Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia, az ajtók mind záródnak jól, a csomagtér zárja is és a csomagtér világítás is működik(csk kétszer vettem észre, hogy elhalványodtak az izzók a csomagtérben). A biztosítékokat már mindet kiszedtem egyenként(a műszerfal oldalán lévőket), de a kattogás az megmaradt, ja és ha kinyitom valamelyik ajtót akkor is megszünik a kattogás.
Szia! A tegnap voltam a szerelőnél és nem volt hibakód, elmondtam neki, hogy mi és hogyan kattog, de nem tudott segíteni. Szóval, ha nem zárom be az autót a központi zárral akkor 10 perc után elkezd kattogni a komfortmodulban a relé, de ma többször bezártam és kinyitottam az autót egymás után és egyszer az egyik zárás után megszünt a kattogás de viszont ha kinyitom, újra kattog a relé. Többszöri nyitás és zárás után csak kétszer sikerült úgy bezárja az autót, hogy megszünjön a kattogás. Lehetséges az, hogy be van zárva az ajtó és mégis úgy érzékeli a comfort modul, h nyitva van? Mert minden zárásnál lezárnak az ajtók, de viszont csak kétszer szűnt meg a kattogás. Tudnál nekem segíteni abban, hogy hogyan lehet le ellenőrizni, hogy kap e jelet a komfort modul arról, hogy be van zárva az ajtó? Vagy tudnál nekem küldeni kapcsolási rajzot a központi zárról? Aki tud az segítsen, mert már másodjára merült le az akksim.
Üdv. Sziasztok,
Octavia 1.9 TDI ALH motorkódos. Meghalt az aksim, vettem bele újat, csere után beindítom, minden jó, ABS LED folyamatosan világít (ezelőtti aksi cserénél is így volt, aztán egyszer csak elaludt), de: kézifék jelző kb. 20 másodperc után hármat sípol, majd elkezd villogni, ha be van húzva, ha nincs. Motor leállít -> újra ugyanúgy. Mi lehet a baja? Köszönöm előre is.
Meg kellene nézni, nézetni, vannak-e benne hibakódok, ha igen törölni. Azt mondják, hogy ezeknek a mai autóknak nem tesz jót egy effajta akkucsere, és nem csak azért mert elfelejtenek dolgokat, hanem egyébként sem. Én nem mertem az enyémben így akkut cserélni, hanem úgy csináltam, hogy arra a pár percre rákötöttem a labortápot a szivargyújtóra, természetesen az akkufeszre pontosan beállított feszültséggel.
Akkus műhelyekben alapból úgy cserélnek, hogy van náluk egy pár Ah-s akku, a végén szivargyújtó csatlakozóval és be van dugva a csere idejére.
Köszi, megnézetem
Sziasztok!
Mire utalhat az O2-ben, ha megállás után kicsivel, járó motornál egyszerre kigyullad az ESP és a keréknyomás-jelző szenzor? Szenzorhiba? Kábeltörés? ABS kocka hibája? Köszi előre is!
Köszönöm a választ. Tényleg így működik.
Eddig ezt a működést észre sem vettem, mert mindig csak azt a tükröt néztem, amit állítottam.
Azt vettem észre, hogy az octavia ventilátora folyamatosan megy.
A skoda fórumon írták vagy nyolc évvel ezelőtt, hogy az természetes dolog, hogy hidegben megy a ventilátor. Tényleg így van? Miért kellene neki hidegben is menni? Amúgy,amikor hazajöttem 0 fokos volt a kinti hőmérséklet, aminél ment a ventilátor. A hozzászólás módosítva: Jan 22, 2020
Sziasztok !Segítségre lenne szükségem ,adott egy 2003 as 1.6os octavia ,problémám a következő ,mióta bejöttek a mínuszok megmakacsolja magát ....azaz ,indul szépen a motor de nem megy index ,ablaktörlő ,fűtés és fényszóró
Na, ennek fuss neki még egyszer, de most már úgy, hogy mi, egyszerű, földi halandók is megértsük, mit szeretnél. Ebben igen nagy hasznunkra lenne, ha a szöveget tagolnád olyan "díszítő elemekkel", mint pl. az írásjelek, netán szép, kerek mondatokba foglalnád a mondandódat.
Sziasztok!
Kis segítséget, ötletet szeretnék az alábbira: octavia II 2010es 1.6 benzin BSE motor 160.000 km Tünet: alapjáraton ha bemelegszik folyamatosan remeg a motor, de az alapjárat változatlan, fordulatszámmérő áll mint a szög, egy helyben. Az egész kasztnin lehet érezni, persze nem ver ki az ülésből de simán látszik, hogy valami nem jó. Este látszik ahogy a belső világítás és a fényszóró is halványodik/erősödik ezeknél a remegéseknél. A következők cserélve: trafó, olaj, vezérlés, görgők, pumpa, gyertya, pillangószelep tisztítás, motorgenerál szelepcsiszolás, hidrotőkék. Néha erősebben, néha gyengébben csinálja, hibakód nincs, de a gép szerint a 3 as hengerben néha gyújtáskimaradás van. Esetleg valaki járt már így, vagy tudtok megoldást merre tovább? Köszi! Köszi
Szia! Cseréld fel a 3-as, 4-es injektort, ha akkor nem a 3-as, hanem a 4-es hengerben lesz az időnkénti gyújtáshiba, akkor injektor gondod lesz, ha marad a 3-ason, akkor próbálj felcserélni két gyújtókábelt! Értelemszerűen mindkét végüket... Nekem egyik pillanatról a másikra ment el egy kábelem. Tankolás előtt ment mind a 4 henger, utána már csak 3 indult el. Én ezekkel próbálkoznék első körben.
Azt ki is felejtettem, hogy kábelt is cseréltünk, de az inyektort megpróbálom! Köszi a válaszod!
Sziasztok!
Oktávia I. Központi ezt produkálja : Zárás Ok-- LED villog-- Safe bekapcsolva. Nyitáskor, kulcsal vezető ajtóról --három ajtó mindig kinyilik , de a jobb első mindig zárva marad, és belülről se nyithatható sohasem..Ha ilyenkor mégegy nyitást csinalok, akkor mindig kinyilik az első nyitásra sohasem kinyiló jobb első is. Hasonlit a nyitasi procedura , mintha szelektiv nyitas volna beprogramozva.., de persze nincs arra programozva. Hibakód nincs. Táv.vezzel ugyanazt csinalja.., jobbról kulcsal nyitva minden Ok. Köszönök minden segitséget
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni az alábbi képen piros nyíllal jelzett alkatrész azonosításában. Ez egy összekötő cső, bár nem teljesen értem a funkcióját, mivel a cső jobb oldali csatlakozási pontja egy rövid nyitott csődarab. (Valamiféle légtechnikai méretezés miatt lehet szerepe ennek az alkatrésznek... érdekelne a szerepe is.) Az octáviámban BCA motorkódú "erőforrás" van. Üdv. M. A hozzászólás módosítva: Máj 9, 2020
Szia! Nem tudom, hogy van e vele problémád (a működésével) de ez a beszívott levegő hőmérséklet csappantyúhoz (hideg-meleg levegő útválasztó) vezető hideg része. A hosszú távon elérhető kedvezőbb fogyasztás a motornál ha jól működik és "tömörek" az összekötő csőszakaszok. Bővebben: Link
Szia!
Köszi szépen, hogy foglalkoztál a problémámmal. A nyíllal jelzett összekötő cső jobb oldali része a motortér felé nyitott, ahogy a melléklet képen is látható (akku felöl fényképezve). A szabályozó csappantyú az összekötő cső bal oldalán lehet. A probléma az, hogy az összekötő cső megrepedezett. Ma kiderült, hogy az összekötő cső külön nem kapható (ezért nem találtam azonosítószámot az alkatrészen). Egészben a teljes szívócső részt meg kellene vennem, aminek az ára elég borsos. Egyébként a motor egyenletesen jár. Üdv. M.
Szia! Nincs ezzel semmi gond, bármelyik autós boltban kapsz flexibilis alu csövet az adott keresztmetszetben és azzal összetoldod. Nincs nagy jelentősége ennek a csőszakasznak. A légszűrőhöz csatlakozó friss levegő útját tették automatikussá ezzel az útválasztó csatornával. Télen a kipufogó leömlője felől szívja az előmelegített friss levegőt, nyáron pedig a motortérből a hűtő feletti rész felől.
Sziasztok!
Segítséget kérek! 2012 Octavia,gyári gázos CHG kód. A problémám az autóval,hogy teljesen kiszámíthatatlanul nem indul. Van olyan, hogy két napig semmi gond,aztán egyszer csak nem indul be. Az önindító pörget,de ennyi. Benzint kap,üa nyomást mértek. Elhúztuk a szerelőhöz,kétszer is , ott gond nélkül beindult. Hibakód nincs. Remélem tud valaki segíteni, köszi!
Amikor nem indul ellenőrizd van-e gyújtás.
Amikor jó, akkor sajnos nem lehet megjavítani. Ha jelentkezik a hiba, akkornkell kideríteni, hogy mi nem működik.
Sziasztok!
Skoda Oktavia Super B . 1.9Tdi. 2003. Megtudná mondani valaki hogy milyen tipusú ABS jeladók vannak ebben a tipusban : Hagyományos passziv induktiv tipusuak, vagy aktiv Hall- ak??? Köszönöm!
Szia! A programban induktívak a jeladók minkét motorkódhoz amit az 1.9Tdi-hez megadnak (AWX, AVB). Az értékei 400-2300 ohm között jónak mondható. Bal első 6-7, jobb első 4-5, bal hátsó 8-9, jobb hátsó 1-3 pontok között az ECU-nál mérendő. A fordulati jel 60 f/p 0,3-1V közötti érték.
Ezekkel nem szokott probléma lenni hanem a jeladó tárcsa szokott deformálódni vagy a korrózió szokta lefogyasztani értékelhetetlenre a fogas tárcsát ami a jeladó előtt forog el.
Kedves Imre!
Üdvözöllek és nagyon köszönöm az infót!!!
Sziasztok! Egy segítség kéréssel fordulnék hozzátok. Adott egy Skoda Octavia 1.6 TOUR 2006-os évjárat, a következő a hibája.: Nem megy a ködfényszóró rajta, helyzetjelző megy tompított megy, távolsági fényszóró megy, hátsó ködlámpa megy. Biztosítékot le ellenőriztem és az izzók is rendben vannak! Hol kezdjem el keresni a hibát? Várom megtisztelő válaszotokat. Köszönettel.: Miles.
Elméletileg nem, hoztam egy másikat ha csak az is nem rossz...
Az elmélet nem zárja ki a gyakorlatot, mérd ki és kiderül.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |