Fórum témák
» Több friss téma |
Szia
Én ilyenkor úgy szoktam, ha nem tudom a vezérlés bekötését, hogy fogok egy kb 24v/5W-os izzót és kiderítem, melyik a 24V kimenet és melyik a kapu nyomógombos kapcsolója. Attól függően, hogy a 24V ac vagy dc úgy kötöd be a vevő 1-2 csatlakozójára. A vezérlés nyomógombos kivezetését pedig a vevő No-C kimenetére, attól függően, hogy melyik csatornára hangoltad a távirányítót. Üdv
Köszi. Nem vagyok annyira otthon ebben de a fő bajom az , hogy a kapumozgatónak a vezérlésén nem találtam nyomógombos kivezetéshez bekötési pontot ,amúgy értelemszerűen oda kötném. A két 3-as csatlakozóból az egyik a végálláskapcsolók bekötési pontjai (amiben a képeken be is van kötve a 3 vezeték) a másik csatlakozó ami a képen üres az pedig infrasorompó bekötési helye ha valaki azt akarna bekötni a rendszerbe. Nem is a tápfeszültség bekötése lenne a fő probléma hanem a No és C kimeneteket nem tudom hova kellene kötni mivel semmi más bekötési pontot nem látok és nem feltételezném, hogy a panelra kellene beforrasztani.
Sziasztok!
Van egy kétszárnyú kapu DITEC D2H vezérlővel és 2 db Luxo 3BH motorral. Minden "jól" működik, csak nyitáskor és záráskor szaggatottan mozgatja a kapukat. Nagy hidegben lasabban nyit, de nem szaggat. A szaggattás abból áll, hogy elindul a nyitás (zárás), a kapu meglendül, egy pillanatra megáll, majd újra meglendül és újra megáll..... a teljes nyitásig (zárásig). Ha egy picit ellentartom a kaput, akkor folyamatos a nyitás (zárás) (lásd nagy hidegben is folyamatos). Mivel lehet beállítani, hogy folyamatos legyen a nyitás (zárás)?
Abból indulj ki, hogy minden garázsnyitó, főleg ha rendelkezik infra sorompó kimenettel, akkor kell, hogy rendelkezzen külső nyomógombos kimenettel.
Nem tartom valószínűleg, hogy itt a fórumon bárki is találkozott volna pont ezzel a tipussal és megmondaná neked a frankót (habár kitudja..) Ezt neked kell kideríteni, vagy egy izzóval, vagy pl egy 100ohmos ellenállással, azzal biztos nem okozol kárt. Még esetleg azt tudom elképzelhetőnek tartani, hogy az a telefonos csatlakozó amibe megy egy átkötés, ott lesz valamelyik szál a külső nyomógomb helye, ugyanis eléggé Hörmann/marantec -re emlékeztető részeket látok a panelen, ott pedig van ilyen. Üdv
Sziasztok!
Hörmann garázskapum van, melyhez motor beszerelését tervezem. Supramatic E-t ajánlották a szakik. Úgy látom, hogy csak egy távirányítót adnak hozzá (bisecur 5 gombos). Ahhoz, hogy négyen tudjuk kezelni a garázskaput 4 db-ot kell vennem belőle? Kb. 16.000 Ft darabja. Megoldás lehet külön kapunyitó hozzáadása? Pl. wifis kapunyitó? Bővebben: Link A szerelő úgy gondolom csak a Hömann-t ismeri, ha más motor is kompatibilis a garázskapummal arra is nyitott vagyok. GSM kapunyitó? Tudna valaki segíteni?
Hali!
Ebből már többet beszereltem. Olcsó, egyszerű, megbízható.
Sziasztok! Találtam egy Q60S kapunyitó elektronikát de hiányzik belőle két TO-220 gondolom fet vagy tranzisztor ezeket meg tudná mondani nekem valaki,hogy milyen tipúsok?? Köszönöm!
Azok tirisztorok lesznek szerintem, valamelyik a BT sorozatból megfelelhet.
Szia!
A Q60S az egymotoros vezérlés ugye? Ha megmondod pontosan melyik kettő hiányzik, akkor megmondom a tipusát. 3db TO-220 van benne.
A sorkapocs feletti balról TS 7808,jobbról BDX 540, a relé feletti pedig BTA 08-600B
Három?? A harmadikat nem is vettem észre,hogy hiányzik ott a relé mögött
![]() ![]() A hozzászólás módosítva: Jan 13, 2019
Üdv
Ipari redőnymotorokkal nem foglalkozik valaki? Keresek egy ilyen alkatrészt, a kuplungjába van. Gaposa split 60 A hozzászólás módosítva: Jan 13, 2019
szerintem a fém pályát, ahol a kerekek vannak meg kell zsirozni, biztos szorul kicsit, nálam hangosan nyikorgott, attól elmúlt, egy nagyon sűrű teflonos zsirral csináltam
Ideális esetbe a szárnyas kapu nyitása-csukása egyenletes sebességgel történik, ha a kapunyitó forgáspontja túl közel helyezkedik a kapuszárny forgáspontjához, akkor gyorsuló mozgást végez, de mivel a rendszer tele van holtjátékokkal (nem cnc) minden lendítés során megelőzi a szárny a rendszer sebességét ez egy irritáló szakasos mozgást végez, hosszútávon kinyírja a mechanikát.
Sajna sok esetbe ez kényszer, hova kerül a motor, nincs hely és ez ezzel a kompromisszummal jár. Édesapáméknál is így megy már 16 éve, 3 méteres szárny, tele kapu, 4 évente bronzanya csere. A másik gond a gyengeség hidegbe, valszeg kondi van oda, plusz egy kenés is kellene és ezt msot nem úgy értem, hogy zsírszpaival befúlyni a csigamenetet. Szétszedni, kitakarítani, újrazsírozni. Üdv
Nyitási sebesség/idő növelése megoldás lesz rá. Lassabban fog nyitni, de egyenletesebben.
Sziasztok!
Nice a60 vezérlésre tudok valami wifi vezérlőt tenni? Köszi előre is a válaszokat. Ákos
Szia
Persze. A 25. És 20as csatlakozó közé. Udv
Sziasztok szét szeretném szedni a Beninca kit bill5 kétszárnyú kapunyitó motoromat mert azt gondolom valami akadhat benne. Nem vagyok műszaki analfabéta de nem sikerült féltem nehogy kárt okozzak benne. Miután leszereltem a kapuról le vettem a 4 csavarral a házát az állórésszel együtt a forgó rész a helyén maradt . Semmit nem láttam a belsejében csak a forgórészt, a kézi reteszelő tengelye végét egy rögzítő gyűrűvel, meg egy pici rövid csavart amit ki is csavartam mert azt gondoltam rögzítője lehet a csőnek amibe az orsó fut de így sem tudtam megmozdítani a csövet .Próbáltam a tengelyt is tekerni de az sem sikerült.A forgórészt nem mertem feszegetni nehogy kárt tegyek benne.Tehát megállt a tudomány és összeszereltem.Ha tudja valaki mi lett volna a következő lépés kérem írja le.Egyébként a kapu néha a csukódási fázisba nem indul el csak a motor búg, ilyenkor meg kell rázni a kaput és csak ez után tud becsukódni.A Kapu kézzel ki reteszelt állapotba nagyon könnyen mozgatható.Előre is köszönöm a segítséget
Sziasztok!
A cégnél van egy egyszárnyas elektromos kapu, Nice900CT panellal és Key RXI23 vevővel, ha minden igaz. Fel volt rá programozva 3 távirányító, ebből kettőt elfelejtett, már csak egy működteti. Az elemek jók a másik kettőben, a LED villog amikor nyomva van a gomb. Viszont nem tudom feltanítani őket, mutatja a vevőn a LED, hogy veszi a jelet, de nem fogadja be. Maga a tanítás, törlés rész elírása is elég kaotikus, magyart nem találtam. Az angolban a piktogram rosszul jelzi a törlésnél, hogy mit kell nyomni a nyugtázáshoz, stb... A három távirányítóból kettő Sub44WR (fehér), ebből megy még az egyik, illetve van egy harmadik, valami noname. De új korában (alig egy éves az egész) mindhárommal működött. Van valakinek tapasztalata ezzel a vevővel, hogy hogyan is van valójában a tanítás?
Az nekem is van de nem látom rajta hogyan jönne ki az orsó. Most már minden becsukódásnál megragad.Ha a teljes kinyitás előtt megállítom akkor hiba nélkül elindul .
Hali!
Határozott, lassú, óvatos mozdúlattal , csőfogóval, nem összeroppantva a csövet, csavadr ki a motortömbből. Csináltam már nem egyet ilyet. Az orsó végén ott lesz egy hatos átmérőjű csavar önzárós anyával, amit ha kiveszel, lejön az orsó.
Akkor az alkatrészeket nézegesd...: Bővebben: Link
A henger rész végén finom menet van, arra van rátekerve ez a műanyag "kupak. Bizonyára kopott a "danamid anya" és rozsdás a menetes orsó... A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2019
Hali!
Ez is egy opció, de a régebbieknek rá van robbantva a végére ez a vezető. A hibaforrás szinte biztos hogy az amit írsz. Nekem sikerűlt nagy nehezen rábeszélnem egy helyi forgácsoló szakembert, hogy álljon rá ezek javítására. Persze, - ehhez neki szerszámot kellett készítenie először. Nem bánta meg... . A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2019
Majd Gaborka75 mutat nekünk róla fotókat...és kiderül.
![]() Proteco-nál így van... A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2019
Először is az összes távirányítót ki kellene törölni a memóriából...
Az 1-es pont gondolom egyértelmű... A harmadik 1 sec-es felvillánás alatt újra meg kell nyomnod a gombot...ha jól csináltad, 1x hosszan felvillan a LED. Az "angolban a piktogram"-ot meg kellene mutatnod... A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2019
Természetesen roppantást akartam, nem robbantást, és ahogy írtam, van ilyen megoldás is, amit Te linkeltél.
A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2019
|
Bejelentkezés
Hirdetés |