Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok, azzal a kérdéssel fordulnek hozzátok hogy az automban kiment a központi vezerlo ... vettem is az újat nekem semmi extra nincs csak indexvillantas.. viszont total összezavarodtam... mivel amit vettem itt a labkiosztasnal a vezerlo motorhoz 6 láb megy .. a réginel (mutatok képet ahol irkalva vannak annyi van kabel bekötve) mashogy van es öt csak 5 láb vezet a vezerlo motorhoz .. nem tudna valaki nekem segíteni, melyiket hogy kossem át ?
Köszönöm előre is ...
Sziasztok!
A képeken látható riasztót szeretném azonosítani, az ajtóbemenetét kellene megvizsgálnom. Semmi név nem található sehol. A távkapcsoló típusa R17PTK3. Az egyik csavaron egy cirillbetűs zárjegy van: "престиж авто 2005" (Presztizs Avto) olvasható rajta. A panel egyetlen értékelhető felirata: "574_V10". PIC16C505 a procija. Gugli nem a barátom... Az utolsó képen egy ugyanilyennek tűnő van, kicsit más a doboza, hátha az segít felismerni. Köszönöm.
Jo reggelt sikerült a bekotes .. még annyit szeretnék kérdezni tőletek hátha gyorsabb választ kapnek egy ilyen központi zárat a sirena jelzést, gondolom ez csippan mikor nyitom de nekem nincs hozzá sirenam, simán a kurtre rakothetem ?
Köszönöm elore is ..
A régi vezérlőd tudta a kézi módot is, kulccsal, vagy az ajtón levő gombbal is működtethetted. Az új a rádiós ezt nem tudja, csak a távirányítóval fog menni. Mi volt a baja az elsőnek? Hogy ment tönkre? Nem bonyolult szerkezetek, javíthatóak. A rádióssal ezt vezérelve megmaradna a kézi működtetés és hozzáadódna a rádiós.
Szerintem a kürt jóval nagyobb árammal dolgozik, kellene egy relé közéjük.
Szia a régit már el is dobtam az már nem kell nekem
Annyit még esetleg hogy , hogyan kellene ezt a relet közé rakni ? Es nem lenne gyorsabb vagy olcsóbb is ha vennék egy szirénát ? Köszönöm addig is a választ
Azt te tudod, melyik a jobb, gyorsabb, egyszerűbb.
A sziréna kimeneten +12V jelenik meg (nem látszik a rajzon, de 99% így szokott lenni), ennek a helyére kell kötni egy autós relé behúzó tekercsét. A relé COM érintkezőjére pedig megy egy biztosítékon keresztül a fix +12V, a NO lába mehet a kürtre.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Skoda Superb-m jobb hátsó ajtaja nem nyílik ki. Se manuálisan,sem pedig elektromosan. A motor erölteti magát ,de semmi. Hogyan lehetne ezt megcsinálni? Hogyan tudnám kinyitni?
Sziasztok!
2009-s Ford fusion központi zárral lenne gondom. Az eredeti hiba az volt,hogy többször kellet becsapni a bal első ajtót,hogy zárni tudjam az ajtókat. Szétszedtem a bal első ajtó központi zárat és a benne lévő mikrokapcsoló működtetésével volt gond,állítani kellett rajta. A kapcsoló működtető szárán kellet kicsit állítani,hogy hamarabb kapcsoljon. Visszaszerelve a zárat az eredeti hiba megszűnt, nem kell csapkodni ajtót,egyből lehet zárni az autót,csak az a gond,hogy minden ajtó bezáródik,csak a bal első nem. Kulccsal kell zárni külön,nyitni viszont nyílik a többi ajtóval egyszerre, nem kell kulcsot használni. Valamint a csomagtér ajtaját nyitó műszerfali gomb sem működik,holott azt nem kellett bántani. A távkapcsolóval pedig simán nyitható mint régen. Valami program hibára gondolok,de sajnos nincs benne tapasztalatom,hogy hogyan lehet helyreállítania problémát. ebben kérnék segítséget valakitől. Segítségeteket előre is köszönöm! József
Sziasztok! Adott egy Audi A4 2000 évj. levegős központi zárrendszerrel. Caesar txcent-u központi zár vezérlőt a következő módon szereltem be: Visszakövettem a sofőr ajtóban lévő nyit/zár kapcsoló 3 vezetékét. Kék-sárga a gomb bemenete és nyitás funkciónál ezt kék-pirossal zárja a kapcsoló, zárás funkciónál pedig a barnával. A vezérlő leírásában szereplő 30-as számú lila (zárás) és 30-as narancs (nyitás) vezetéket össze kötöttem a kék-sárgával. 87-es számú lila-fehér vezetéket a barna vezetékkel (záráshoz) és 87-es narancs-fehér vezetéket pedig kék-pirossal (nyitáshoz). A jumper maradt a 0,8 másodperces vezérlési időn. A nyit-zár funkció így tökéletesen működik. Az index villogtatáshoz a vezérlőből kijövő 1 darab fekete vezetéket ketté osztották 1-1 diódával (gondolom, hogy az index helyes működése közben a dióda fogja meg a visszafelé haladó áramot), ezeket a duplázott vezetékeket az index jobb és bal vezetékeire kötöttem. Nyitásnál és zárásnál szépen villogtatja az indexeket, ám a műszerfalon a bal oldalra villanó visszajelző lámpa nem működik. Tudja-e valaki, hogy mi lehet a probléma, vagy mit csináltam rosszul??
A diódák nagyobbra cserélése megoldotta a problémát.
Tud-e valaki segíteni?
Akkumlátor csere után Audi A2 nem működik távirányítóval a központi zár, és nem üzemel az ablak emelő. Köszönöm
Kár lenne találgatni. OBDII diagnosztikát neki!
Sziasztok képeken látható riasztót szeretném azonosítani .Magától bekapcsól wv passat 6 .
Aramelátást megszakitom nem indul az auto ,öninditot se forgatja.Több áramkört megszakit .Valaki betudná azonositani?vagy aki kiis kötné köszönöm tövábbi szép napot üdv
(A másik fórumot nem sokan olvassák, ezért ide is bemásolom (Másik fórum: Autó riasztó - bekötés)
Sziasztok, valakinek telepítve van a pc-jére (laptopjára) a "DS500programmer"? Csak egyvalamit kellene az autóriasztómon átállítani. Fizetnék is valamennyit... (Bp-en) A szervíz nem szimpatikus....csúnyán viselkedtek. Előre is köszi. A hozzászólás módosítva: Dec 19, 2018
Sziasztok! Adott egy 1998évjáratú opel corsa b gyári centrál zárral de nem távirányítós... 3ajtós!!! Neten találtam olcsó univerzális vezérzőket távirányítósat ugyanis ilyenre szeretném átalakítani. Minden gond nélkül össze lehet hangolni??? És ha igen mégis hogyan?? Ötleteket tapasztalatokat tippeket szeretnék és bekötési rajzokat!!! Amit kinéztem az a VERTEX márkájú univerzális távirányítós!!!
Kicsit átnézed a topicot és ott lesz a válasz. Ha nincs konkrétan a te autód, akkor ott lesz, hogy miket kell megvizsgálni és ezután, hogyan kell összekötni. Természetesen lehet.
Rendben köszi a választ....jelenleg magával a központizárral olyan probléma van hogy mikor kedve van nem zár le ha elfordítom a kulcsot csak a baloldali ajtó. De van amikor magától megjavul ált. Amikor nagy hideg van akkor csinálja ezt. Ja és még ha menet közben az anyosoldali villanyablakot felfele nyomom akkor lezár az ajó? Ez mitől lehet szintén ritkán fordul elő.
Ja!! És ha négy ajtóshoz való a vezérlő be lehet kötni három ajtósra???
Ha gyári,akkor az ajtóátvezetó csatlakozó beázásra utaló jelenség.
B Corsában a gyári kp.zár vezérlő a kesztyűtartó mögött-küszöbhajlat burkolat mögött van. "Ráhangolni" nem tudod,legfeljebb a gyári helyére/mellé bekötni a rádiós vezérlőt. Anyós oldalról és a harmadik ajtóról (típus hiba az átvezetőben eltört vezeték.)szüntesd meg a vezérlést.
Ha csak az zár le, amibe a kulcsot dugod, akkor sok minden lehet. Lehet, hogy egyáltalán nem működik ilyenkor a vezérlő, pl. mert ott van egy kontakt hiba. Lehet, hogy csak a mester kp zár mikrokapcsolója nem kapcsol. Lehet vezeték törés az ajtóátvezetésben, stb...
Melyik kerületben szeretnél szervízt,ahol tudnak DS500-at programozni?
Sziasztok!
Kb. 15 éves ajtónyitó motort kellene cserélnem, autron van ráírva, meg, hogy magyar. Kapható még ilyen régi fajta csatlakozóval? Mert amit most adtak az Unix-ban, annál a motor hasonló, de a csatlakozása teljesen más. Bővebben: Link
15 évet bírt az Autron,ez igen.
Már nincs,legfeljebb elfekvő készleten valahol... Annak idején pedig hogy legagyiztuk... Ma már a kínai vackok jó ha egy évet bírnak... Ha követő(2 vezetékes) motor,nincs nagy gond,cseréld és ha a többihez képest fordítva mozog, cseréld fel a polaritását. Ha 5 vezetékes(vezérlő),akkor még írj és próbálok segíteni.
Garázsban állt, vagy tíz évet.
Viszont tettem föl képet, azon látszik, hogy 5 vezetékes.
Bocs,én táblagépről nézem a fórumot,a linked pedig a nem létező google fiókot akarja megnyitni,nem látom a képet.
Melyik ajtóban van a motor? Szükséges a vezérlés? Ha anyós oldal,inkább ne kösd be a vezérlést,egyszerűbb az élet,ha be kell állítani a mikrokapcsolót. Mivel nem látom a képet,és kb.15 éve nem láttam Autron motort sem,kérlek mondd el az 5 színt. Fehér és barnára emlékszem,talán szürke és kék a motor,az ötödikben segíts. (Fekete?)
Sziasztok! Peugeot 206ban a gyári központi zár vezérlés meghalt. A kulacsban lévő távirányító is off! Mivel mindez többe kerülne mint az autó, ezért vettem egy utólagos távirányítós vezérlőt és motorokat. A 2vezetékes motort simán bekötöm, működik is ahogyan kell. Viszont szeretném elérni, hogy kulcsfordításra is nyissa a többi zárat, ennek bekötéséhez szeretnék segítséget kérni. Köszönöm!
Így talán látod majd:
A 3-as csati a visszajelző, az színre és működésre is megfelel a réginek, a 2-es a motor, azt fordítani kell az újon, hogy jó legyen. Mi az, hogy be kell állítani a mikrokapcsolót? Az egy végálláskapcsoló a motorban, semmit nem lehet rajta állítani, mert össze van az egész ragasztva. A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2019
Persze,nem a motoron belül kell állítani,hanem amikor a pálcával rögzíted a gyári pálcához.
Egy öreg,kikopott zárszerkezetnél lehet hogy játszani kell,hogy jól beállítsd a "végállás kapcsolót" Lehet hogy csak a felső végállást beállítod a motor felső végállásához,és működik. Tudsz mindent,igazából a 3 pólusú csatiban a fekete a com,állítsd be a vezérlést. Ha ok,kösd össze a motorokat.Ha működteted és a jó irányba mozdul,ok. Ha elkezd "zakatolni",gyorsan húzd szét és válts polaritást. Nem kell agyon bonyolítani.
Üdv!
Betettél egy plusz motort a vez.ajtóba? És nem követi a többi? Kulccsal működtetve sem? Mert akkor gyári gond van,bizti csatt,vagy ajtóátvezető beázás/szakadás,ami letiltja a vezérlést. Vagy vettél egy komplett utólagos távirányítós kp.zár szettet,és azzal szeretnéd vezérelni? Bocs de kicsit zavaros... 206-nál ha jól emlékszem,egy vezetékes a gyári vezérlés,ha negatívot adsz rá bezár,ha egy pillanatra elbontod,nyit. |
Bejelentkezés
Hirdetés |