Fórum témák
» Több friss téma |
A garázs nyitót, hogy hoztad össze a tolókapuval?
Üdv
Lenne egy tippem: a "szekcionált garázskapu mozgató" az talán egy "tengelyvég motor" lehet...ha így lenne, engem is érdekel az átalakítás.
Kell egy tengely, meg a tolókapu fogakerék....csak a kuplungolás a "necces". Bár ehhez még fogaslécek is kellenének....
Az egyik mód hogy külön 2 egyforma rádiós vevőt használsz, és más-más kimenetre teszed a garázst, és a kaput.
A másik hogy egy közös vevőt használsz, és összekábelezed.
A tengelyvég motor csigalassú lenne ilyen célra, más az áttétel.
Valamint nem időjárás álló, valamint pazarlás lenne a köbön (drága) Belül szokott lenni kioldómechanika , legalábbis amikkel találkoztam. Üdv
A mechanikai megoldásra voltam kíváncsi.
Üdv
Nagyon egyszerűen (relatíve), a gyári lánc, lánckerék és az egyik vezetőgörgő maradt, a másikat meg leflexeltem és a megfelelő helyre hegesztettem. A lánc U alakban megy a 2 vezetőgörgő között és ott van az U alján a lánckerék.
Nem akorom leszedni az alumínium takarólemezt hogy pontosan megmutassam a mechanikát, ha kéritek leszedem és levideózom úgy. A láncot a két végén két sufnituning feszítő tartja, 2 csavar meg 2 rugó. Csattan a lánc mikor elindul, valamint az aludoboz teteje zörög, ezt már igazán lecsavarozhatnám ettől eltekintve halk és 7. éve teszi a dolgát, a kapu úszókapu, jó hosszú, 4,5méteres kb. 150-160 kiló. Karbantartás sajnos kell, 2 évente leszedem a láncot és elmosom benzinbe meg beleteszem olajba, lecsöpög és mehet vissza. Végállások mágnes+reedrelé, fotocella nincs ,nem érzem szükségét de beépíthető lenne, nyomatékhatárolás minimumon van, így rögtön megáll ha lefogom vagy eléállok.A kutyát már odacsuktam, nem viselte meg. A felvételen is épp majdnem mert szalad ki a kis buta az utcára. Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2019
Sziasztok!
Vettem egy Hörmann ecostar 500 Liftronic-ot. Beszereltem, működik rendesen. Van mellette egy régebbi meghajtású, Supramaticos garázskapum, aminek a távirányítója a 4gombos HSM4. Persze az új Liftronicot nem tudom beprogramozni a régi HSM4 távirányítómra. Vettem egy RX Multivevőt, hogy áthidaljam a problémát. A képen látható a motor csatlakozásai. Ha a felső kettőbe bekötöm a Multi tápját, szépen be is kapcsol a multi és be is tudom tanítani rá a HSM4-et. Ha megnyomom a gombot, hallatszódik, hogy kapcsol. Viszont ez semmilyen kihatással nincs a motorra. Hogyan tudnám rávenni az RX Multit, hogy vezérelje a motort? Amit még próbáltam: Az RX OUT1 (Channel1)-et bekötöttem az alsó 2 csatlakozóra, illetve az "A" kapcsolót a motoron átállítottam ON-ra. Valakinek ötlete/tapasztalata van ilyennel kapcsolatban? Köszi Ádám A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2019
A rajz szerint az alsó 2 a táp és a felső 2 a kapcsolt, esetedben a vevő Channel1.
A dip kapcsolót tedd vissza off-ba, ahogy nézem az a fotocella aktiválás.
Köszönöm a választ
Átkötöttem, de továbbra is semmi. Csatolva egy bekötési kép és videó
Persze, hogy nem működik...
Ezt te is egyszerűen ellenőrizheted : Azon a tápkimeneten vajon mindig jelen van a tápfeszültség ? ...vagy csak egy pillanatra jelenik meg a fotocella tápfeszülsége?
Sajnos az ecostar, és prolift motoroknál nincs opció idegen vevőegység tápellátására.Ahonnan a tápot szeretnéd levenni az egy egyutas fotocella csatlakozási helye.Az A jelü dip kapcsolóval lehetne aktiválni a fotocellát, a B jelű dip funkció nélküli.Javaslom egy közönséges dugasztáppal tápláld meg a használni kívánt vevőt.
Ez a ketvezetekes fotocella hogyan mukodik, csak talalgatok.
A sajat tapjat zarja rovidre? Es ezt erzekeli a vezerlo, vagy hogyan? De egy agyament kivitel mindenkepp, 1 szal vezeteket lehet megsporolni.
Impulzus szeren adagolja neki alt. 12-13v és veszi a jelet a holtidobe. Megbízhatóság szempontjából csak annyit, hogy rendesen ellát melóval. Ráadásul különböző protokollt követnek , így nem lehet pl egy nice infrat hormann helyett beepoteni.
Udv
Pontosan ahogy mondod...Mondjuk a Nice Robus350 is ilyen agyament módon kommunikál a fotocellával két éren.
Én kimérném, hogy a 24 v aljzaton jön-e ki táp. Kis forrasztás és máris van betápod.
Köszönöm a felvilágosítást, ez álmomban se jutott volna eszembe. Fenntartom hogy 1 szál vezeték spórolás miatt ilyen idióta bonyolult módszert alkalmazni orbitális baromság, már elnézést.
A hozzászólás módosítva: Nov 4, 2019
A Hörmann azért gondosan odafigyel arra hogy csak a saját méregdrága hardvereivel legyen kompatibilis.Mondjuk a nagyobb fejegységek, promatic, Supramatic már legyalább ad ki tápot idegen vevőnek.
Beépítéskor lehet nyerni kb 5 percet, ill, ha több infra van közel egymáshoz, akkor nem zavarják be egymást, ennyit az előnyökről.
1 lépés előre a technika terén, kettőt vissza a megbízhatóság szintjén.
Sziasztok!
Segítséget kérnék Roll 230 vezérlővel kapcsolatban.Bekötöttem a leírásnak megfelelően,a távirányitót a leírásnak megfelelően aktiváltam.A kiskapu nagykapu nyitásra működik kinyit megáll ahol kell.Szeretném bezárni távirányitóval és semmi a panelon villog a led és nem zár vissza.Kioldom a kuplungot kézzel vissza tolom/úszó kapu/próbálom újra nyitni,már nem is nyit.Áram le -fel és újra kinyit,de be nem zár. Ha tud valaki segítsen! Köszönöm!
Hali!
Melyik led villog? Folyamatosan villog, vagy hibakódot villog, vagy csak 1* felvillan? Fotocella (vagy a helye) be van kötve? Végálláskapcsoló működik, a ledek jelzik, ha kézzel piszkálod? Blokkoló panel van rá szerelve? Ha a vezérlőt szeretnéd letesztelni, keress magánban Kispesten tudok segíteni. A gyártó is szívesen segít(javít, vagy cserél) ha felkeresed őket, a XVII. kerületben vannak.
Hy!
Az antenna sig felett villog a led gondolom azt jelzi,hogy veszi a jelet, addig villog amíg nyomom a ti gombját.A külső fot be van kötve végálláskapcsoló működik, a ledek jelzik, ha kézzel piszkálom.Blokkoló panel van rá szerelve. Köszi a privát felajánlást,relatív nagy a távolság SZSZBM.Esetleg még valami ötlet? Köszi!
Mndkét fotót illik bekötni, vagy rövidzár...
Igen az a villogó led az RF vételt jelzi
doksi szerint Amennyiben nem használja a SAFETY bementeket, akkor a csomagban mellékelt
réz átkötéssel zárja rövidre azokat a COM kapoccsal. A fotocelláknak alaphelyzetben zárt kontaktust kell adniuk. A hozzászólás módosítva: Nov 5, 2019
Hy!
Köszi,hogy próbáltál segiteni,de nem jutottam előbbre! Lehet vennem kell egy új vezérlőt?
Ha nem zár:
1, infra bemenet nyitva 2. záró oldali végállás nyitva Túl sok variáció nincs. Ha jól emlékszek a roll230-nál áram alá helyezéskor dönti el a vezérlés, hogy a végállások NO vagy NC (mekkora hülyeség) Valamint, ha be van állítva az auto visszacsukás, és egyből zárnád, 2x kell megnyomni, mert először csak az auto zárást lövi le, utána indítja a kaput. Üdv
Szia!
Próbaltam az infrát rövidre zárni a com kapoccsal úgy sem működött és próbáltam megnyomni 2x a táv i. úgy sem. A záró oldali végállást ,hogy tudom állítani.Valamélyik pot méterrel? Köszi.
Akkor most, hogy van bekötve a végállás, ha ez kérdés?
a limit sw két sárga led jelzi a nyitó és záró végállást. A tólómotor végálláskapcsolóit az OP és CP re kell kötni (nyitó és záró végállás) a közös pedig a CoM Ezek stimmelnek?
És világít is a két led?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |