Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Teljesítmény -LED, powerLED (pl. Cree, Luxeon) vezérlése
Témaindító: george_b, idő: Nov 30, 2007
Témakörök:
Gépjármű biztonsági részegységeit nem ajánlott házilag "bűtykölgetni"...persze, ha másra használnád, nem szóltam.
Idézet: Igen, de nem feltétlen ajánlott, rövidíti a LED élettartamát.„Lehetséges lenne másik meghajtóval nagyobb feszültséggel és árammal működtetni őket?” Idézet: Igen. „erre a célra megfelelne, egy állítható feszültésges/áramos step-up DCDC konverter?”
Itt maximum fényerő növelés lenne, a vetítési kép nem változik. Az meg tuti, hogy a mai brutál fényerős gyári LED lámpák mellett még maxra húzva is elbújhat! Ez egy 2010-es technika.
Arra céloztam, hogyha esetleg egy balesetbe keverednél (ártatlanül), akkor, ha fény derül a vizsgálatoknál a bütykölésre, akkor te könnyen te viheted el a balhét.
A mai brutál fényerős kocsik, amik elvakítják a szembejövőket, meg nem is értem, hogy engedélyezheték...tuti kellett hozzá pár százezer dolcsi kenőpénz!
Ha baleset van, akkor már lassan mindegy mi van, főleg ha te vagy a vételen és túléled....
A mai lámpákról meg annyit, hogy ha jól emlékszem a mai napig meg van határozva a két lámpa közti távolság, mert a lámpa nem lehet a teljes autó szélességében. Erre mi az új divat.... Vicc! Manapság a dizájn a lényeg nem a cél! Átadtam az infót a tulajnak, aztán ha akarja megcsinálja. Nekem elég a fényerő így is, csak ő ledet akart cserélni. 27V 1000mA,és erősebb lesz. Aztán majd meglátja.
Sziasztok,
Hozzám került egy Nissan Leaf Gen2 LEDes fényszóró belseje. A képen làtható LEDek vannak benne, de ezekről nem talàltam semmit, és labor tàppal sem tudom egy villanáson kívül több működésre bírni. Esetleg valakinek lenne ötlete, hogy lehet ezt működésre bírni a gyàri meghajtón kívül? A hozzászólás módosítva: Jan 10, 2025
Van-e valami a hátoldalon?
A búrában (ellendarab) nincs valami pöcök vagy érintkező, hogy anélkül ne működjön? Mert ránézésre sima 5db sorba kapcsoltnak nézem, 15V-ra el kellene indulnia a lábakra direktben adott DC alapján.
Most nincs kéznél, de úgy emlékszem nincs rajt semmi. A hűtő borda sehova nem kapcsolódik, csak ezek a lábak vannak rajt. Ami fura, hogy a távolsági meg a tompított sorba van kötve. Nemigen értem a működését. De majd kibontom a kábeleket, hogy lássam mi hova megy pontosan. Érdekes megoldás az biztos.
Kibontottam a kábeleket, és meglepődve làttam, hogy a barba elàgazik, ès a bal leden a negívra, jobb leden a pozitívra megy. Ha ezt hogy oldották meg a japók? A bal a refi a jobb a tompított.
Én beírtam hogy Nissan leaf headlight connector pinout, elég sok találatot adott, nyilván más cuccok is ott vannak, de talán jó kiindulásnak, nemigen szoktak eltérni az új modelleknél a bevált sémáktól.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |