Fórum témák
» Több friss téma |
Uraim!
Ez mi lenne? Mi célt szolgál? 832A-1C-C külföldi oldalról tudok rendelni csak. Itthon magyar oldalon nem találtam semmi. Rendelni szeretnék ilyet. Vagy van neki más, ami kiváltaná??. A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2018
Szevasz!
Szerintem egy 12V DC behúzótekercsű, 1 zárókontaktussal rendelkező relé. Üdv: StMNiklos
Ez a teljesítmény relé, ez kapcsolja a kompresszort a kültériben. ON-OFF klíma. Helyettesíthető bármilyen nagyáramú relével, max ki kell vezetékelni.
Olyan mintha valaki beleharapott volna.
A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2018
Szevasz!
Ez is jó lehet.. (Szélütött elektronikájú termosztátból bontott, nem régi darab). Üdv:
Sziasztok!
Egy dobozos hűtős kocsi klímáját szeretnénk beüzemelni. A dobozt levettük az autóról, és így az autó motorja nem tudja hajtani a kompresszort. De ugye van egy elektromos csatlakozás is, ami gondolom egy hálózati táplálású kompresszort lát el árammal. A kérdés, hogy a lekötött kompresszor csöveivel, amit a motor hajtott, mit csináljunk. Össze nem köthetjük a két csövet, mert feltételezem, az elektromos kompresszor párhuzamosan volt kötve a motor kompresszorral, és így nem lenne keringés, mert áthidalnánk az elektromost. Akkor marad a külön külön ledugózás, vagy a motor kompresszor visszakötése, és így azt nem használnánk. De jobb lenne, ha nem lenne ott a kompresszor, csak a csövek. Jó nyomon járok, ez így járható út? És akkor, csak hogy bonyolítsam az egészet, a két csövön kívül van még egy harmadik is, ami a kompresszorra volt kötve, és zöldes UV-s színű olaj csöpög ki. Az mi lehet? Eddig úgy tudtam, hogy két cső kell, nem három. A két csövön rajta is van a kis és nagynyomású töltő szelep(kék, és piros).üdv, Ninoo
Szép napot kívánok!
Mi lehet a szplit klímám hibája, ha nem csinál elég hideget? Csak hüvös levegőt fúj, nem hideget. Eddig jól dolgozott. Köszi a segítséget, Sebu
Ez az információ kevés , milyen rendszerű ? ON-OF - vagy inverteres ? Mikor szerelték , menyi ideje hűt gyengébben, nem csepeg a beltériből víz ? Nem deres a beltéri hőcserélője ? Tiszták a szűrők a beltériben ?
Hello! Van egy Whirlpool SPIW 412 klímám,és egy olyan hiba jelentkezett a beltériben,hogy folyamatosan gyorsul és lassul a ventilátor!Erre a problémára megoldást szeretnék kérni,hogy hol keressem a hibát! Előre is köszönöm.
Nézd meg nem e auto üzemmódba van a ventillátor sebesség
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni Midea moba03-09hfn1-qrd0gw típusú inverteres klímával kapcsolatban? E1 hibaüzenetet ad. Tud valaki kapcsolási rajzot?
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy egy inverteres klímánál, hogy el tudjam dönteni, hogy elektronika, vagy a BLDC motor a rossz, helyettesíthetem a motort egyéb terheléssel? Esetleg más módszer?
már néztem de nem beállítás a gond sajnos valami más
Sajnos nem. A klímád szervíz manuáljában kell megnézni, hogyan írja a motor ellenőrzését. Általában elmondható, hogy mindenkinek mindenkivel 100 kOhm nagyságrendben kell legalább lennie. A panel kimeneteit ellenőrizheted. 300 VDC (a hálózati fesz egyenirányítva és pufferelve), GND, +15 VDC, 0-5 V sebességparancs (vagy 1-4,5 V), illetve a HALL jeladóról a visszacsatolás, hogy forog-e a motor. Ha a panelról a 300 V vagy a +15 V hiányzik, már gubanc van.
Természetesen a motor külön is kipróbálható. Mindezt CSAK és KIZÁRÓLAG saját felelősségre!!! Elég könnyű eldurrantani ezt-azt és persze ott a galvanikusan nem leválasztott hálózati feszültség!!! Javaslom böngészni a doksit a lábkiosztás miatt.
Kérlek, hogy ellenőrizd a ventilátor járókereket. Néhány hónap alatt is jelentős mennyiségű kosz gyűlik össze a járatok között és ez okozhat ilyen jelenséget. Óvatosan, kikapcsolt helyzetben nyisd ki a légterelő lamellát és egy elemlámpával világíts be.
Amennyiben nem, úgy érdemes ellenőrizni, hogy hagyományos segédfázisú vagy BLDC motor van-e benne. Amenniyben hagyományos, úgy lelazulhatott a tengely végén lévő mégnes, ami a fordulastzám visszacsatolást adja, illetve lehet gyenge a panelon lévő üzemi kondenzátora is. Saját felelősségre! Szerintem.
Az E1 szt hiszem, hogy kommunikációs hibát jelent. Na ilyet még nem sikerült helyretenni, kivéve egy alkalommal. Multi gép kültérijében két panel összekötésénél volt kontakthiba a csatlakozónál. Olyan gyakori volt annál a szériánál, hogy a forgalmazó ismerte a jelenséget.
Kapcsolási rajzot ne is keress, mert nincs. Viszont! Ha műszerész vagy és elég türelmes, akkor nézd vissza, hogy hol fogadja a jelet a panel. A kommuikáció kb. 140 V-os feszültségen történik. Ha a kültéri ad, akkor mondjuk a N-hoz képest pozítív a jel, a beltérié pedig negatív. Nyílván le kell csökkenteniük a jelet a mikrokontroller számára veszélytelen nagyságúvá. Lehet, hogy optikailag el is választják. Nyílván mindez csak feltételezés részemről.
Szia. Le kell zárni a kompresszor végeket, a 3. cső pedig az olaj szeparátortól jón, olaj visszafojó ág. Azt is lezárni.
Nézd meg forog e a kültéri ventillátor, és kellő képpen fújja e a levegőt, (és meleg levegőt). Ez teljesítmény vesztéssel jár, és a kompresszort is megöli túlterhelés miatt. Vagy hűtőközeg hiány, akkor nem fúj meleg levegőt,, és még ezer ok. Inverteres,, on-off os. Ez mind más irányba tereli a hiba behatárolást. Ha inverteres, lehet nincs kivezérelve a kompresszor... ... és még reggelig sorolhatnám.
Van olyan ventillátor üzem mód hogy lebegteti a venti fordulatát, mint LG. Tedd kézi 1,2,3 fokozatra. Ha akkor is, valszeg triac hiba a panelen. Vagy annak vezérlése már hullámzik. Olyannal is találkoztam hogy úgy tele volt a mókuskerék porral hogy ‘dolbálta’ a levegőt. Avagy hullámzott a fordulat ahogy időnként szállította v nem, a levegőt.
Szia köszönöm a válaszodat. A tápokat már ellenőriztem, kérdés, hogy a motorvezérlő működik e és hogy jól e? A motorral kapcsolatban, pedig, hogy megvan e akadva a kompresszora.
Sziasztok,
Régebbi ON/OFF klíma esetén a kültériben van segéd kondi, ami zárlatos lehet? Mert van egy régebbi klíma ami ha áramot kapcsol a kültérire, akkor levágja az automatát. Köszönöm a segítséget! üdv PIXI
Igen az on-of klimák segédfázisú motorral készültek , ha szerencséd van csak az a hibás ...
volt kitakarítva de semmi nem változót
akar milyen üzemmódba teszem akor sem változik, hűteni hűt rendesen csak ez a folyamatos gyorsulás lassul nagyon idegesítő
Azon kívül mi lehet még? Amúgy ez onnan jött, hogy egy házi vízmű esetén is a segéd kondi miatt vágta le az automatát.
Inkább ne akard tudni ,hogy mi lehet még . A másik lehetséges ok a kompresszor zárlat
Sziasztok!
LG klíma kültéri egység (AS-W0964DH0), C02F elektrolit kondenzátor eldurrant a "cn motor1" csatlakozó mellett. Valaki tudja-e a kondi értékét? Több alkatrész is tönkrement, de azokat tudom, hogy mi volt. Előre is köszi a segyítséget! A hozzászólás módosítva: Aug 30, 2018
|
Bejelentkezés
Hirdetés |