezután kösd be megfelelően az új elektronikát. Riasztó pedig nincs, mitől lenne?
Sziasztok!
Audi A4 2004 es évj. , kérdés , bal első ajtóban megtaláltam a központi zár záró vezetékét, de a nyítót nem. Az merre van? Riasztót akarok belerakni , de így kicsit érdekes a helyzet.
Talán ez:
"Zárás - bal oldali „A” oszlop tövében 16 pólusú barna csatlakozóban PIROS/BARNA (3. pozíció) vezeték. Nyitás - ugyanitt SZÜRKE/FEHÉR (1. pozíció) vezeték."
Ott nincs ilyen színű csatlakozóm. Mellékeltem egy képet milyenek vannak.
Sziasztok!
Egy barátom keresett fel azzal hogy nem tudja bekötni ezt a központizár egységet. Azt hittem könnyedén megoldom a problémát de egy dolog sehogy sem akar működni mégpedig az ajtónyitó. Küldött nekem pár fotót és rajzokat is bár a rajzok sem teljesen egyértelműek számomra. Mellékelem a képeket hátha valaki meg tudna világosítani minket Előre is köszönöm a segítséget!
Fejtsd már ki légyszíves, hogy mivel is van gond! Raktál fel képet kp zár bekötési ábráról, meg riasztóéról. Mit nem tudsz bekötni? Ez egy utólag beszerelt kp zár? Riasztó is van? Azzal nem tudod vezérelni? Mechanikusan jó, be van szerelve?
Riasztóval van egybe és utólag lesz beszerelve. Próbából összeraktuk asztalnál, működik is minden kivéve az ajtónyitó motort ami meg sem mozdul és feszültséget sem kap.
Ha közvetlenül akkuról próbáljuk akkor szépen mozog az ajtónyitó.
A 6 vezeték ami a kp zár vezérlést csinálja nem ad ki feszültséget, csak 2 relé váltóérintkezői. Ha nem kerül beszerelésre külön kp zár vezérlő, akkor csak a távirányítóval fog működni, a zárral nem lesz működtethető. Ezek a rajzok már régen is elég vacakok voltak, most sem jobbak. Neked a negyedik kell, a "Zárt és nyitott áramkör".
Narancs és narancs-fekete -> test Sárga és sárga-fekete -> +12V állandó, biztosítékkal! fehér és fehér-fekete -> a motor kivezetései Ez utóbbiakat fordított működés esetén fel kell cserélni. Alapból test lesz a motor mindkét szálán, ha nyit, akkor a feh-fek lesz egy pillanatra +12V-on, ha zár, akkor meg a fehér.
Nagyon szépen köszönjük a segítséget! A leírtak alapján bekötöttük és tökéletesen működik!
Hali! Ilyet szerelt már be valaki? 2000-es skoda felibe szeretném beszerelni. Nekem nem egyértelmű mit hová kössek. Minden segítséget köszönök!
Szívesen! Örülök, hogy jó lett.
Ez azért így elég általános, mit nem tudsz? Mi nem egyértelmű? Nekem az jön le, hogy sosem szereltél még autóriasztót... Miben ennyire más ez, mint egy másik riasztó?
Felraksz egy reklám képet egy riasztóról, aminek se márkája, se típusa. Hogyan segíthetnénk? A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2018
Na, ráadásul nem is riasztó. Mindegy, az előző delikvensnek írtak érvényesek lehetnek nálad is...bár ez valószínűleg többet tud. Csak tudnánk, hogy van-e benne már egy nem távirányítható kp zár és ahhoz kell, vagy most rakod a motorokat is?
Na nézzük, hátha ez a jó rajz hozzá.. 1-6 Kp zár vezérlő, ahogy írtam az előző válaszomban 7 akku test (mínusznak szokták írni) 8 akku +12V 9 park izzókra 10 elektromos ablakfelhúzó modulhoz 11 csomagtartóhoz, amennyiben van működtető benne Jumperek: J1 legyen, mert ez most nem levegős kp zárat fog vezérelni... A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2018
Én már találkoztam egy Suzukiban 3db vezérővel. Egymást próbálták munkára bírni
Az szép, de kettő még indokolt lehet, egy sima és egy vezeték nélküli, ezek jól megvannak és lefedik az igényeket.
Főleg a bal első ajtóban, derékig vízben.
Sziasztok!
Vettem én is egy 3 gombos Keyless Entry Sytem egységet. Golf 4 kombiba szeretném bekötni. Tud valaki segíteni abban, hogy a csomagtér ajtó nyitását szeretném a a bicskakulccsal működtetni. Melyik vezetékre kell rákötnöm, hogy működjön a rendszer? Ugyan ez, hogy az index lámpákat is működtesse illetve az elektromos ablakokat, melyik vezetékre kössem az autó kábelkötegébe? Nagyon nagy köszönettel!
Egy ilyen központi zár motort szeretnék használni (nem autóhoz).
Ha jól sejtem akkor ez a két vezeték egy motort vezérel előre vagy hátra szóval egy H-híddal tudom a két állapotot vezérelni? A másik problémám, hogy nem tudom mekkora fesz és áramerősségre van szüksége. USB töltőim vannak, de abból annyi amennyit akarok. Ezzel kellene megoldanom két ilyennek a vezérlését. Általában 1A-t tudnak leadni 5V-on. Erre van valakinek valami megoldása?
Közben találtam 800 Ft-ért darabonként úgyhogy kipróbáltam.
5V-al egy sima nodemcu és egy 1A-es akksival tökéletesen működik, alig tudtam lefogni. Persze lehet, hogy ez egy autóba kevés, de nekem megfelel
Sziasztok!
Családtag régóta álló Hyundai Coupe-jában van ez a szerkezet...korábban nem indulás meg állandó berisztás miatt akksi nelkül falnak lett támasztva, cirka 4 évre. Jó lenne életre kelteni, de vélhetően az utólag beszerelt ketyere szól bele a dologba. Az AC nem is kap delejt. Szeretnénk kiműteni belőle, viszont semmi infónk nincs róla, hogy kötötték be anno. Ha valakinek volna bekötési rajza hasonló eszközről, kérem tegye közkinccsé. Vagy valakinek van ötlete, hogyan lehetne esetleg életre kelteni ezt a központizáras, blokkolós, riszatós anyámtyúkját? Ez a számsor, és ezek a képek állnak rendelkezésre a csodatermékről...
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Volvo s40-em (1.6 benzin, 2000 évjárat) nem indul be. Gyertya csere után pár másodpercet járt a motor és utána leállt.Berakom a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, elforgatom és csak a visszajelző lámpák világítanak a műszerfalon illetve az imobilizer piros LED-je gyorsan villog, de az önindító megsem tekeri a motort, teljes csönd van. A centrálzárat nem tudom kinyitni csak a kulcsal tudtam kinyitni az ajtót.Az akkumulátort feltöltöttük, a relék és a biztosítékok jók. Próbáltuk bebikázni és behúzni is de semmi.Szerintetek mi lehet a gond? Válaszotokat előre is köszönöm.
Ha gyorsan villog az immo LED-je az szerintem nem jó. Milyen a kulcs?
Sima gyári slusszkulcs, nem bicska kulcs, külön van a távirányító. A tetején van egy piros négyzet, és ha jól tudom alatta van a transponder chip.
Tartalék kulcs? Azzal is ezt csinálja? Ha igen, akkor lehet az immo vevő része (egy tekercs a gyújtáskapcsoló körül) vacakol.
A hozzászólás módosítva: Aug 15, 2018
A tartalék kulcsal is ugyanezt csinálja. És akkor ezzel a vevővel mit tudok csinálni?
Megnézed, hogy a helyén van-e? Nem sérült-e? A csatlakozója nem kontaktos? Immo chipet kivenni a kulcsfejből és közelebb nyomni egy próbára a tekercshez...
Hali!
Bocsi hogy beleszólok. Kb 3 éve, elhagytuk a kocsink kulcsát. Elővettük a tartalék kulcsot, ki tudja mikor volt használva, és nem indult vele az autó. El felejtette a programot. Újra kellett tanítatni, szakemberrel. |
Bejelentkezés
Hirdetés |