Fórum témák
» Több friss téma |
Ezt már leírtam egyszer, ha az áramkör olyan pontján van a zárlat és nincs fi relé a villásdugó bedugásától függően lesz, vagy nem lesz leoldás. Ha a nullához közel eső potenciálon van a földzárlat, az áram egy része a földelésen folyik, de nem old le a megszakító. Ha fordítva dugja be a villásdugót, a zárlat a fázishoz közeli potenciálra kerül, és leold a megszakító.
A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Kevésbé kiszem, hogy mindig akkor dugja be fordítva, amikor nincs benne a hőbiztosíték, és mindig akkor jól, amikor benne van...
Ezt a dugót amúgy is erőltetés fordítva bedugni, mindig ugyanúgy dugod be. Soha nem forgatod, ha fent van a konnektor, akkor így, ahogy a fényképen, ha lent van, akkor persze fejjel lefelé. De mindig ugyanúgy A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Visszaolvasván beázott, és barna is a közepe a szigetelőcsőnek.
Tehát a szigetelés tippem szerint nem tölti be funkcióját. Más már nem lehet. A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Kicseréltem a hőbiztit és sajna tovább is lecsapja a villanyórát amivel kb 2 éve működött itt nálunk , a kapcsolót levettem a saruról , multiméter szakadás vizsgálóval teszteltem rendesen nyit - zár .. áh hihetetlen , most már valamit rosszul kötöttem ? Pedig mikor lehúzgáltam mindent megjegyeztem számokkal...
Hello! Bocsáss meg, de ha ezen Te nem igazodsz el, akkor nem szabad ilyesmihez nyúlnod, mert az életveszélyt hordoz magába. Vidd már el olyanhoz aki képes egy villamos dolgot javítani, 10 perc alatt meg fogja csinálni..
Ennek itt zárni kell ? Mert ez sipol a multimeternel ?
Itt van es igen, szeretnék ha nagyjából én is nezegetném, és megtudnám mi a hiba .... volt már ettől életveszélyesebb dolog is ...........
Már leírtam, mit mérj meg, és hogyan:
Bővebben: Link
Ezt írtad:
Idézet: „sokat olvastam a hőbiztosítékról hogy azt kivettem ma veszek egy újat , de kíváncsiságképpen anélkül összekötöttem és láss csodát , működött , nem csapta le az órát , rendesen ki és be kapcsol....” Nos, ha új hőbiztosítékot tettél be, és akkor is lecsspja, akkor (szerintem) valamit rosszul kötöttél vissza...
Arról írt kendre, az a hőkapcsoló, hidegen úgy a jó, ha "sípol".
Ez a kapcsoló biztos, hogy nem zárlatra kötve?
Kedves kendre256 nézd már meg, már zavarog a szemem rajta. A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Gafly így írta a kapcsolóbekötést 9 éve:
https://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_post_993189.html#993189 Itt viszont rögtön a terhelés van középen.
Sziasztok , valóban , Joe segítségével, sikerult helyesen bekötnöm....
Viszont lehet hogy kár volt, mert mással is lesz gond... ha vizet öntök bele , és bekapcsolom most már akkor csapja le egyből
Láttam olcsóbban is. (5 ropi) csak ráböktem egy honlapra, oszt mázlim volt...
A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2020
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Hátha valaki járt már úgy mint én vagy ismeri a hibajelenséget. Saeco Odea Go készülékről van szó. A kávét ledarálja, majd a főző egységet a megfelelőpozícióba forgatja és elkezdi nyomni a vizet. Pár cseppet átnyom majd leáll a folyamat és villogni kezd a piros felkiáltójel és a gőz gomb. Próbáltam a vízkő funkcióval átnyomni a vizet, de kb 1dL-t átnyom majd ismét ugyan az a hibajelenség. Próbáltam már számtalanszor vízkő mentesíteni (tömény citromsavval és ecettel is) de nem oldotta meg a problémát. Teszt módba belépve minden funkció szépen működik, le lehet főzni vele a kávét. Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok , nos közben adódott egy olyan probléma hogy , miközben mindennel próbálkoztam észrevettem hogy a műhelyben rendesen működik a kávéfozo le is főzi....a lakásban csapja le és ez szerintem más körön van kábelezve.. (ez szivatott kb 3 napja) a konyha mivel nem saját lakás nem tudom hogy hogy van a falban a kábelezés... de csakis a lakásban csapja le az órát , ez a kávéfozo eddig pedig itt volt .. próbáltam ugyanebben a rendszerbe egy hegesztőtrafót is használni ami teljesen normálisan dolgozott lecsapkodás nélkül ....
Szia! Az áramlásmérőt nézném meg. Szétszedném, megnézném könnyen forog-e ? Az elektromos csatlakozójára nemfolyt víz? Nincs dugulva a víztartály felőli csőcsonk? Üdv.
Köszönöm a választ. Szétszedtem az áramlásmérőt. Teljesen tiszta és vízkő mentes volt belülről, a lapátok jól forognak. Az elektromos csatlakozója kicsit oxidos volt, letakarítottam. A szilikon csövek mindenhol tiszták, lerakódás mentesek. A hibajelenség sajnos továbbra is megvan.
Ez a jelenség valamilyen dugulásra vall, vagy csak dugulást érezhet a vezérlő, ami az átfolyásmérő jeladó hibája is lehet, ha egyébként dugulás nincs. Ez nem jelent teljes dugulás, akár részleges elzáródás is lehet. Próbáltál már melegvizet kiengedni "gőzcsövön"? Akkor is kiáll hibára?
A vízkő mentesítést minden esetben úgy végzem, hogy a gőzcsövön nyomom át a citromsavas vizet. Tegnap is próbálgattam. Már csak kb 0,5dL vizet nyom át és leáll. Ilyenkor gyorsan villog a piros felkiáltó jel és világít a "gőz gomb".
Pont erre gondoltam. Amikor a gőzcsövön keresztül vízkőtelenítünk, akkor sem a pároló, sem a főzőegységen nem megy keresztül a vízkőoldó. Egyébként a normál vízkövező program szerint sincsenek ezek az "egységek" vízkőoldózva, tehát nem hiba ez, csak a javítások nagyrésze azért van mert a két említett rész elrakódik vízkővel. Csak azért kérdeztem rá a gőzcsövön keresztüli víz kiengedésre mert ha már ott is problémák vannak akkor ott vagy a nagynyomású szivattyú kopott, vagy a kazán eltömődött, vagy a melegvíz-kávé váltócsap lehet hibás. illetve ezeket kellene jobban megnézni.
A nagynyomású szivattyú felvett áramát méri a gép? A kazán eltömődés a legvalószínűbb, bár elég sokat van vízkő mentesítve illetve megfelelő a felfűtési idő és a hőmérséklet is. Ma este át fogom nézni fecskendővel a csövek és a kazán átjárhatóságát.
A hozzászólás módosítva: Okt 28, 2020
Nem méri általában a gép a szivattyú áramát, hanem az átfolyásmérő impulzusit figyeli, ha túl lassú, vagy egyáltalán nem jönnek az impulzusok, akkor kiáll hibára. Ezért is írtunk arról, hogy annak a hibája is okozhatja. Attól, hogy tiszta még a mágnes el lehet benne gyengülve.
Így viszont esélyes, hogy inkább a szivattyúval lesz a probléma, mert valóban mintha kevesebbet szállítana mint az új (néztem interneten videókat, hogy milyen az átáramló mennyiség). Először a csövek átjárhatóságát ellenőrzöm és ha minden rendben van akkor megy bele egy új szivattyú. Köszönöm a segítséget, megírom ha sikerült a beavatkozás.
Ezek a szivattyúk elég jók, ha keveset szállít, vagy kicsi a nyomás egy "O" gyűrűt meg egy kisebb műanyaggolyót kell benne cserélni és máris mehet tovább a "buli".
A csőrendszer átmosva, egész biztosan nincs dugulás sehol. Kapott egy új motort, elég erőteljesen nyomja a vizet. A hibajelenség ugyan az. A gőzcsövön nyomom át a vizet és elég rövid idő után gyorsan villog a piros felkiáltójel és kigyullad a gőz gomb.
Úgy néz ki, hogy meg van a hiba. Az átfolyás mérő jelét nem méri a gép. Teszt módban a szivattyú működtetésekor villognia kéne a kazán fűtés visszajelzőnek. Minden fordulatra egyet villannia kéne. Nekem sajnos nem villan egyet sem. A hall elemet kimérve multiméterrel, tökéletesen működik, adja az impulzusokat. Az átfolyásmérőt és a panelt összekötő kábel is jó.
A hozzászólás módosítva: Okt 29, 2020
|
Bejelentkezés
Hirdetés |