Fórum témák
» Több friss téma |
Feszültség szabályzót szeretnék építeni, amit 0-32v-ig tudnák szabályozni, és stabil feszültség legyen. Az áram erőség pedig kb 20A. Kezdő vagyok még a dologba, gondolom ti tudtok segíteni ebbe nekem. Nagyon fontos lenne.
Előre is köszönöm: Zozo
Üdv neked.
Több is van már itt a topicok közt ebben a témában . Nézz körül 1 kicsit!
20A iszonyatosan nagy áram, nem tudom van-e értelme egyátalán ilyet közönséges módon szabályzoni. De gondolom nem kapcsololó üzemú tápot akarsz építeni, ezért itt egy rajz kiindulásnak, ha beéred 5A-el.
Kell hozzá egy LM317-es, és jópár teljesítmény NPN tranyó. Köss többet párhuzamosan!
Na igen , ez feltételez egy 800W-os trafót is.
az sem 1 könyű dolog +nem is kicsi! Na és a hűtés??
azt a retnél lehet kapni elég jókat tarfót meg tudok csináltatni a 500VA torid az 15e ujjonnan
Az a probléma hogy 1V / 20A esetében a keletkező hőmennyiség legalább P=31*20=620W (de ha a műhelyedben nincs fűtés akkor oK) ez a veszteség a villanyórán-bukszádon is meglátszik.