Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
De akkor mindig rossz lenne nem? Nem csak "időnként".
Mert van mikor meleg motorral sem csinálja.
Van különbség a rossz állapotnál a párás és a száraz időszak közt?
Nincs. Van hogy napokig jó. Aztán elkezdi. Hidegen szépen jön- megy. Leállítom. Kb fél óra múlva mennék tovább. Alig tudok. Fullad. Nagynehezen elindulok és semmi erő...
Hidd el hogy vagy üzemanyagszűrő,vagy szivattyú,az a 80Ft.os O gyürü pont a nyomás szabályozónál van a szivattyú házban.Ha kimozdul,nem tudja feltermelni magának a kellő 3.2bar nyomást.Vagy simán csak halodik a szivattyú.de nézd meg a szivattyúházra menő csatlakozót az is elszokott melegedni,főleg a negativ vezetéke a csatiban.
Annyi még,hogy előző tulajnál kezdte . Néhányszor csak. Mindig melegben. Hidegben sohasem.
Mint mondtam nehéz rájönni,egyébként a légtömegmérő is lehet ludas.Húztad már le amikor rendetlenkedik?
Köszönöm az eddigi segítségeket. Megnézem.
Plusz infó. Hátha...
Ha csak járatom az autót semmi gond. Hiába melegszik fel. Ha viszont megyek vele bedobja a hibajelet. Erő elmegy... Légtömegmérő kilőve mint hiba. Nincs benne.
Ha injektoros akkor kell benne lenni valamilyen levegő érzékelőnek.Annyit tegyél meg majd légyszives hogy egy jól látható fotót feldobsz ide a motor térről.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3065052.html itt olvasgass.Google fordit A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2018
Még annyit tehetsz hogy vcalahol megméreted az üzemanyag nyomást rendben van e,és hogy a lambda szondát lehúzod amikor rosszalkodik az autó.Múlthéten csináltam igaz Ford galaxi 2.3 benzin ott a tünetek hasonlóak voltak mint nálad,de ott sortrafó csere után megtáltosodott a kocsi
Holnap nekikezdünk.
- leömlő tömítés csere ( durván kifújt) - fals levegők megszüntetése -lambda megpucolása ,szemrevételezése. Folyt.köv.
Ha van fals levegő attól csúnyán tud hörögni az autó,de az állandó hiba lenne.
Hát barátom. Le a kalappal.
Trafó. De csak félig rossz. Gyertya kiszed. Két középsőn nincs szikra. Kábelcsere ugyanaz. Gyertyacsere ,dettó. Trafó kuka. Bár legutóbb mikor ellenőrizztük (hidegen). Minden oké volt. Nagyon-nagyon köszönöm a segítséget. Ha megjött az új azért írok fejleményt. A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2018
3 lehetőség van, amiből reméljük a trafó meghibásodása lesz a Te esetedben.Az első hogy döglött a trafó,a második hogy sérült a holtponti jeladó gyürüje,a harmadik hogy vezérlő hibás.Mindennel találkoztam már,de trafó halála a gyakoribb.
Reméljük meglett a hiba és gondtalan autózás kezdődik.
Ajj de kár. Holtponti jeladó...
Elől lennt lehet? Vagy a gyújtó trafó alatt? Cseppen az olaj ott..
Nem, a holtponti jeladó elromlik akkor nincs jel,ott nincs az hogy csak 2 hengerre ad jelet,ha bekrepál akkor 0 jel, és áll az autó.De ha folyik rá az olaj időnként érdemes megtakarítani hogy ne zabálja fel az olaj a mü.a. házat.Egy kis féktisztitó spray csodákra képes....
A hozzászólás módosítva: Aug 9, 2018
Trafó.
Hiba megvolt. Trafó kicserél. Még az injektor hibajel is eltünt. Meghajtottuk. Hiba nincs . Kihült. Meghajtottuk. Hibátlan. Kb 5 perces meló volt. 3 szerelő feladta. Az biztos,hogy nem "nagypénzes" meló.. Dehát na. Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Meg az a 100 paci is akik majd szétrúgják azt a "gyönyörűen formatervezett" kasztnit. Ha erre jársz tuti vendégem vagy 1-2 sörre
Örülök ha segíthettem,a trafó hiba alattomos legtöbbször csak cserével lehet rájönni hogy hibás.Az injektor hiba meg azért jön elő mert a lambda szonda érzékeli hogy el nem égetett üzemanyag kerül a kipufogóba ezt hibának veszi.
Hello.
Ki tud nekem segíteni Regisztrált! Multiecuscan beszerzésben. Igazából megvenném, hivatalosan, de azt olvastam a saját oldalukon, hogy meg is kell venni, meg évente a frissítés is pénzbe kerülne. Naa Nee. Most lenne rá szükségem. Addig enged kulcs nélkül, hogy látom a SW HW gyári számokat. Ha valaki tud ebben segíteni kérem írjon mail-t, vagy privit. Köszönöm előre is.
Üdv!
Itt nézz utána: Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Sziasztok,
Adott egy 2004es punto2 dynamic.A gondom az,hogy az elektromos ablak nem műkődik,a szervó sokszor elmegy majd újraindítás után jó és van egy ajtó nyitva hibajelzes.A szerelő aki nem autóvillamosságis arra gyanakszik hogy a középen lévő kezelő konzolt kellene cserélni amin a kezelő gombok vannak.Van valakinek ilyen tapasztalata? előre is köszönöm a segítséget.
Szia.
A szervó típushiba, ha visszaolvasol ebben a topicban, megtalálod a megoldást rá. Az elektromos ablak hibája sokmindentôl lehet, pl. biztosíték, kapcsoló, szálszakadás, emelô mechanika. Ha a bizti jó, akkor le kell venni az ajtóborítást és megnézni, hogy a kapcsoló megnyomására odamegy-e az áram a motorhoz (12v). A nyitott ajtó jelzése is lehet szálszakadás... meg kellene nézni a kábelkorbácsot, ami az ajtó és az oszop között van.
Szia,
sajnos nem találok konkrétumot,lehet elsiklottam mellette.Nem tudnád megírni a megoldást?köszönöm!
Szia szét kell szedni az elektromos rásegitőt,a motor részét a tetején a vezérlőjével.Át kell forrasztani mindent rajta a relék lábait a rámenő vastag vezetékeket,mindent amit lehet legtöbbször felrepednek a forrasztások.Nézd át nagyitóval őket.Nem egyszerű meló kb.3 óra de legtöbbször siker.Én a nejemnek megcsináltam,Puntó 1.2 benzin és azóta jól müködik.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy 2002-es Punto immojához hogy tudok új kulcsot tanítani? A központi zárhoz marad a régi, csak a gyújtáskapcsolóhoz lett új, ezt szeretném megtanítani neki valamilyen módon.
Ezt olvasd el.
Bővebben: Link
Köszönöm szépen! Remélem megvan a barna kulcs hozzá, ezek szerint hogyha nincs, akkor kuka az egész. Viszont ha megvan, elég egyszerű dolgom lesz vele, én a Golf 4-emből indultam ki, ott VAG com interfésszel tudtam az immóval bűvészkedni.
Mondjuk ez igen érdekes. Az általam anno "gyári" kereskedőtől vásárolt 2002-es 1.2 8V Puntohoz csak két "kék" kulcsot adtak. Akkor én így jártam, vagy itt is van keverés a millió fajta autóval. "Természetesen" a kereskedés megszűnt már a 2000-es évek második felében, úgyhogy oda hiába akarnék fordulni....
Per pillanat semmi gondom nincs egyik kulccsal sem, de azért így benne van a kisördög a fejemben... |
Bejelentkezés
Hirdetés |