Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Napkollektor házilag

Témaindító: Bazsi, idő: Feb 19, 2007
Lapozás: OK   6 / 30
(#) esanya válasza tibi65 hozzászólására (») Szept 25, 2009 /

Nemreg voltam a Metaloglobuszban. Ott vettem rezlemezt... Epp ott futottam ossze egy sraccal (35 lehetett), aki egy 12m^2-es kollektort akart epiteni a http://www.napkollektorsk.extra.hu/index.htm alapjan...

Azt mondta hogy az atmeneti honapokban a falfutesere akar vele rasegiteni...

En egyenlore 4m^2-en probalom ki...
(#) smate hozzászólása Okt 13, 2009 /

szasztok!
Én is áramot szertnék késziteni a napenergiábol csak nem vagyok ezen a téren jártas mikelhozzá és hogy müködik bocsi de még kezdő vagyok.
(#) mtomihun hozzászólása Okt 13, 2009 /

Sziasztok!

Az épülgető sörkollektoromhoz szeretnék hőmérséklet különbség kapcsolót építeni. Egyenlőre csak egy rajzot találtam, amit csatoltam. Működőképes lehet? Valakinek van esetleg más rajza?

Köszi
(#) smate válasza mtomihun hozzászólására (») Okt 13, 2009 /

szia!
Ez nekem is tetszik tudsz róla valami linket?
(#) mtomihun válasza smate hozzászólására (») Okt 13, 2009 /

Helló!

Ha a sörkollektorra gondolsz, akkor itt van pl ez ,de van nagyon sok ezzel foglalkozó oldal!
(#) erbe válasza mtomihun hozzászólására (») Okt 13, 2009 /

Ajánlatok:
Bővebben: Sörkollektor.hu
Bővebben: Index:Napenergia fórum
Bővebben:Mit kell tudni a napenergiáról
Egyébként a kapcsolás működik, ennél egyszerűbben nem nagyon lehet elkészíteni, legfeljebb drágábban.
(#) tibi65 válasza mtomihun hozzászólására (») Okt 14, 2009 /

Helló én ezt használom. Link
(#) mtomihun válasza erbe hozzászólására (») Okt 14, 2009 /

Helló!

Köszi a linkeket, de azokon nem találtam meg a konkrét rajzokat!

Tibi65! Neked is kösz, közben én is ráakadtam arra a rajzra, sőt még nyáktervet is sikerült szerzni hozzá!

Hali
(#) erbe válasza mtomihun hozzászólására (») Okt 14, 2009 /