Fórum témák
» Több friss téma |
Jó lesz az 14×1.5-nek.
Az ilyen kicsi Bourdon-csöves műszereken általában M10x1-es menet szokott lenni.
Néha előfordul ugyan az M12, ámde az eléggé ritka, iletve az már nem ennyire kicsiny műszer. Azt tudom, még valamikor régen - az S100-as Skodám szerelése idején - az olajnyomás gomba helyére simán be tudtam tekerni egy ilyen kicsi nyomásmérőt, amellyel (persze csak tükörrel), de ellenőrizni tudtam (igaz, csakis ideiglenesen) a motorban uralkodó olajnyomást (és miután a motorgenerál okán a fogaskerekes olajszivattyú is szépen újra lett hézagolva)
Proof of concept...
30 forintos csatlakozó, bontott UTP kábel, húsz perc munka és kész, működik a 15 darab azonosító kütyü a műszerhez. Még kap egy-egy kupakot, meg mindre forrasztok egy szintén bontott ledet is és akkor villogni is fog
Nem hiszem, inkább a mellette lévő vezetőállás ajtóhoz kapaszkodó. Hogy miért van rajta a matrica, azt passzolom. Buszokon szokták használni ezt a matricát, mert a bolygóajtók szerkezetében van egy függőleges tengely, ami egészen kapaszkodószerű, csak ajtónyitáskor értelemszerűen elfordul (nem mellesleg rányitná a kezedre az ajtószárnyat, ha ott kapaszkodnál) és valamiért nem mindegyik buszon van leburkolva.
Na még egy menetes kérdés ha lehet, de ez más mint az előző nyomásmérő óra.
Rendeltem egy ilyen átalakítót az argon palackra, hogy majd evvel töltök a kis hordozható palackba gázt. Levettem a reduktort, teszem rá az átalakítót, és rácsúszik egy az egyben, enyhén lötyög rajta, és pont annyival nagyobb az átmérője, hogy forog körbe-körbe, de meghúzni nem lehet. Amint látható a reduktor menete W21.8 és elvileg az átalakítónak is annak kéne lenni. Viszont a két menet átmérője nem stimmel. Járhat erre visszatérítés szerintetek? A hozzászólás módosítva: Sze, 19:05
A reduktor fotójából számomra nem derül ki, hogy milyen menet van a hollanderben, de a Messer szerint az argon palackokon többféle menettel szerelt szelep is lehetséges.
DIN 477 NR 6
|
Bejelentkezés
Hirdetés |