Fórum témák
» Több friss téma |
0= az akku negativ pontja,egyben a GND. Nem láttam a rajzot,enélkül irom.
én is gondoltam rá de félek hogy zárlat lesz a vége! Nem tennéd meg hogy rápillantasz nekem? Abban az esetben hogy megerösíted hogy ugy van akkor neki is állok! Köszönöm hogy foglalkozol velem!
Tedd fel a rajzot,mert nekem nem jön le.
OK. A képet én is láttam,azt hittem az egyértelmű a leirás alapján,a rajzról gondoltam,hogy valamit nem értesz.
De berajzoltam az egyenfeszültségről történő táplálást a képre. Bejelöltem a bemeneti polaritást is. Ha nagyobb áramot akarsz kivenni akkor az ic-t okvetlen hűtőbordára kell szerelni.
Értem. Ezt köszönöm neked! Akkor most gyakorlatilag a "0" az nekem negatív polust jelent igaz? Tudom hogy sötét vagyok és ezért bocsi
Igen.
nagyon szépen köszönöm a segítséged és a türelmedet! Talán lesz olyan téma amiben viszonozni tudom neked mindezt! Most megyek és ki is probálom! Szép álmokat! Mégegyszer köszönöm
Sziasztok. Ezt találtam a Simsonomban amit a napokban használtan vásároltam. A vezetékei szakadozottak voltak, nem követhető módon, így azt sem tudom mire használták egyáltalán. Valakinek van valami ötlete a szerkezetről?
üdv! biztosan nem gyári alkatrész !Talán valami utángyártott fesszabályzó,esetleg riasztó
Kicsit jobb képekkel ugyanaz az alkatrész. További ötlet esetleg, hogy mi lehet, ill. mire használhatták ???
Sziasztok. Van egy DTém és adott 3 tekercs amit világításra használhatok. Akárhogy kötöttem be az izzót sehogy se világít rendesen. Az egyik tekercsen a 21Wos izzó egymagában gyönyörűen világít de sajna nem látok vele rendesen menet közben. A 35Wos pedig éppen hogy csak izzik ugyanitt. Szereztem egy akksit és ahhoz kellene vmi töltés. Csak a 35Wos első izzó ami meghatározó mert hátsó lámpa és a helyzetjelző ledes. Légyszi segítsetek. Jah és mindenképpen olyan kapcsolás kellene ahol több tekercs foglalkozik a töltéssel mert egyik tekercs se ad le a töltéshez elegendő áramot.
Hali
Nem akarok kötözködni de itt Fesz.szabályzó Simsonba a téma
Üdv mindenkinek!
Egy 8 tekercses egyedi babetta gyújtást csinálok, már majdnem kész. HALL jeladós, samara elektronikás, de van egy nagy egy gond: nincs hozzá fesz. szabom. a 8 tekercstől két kábel jön fel, mindkettő váltóáramú, a tekercsek testfüggetlenek. 70-80W teljesítményre számítok, ebből egy H4 es halogént, a gyújtást és a helyzetjelzőt kellene ellátni, másodlagos dolog a kürt a űz index és a féklámpa, mivel ezek csak időszakosan üzemelnek. Tudtok segíteni? köszönöm
Hali!
Szerintem erről már beszéltünk, csak nem olvastad a leveleidet.
Üdv!
Most probálom felujítani a 12V-os ELBA rendszeremet, mert valaki ugy kötötte be, hogy a 2 IC meg egy kondi Az E310D ICt még nem szereztem,de a másikat igen.A töltő résznek, ha nincs benne akksi akkor mennyi feszt kellene kiadnia a 49-es ponton.Valamint a 2W-os 270ohmos ellenállás benne van gyárilag, mint ahogy a rajzokon látható?Én nem találtam meg,vagy az is? Köszi előre is!
Hello!
A gyári ELBA-nak sajnos megvan az a hátránya, hogy akku nélküli használattól tönkremegy, ráadásul ahhoz is kell neki egy nem lemerült akku, hogy a kimenetén megjelenhessen a töltőfesz. Szóval szerintem nincs sok értelme a javításával foglalkozni. Én készítek ugyanilyen funkciókkal rendelkező, egyszerűbb, de sokkal megbízhatóbb töltő és villogó egységet. Ha érdekel, keress privátban vagy e-mailben. Krisz
Helloka mindenkinek ha ezt a témát már leirtátok akkor elnézést de ha rákereste h ewr mindent megtalált csak ami kell azt nem!
Szóval az lenne a kérdésem hogy a simson egyenirányitását és feszültség stabilizálását ez végzi ahogy az áramkörből kitudtam venni. Na most nekem ebből az ewr-ből hiányzik a tranzisztor és nem is találtam semmi kapcsolási rajzot melyről pótolhatnám eme ezköszt , az érdekelne konkrétan mi megy a hütöbordára és ennek a pontos száma is kellene ! A válaszokat előre is nagyon köszönöm ! Sziasztok
Az eredeti EWR (tehát a kombinált egyenirányító, és túlfeszültségvédő a halogén fényszóró számára, és rühellem már hogy folyton keverik az akku töltésszabályzóval) valami fantomalkatrész lehet mert én még képet se találtam róla soha nemhogy kapcsolási rajzot (pedig én is kerestem egy ideig).
Létezik egy GEWR nevű cucc, magyar kisipari termék, csak a fesszabályzó rész, ehhez van kapcsolási rajz is, lehet hogy az az utmutatást adhad neked is.
nos ez az általad fantom nevü cucc igenis létezik van váltóáramu bemente és kimenete szintén és eztán megy a villany a fesszabba és onnan az akksira lényegében a gyári fesszab elé kellett mer az nem egyenirányitott anno ez megtette helyette aza fránya végfok vagy vmi 3 labu tranyó ami nekem kivan forrasztva de a tulaj se tudja a számát.
És ha elolvasol nem kevertem fesszabbal!!! Idézet: „Szóval az lenne a kérdésem hogy a simson egyenirányitását és feszültség stabilizálását ez végzi ahogy az áramkörből kitudtam venni.” ez a fesszab elé kell ha nem egyenirányítos fesszabod van akkor enélkül te neked se indexed nem lesz se akksid kb 10 pernyi töltés után Kadarist köszönöm a linket de abba nem emlitik megsem a cuccot nem akarok ujat épiteni a massziv német cuccot akarom megjavítani vetrán mocit akarok épiteni a jelenlegiből . Aki lenne kedves és talál a simsonjában ijet (6 v 8 kivezetése van a hátulja maga a höborda) és megnézné a hütöbordán a tranzisztor számát megköszönném !
A létezését nem vontam kétségbe, csak azt mondtam hogy én még nem találkoztam vele. Boltban se volt mikor kerestem, neten is csak beszélnek róla. Én mikor átalakitottam az elektromos rendszeremet 12V-osra, helyettesítettem egy diódahiddal,és ennyi.
A "rühellem már hogy folyton keverik az akku töltésszabályzóval" dolgot meg nem személyeskedésnek szántam hanem arra értettem, hogy pl német fórumokon is láttam olyat, hogy valaki megkérdezte hogy mi az az EWR, és elkezdték neki magyarázni az ELBA-t, de hasonlóval magyar oldalakon is találkoztam.
Veterán Simson?
Az így néz ki: Csak azt nem értem, ha már veterán, hogy került rá JAWA kipufogó? Na meg relés szabályzó van benne.
Höhö azért maradjunk annyiban hogy én s51n-es típust fabrikálok
Ez jó , én innen kaptam postai úton modernizált ELBA-t müködik is primán de jön a bibis rész akksira én egy biluxxal ráköttem a lámpát , ami jó is mer nappal tölti az akksit a tekercs addig a világítótekercsen van a lámpa , este átkapcsolom stabil fény alapjáraton gurulva is, na meg ha megállok nem ütnek el olyan könnyen !
Na de a bibi ienkor hogy a modernizált Elbában a az index kör is benn van ,az is prima ha az akksiban van némi szufla de ha indexelek villog a refi is erre kéne megoldás számomra ezért probálnám az original cuccot ewr Elba akksi index világitás sorcsokik meg eredeti gyujtás kapcsolo . HA erre tudsz nekem mást rajzot vagy képet esetleg mit hova kössek formát is elfogadok Üdv alika
Nana! Engem ne keverj össze a GEWR gyártójával!
Az, amit küldtem, pedig nem arra való, meg úgy egyáltalán a Simson nem arra való, hogy akkuról üzemeltesd a fényszórót. Így ne is csodálkozz, hogy az index bekapcsolásával villog a fényszóró. Ez amiatt van, mert kicsi az akku kapacitása, és kicsi a töltés, amit a Simson generátora produkál. Az EWR egyébként egy váltófeszültségű szabályzó a generátorról működtetett fényszóróhoz. Írtam privátot, de csak most jöttem rá, hogy mi már leveleztünk. Bocsi!
Sziasztok valaki segítene
Simson schwalbe s51-es.most szerelem az indexet.muszály fesszabályzót raknom bele?ha igen hogy kössem be???
Szia!
Akkumulátor kellene bele először is. Ha gyárilag ki van alakítva a töltésáramkör ,akkor nincs gond, egyszerűen megoldható. |
Bejelentkezés
Hirdetés |