Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
az igen minden segitség megadva.sajnos csak általános infot tudok,de remélem ez is segit.
Ahogy latod, harom (3!) labat kell berakni egy 16-os csatlakozoba. Ehhez nem gazdasagos csatit venni.
En ket megoldast latok: 1. amit en keszitettem, az ugy nez ki, hogy fixre belenyomtam az aljzatba labakat es egy 10cm-es kabellal kihoztam egy sajat, 4 polusu csatit (az egyik a jelzotuske, hogy ne dughasd be forditva). Mivel ezekbe csak diag eseten dugok barmit, siman rajta lehet hagyni orokre. 2. Amit meg szoktam csinalni ilyen esetekben, hogy kap mindegyik lab PAPIRON KERESZTUL egy-egy tusket, ezek vegere a kabel, aztan a papirt szepen leontom mugyantaval, a tuskek felem allo labait is burkolom (lehet hore lagyulo anyagu ragasztopisztollyal is csinalni). Mikor megkotott vagy kihult, kihuzhato az anyabol es mint egy nem tul szep, de celszeru es olcso csati all rendelkezesre.
Köszönöm.
Műgyantára én is gondoltam, arra is hogy bemegyek a céghez és ott lekoppíntok egy csatit. és az megpróbálom kiönteni. Nemsokára megyek melózni, és ott ki is próbálom egy kocsin hogy jó lett e a kábelem. Az adat ledes villogókára nem tudsz esetleg valamit,, Vagy tényleg nincs értelme mert akkora sebesség van hogy színte állandóan menne?
A K vonal kb (protocoltol fugoen) kb 10000Hz korul van.
Az emberi szem 50 felett mar allandonak latja a fenyt. Annyit latnal a ledeken, hogy van-e egyaltalan forgalom, mert pl. az adatcsomagok kozotti nagyobb szunet eseten lathato a villogas. Az egyes adatokat semmikepp.
Értem. Akkor ezt nem feszegetem, csinálok egyet a tápnak, hogy világítson és az elég.
Viszont mint kiderült a mi kis jó buszainkon a diag csatin 24V van. Így nem tettem fel egyenlőre. Táp ágban ki kell cserélni a kondikat 16V osról nagyobbra, valamint a feszstabot is át kell cserélni, mert ami most benne van az a kis tranyó formájú nem hűthető, és ha 24 ből csinál 5 öt akkor gondolom szeretne fűteni is egy kicsit.
Hoppá!
A jel is 24V-os vagy csak a tap a csatiban? Akkor buszrol van szo? Elozoleg szemelyautot irtal... Ugye, azt tudod, hogy itt a jel az alacsony szint? Alapesetben fel van huzva tapra. Csak akkor ez most 12V-t jelent vagy 24V-t? Ha 24V, akkor az 510 Ohmos ellenallasnak maris nagyobb teljesitmenyunek kellene lennie...
24V-os rendszerben 1 kOhm - os felhúzóellenállást szoktak használni.
Nos hát. Az van hogy saját részre csináltam a csatlakozót, de mivel most nincs kocsi, itt buszon próbálom le, mert autóvill szerelő vagyok a BKV nál
Namármost. Műszerrel néztem, a táp 24V a jel pedig műszerrel mérve 22V körül volt. A kapcsolásban szerintem 1k-sok vannak., azzal nincs is gond, a feszstabot kell nagyobbra cserélni(hűthetőre) meg a kondikat a táp ágban. Meg a táp kontroll led előtét ellenállását 1k ról. 2k re. Ha jól tévedek ennek így mennie kellene.
A mercit megoldottad?
üdv mire gondolsz az A140-re.azt már régebben sikerült ,most egy 1988-as galantal van gondom már van benne cseklámpa ami ég is nem tudom hogyan lehet lekérdezni nem találok hozzá semmit .2000 benzines motorral van szerelve.
Marad a jól bevált modszer, mi van a lámpára kötve? map ,vezérmü jelado. alajárati. pillango szelep pozicio poti, lamba, esetleg kopogás érz, légtőmeg mérő , agr szelep. talán o szenzorok. mérd át az ellenálásokat.
Szia! Az 1988-as 2000-es galantnál a diagnosztikaicsatlakozó 1-12 es pontokra csatlakozva analog müszerrel, gyujtást rálapcsolva, kijelzi a hibakódokat. 18 hibakódot képes kjijelezni. Törlése a szokásos 15sec-re levenni az akku sarut.Mutatósmüszer helyett jó a ledes pl. is!
11-lambda 12 beszivott levegő temp. 14 fojtósz.pot. 15-léptetőmot. 21 hütővíz temp. 22- mot.ford.főtengely 23-vez.teng. pozició. 24-sebesség 25-atmoszférikus.szenz. 31-kopogás 32-beszív.nyomás 36-gyujtáspont 41-injektor 42-benzinpumpa 44-gy trafó 55-alapjárat szenzor 0- nincs hiba Üdv!
kösz
remélem mostmár boldogulok.
Bocs ennyire már nem emlékszem
sziasztok tudna nekem valaki segíteni ?
Alfa romeo 33 hoz szeretnék valamiféle online diagnosztikát készíteni. Menetközbeni adatokat egy laptopon lehessen megnézni. vez: motronic mp4.1 jetronic l 3.2 ehhez a két vezérléshez kellene nekem... Ha tud valaki segíteni kapcsolási rajz/progi/bármi azt nagyon megköszönném
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne hogy megépítettem a 8192 baud kapcsolást http://www.techedge.com.au/vehicle/aldl8192/8192hw.htm És Opel scannerel nem akar kommunikálni az autóval. Az autóm egy opel calibra. Az autóban a régi 10 pines csatlakozó van! A G lábról venném le a jellet és a A lábra kötöm illetve az AB lábra kötöm a testet. És nem működik! Esetleg tudnátok-e abban segítei, hogy valamilyen jobb kapcsolás küldeni. Vagy van-e valaki közületek akinek sikerült kiolvasni saját épításü interface-el? Ja csatolt fáljba gelrakom a teljes verziós opel scannert, hátha valaki hasznát veszi. Autó adatai: évjárat 1990 12 Motor: C20XE Válaszotokat előre is köszönöm! Üdv. Mohamed
Egyedül ami nagyon jól használható hibakódolvasó és baromi olcsó hozzá a kábel, szinte "bárki" otthon megépíti az többnyire VAG ( VW, Seat, Skoda, Audi) csoporthoz érhető el a neten. Ezeknél is inkább csak azokhoz amik durván 2005-2006 előttiek ( NEM can-buszosak)
Ezekhez sima K-L interfészt ajánlok. Neten rákeresel: K-L interface wiring diagram. Találni fox egy halommal. Shareware progi meg: vagcom 3.112 Illetve a VWTool progi is tök jó a régebbi típusokhoz. Az ELM327 család interfésze is tök jó sztem, de az csak motorvezérlőt kezel alap szinten. Ehhez az easyobd és scantool progikat tudom ajánlani. Ezek free cuccok, és a kapcsolás is neten simán elérhető. Más típusokhoz normális használható és olcsó progit nem igazán tudok. Több százezer forintosak léteznek, azokat tudok, de itt gondolom többnyire otthoni felhasználók vannak, szóval ezeket megsem emíltem üdv, Zoli
Helló!
Én azt szeretném megkérdezni, hogy AB-COM-al vagy euroscan-el programmal, működhet-e a 8192 Baud kapcsolás amit az előző komentemben linkeltem. Nekem 1990 -es calibrához kéne vagy legalább egy 97-es corsa b-hez motoradatok hibakódok kiolvasásához. Nekem nem éri meg sajnos valamilyen iszonyat drága progi meg hozzá kábel mert soha nem hozzná vissza az árát. Még egy kérdés az OP-COM is hardware kulcsos? Meg úgy tudom ahhoz usb-s interface kell. Üdv. Mohamed
Üdv!
Az lenne a kérdésem,hogy kkl iso fésszel elmenthető és esetleg írható-e egy vw bora(év.2000) ECU tartalma vagy más interface-t kell építenem és milyent,ha igen?Esetleg milyen softok használhatók erre a célra.Kösz előre is.
Chiptuning interfészt építs , van egy pár fajta, kell driver hozzá. Utána kell egy progi ami kiolvassa.
Ha megvan az eprom tartalom mit szeretnél vele? Benzines vagy dizel ?
Sziasztok !
Ford Escort 1997-es 1.4 B gépkocsihoz keresek diagnosztikai progit és adaptert(után építéshez linket). Nem sok infót Fordról találtam eddig a neten, de lehet, hogy csak rosszul kerestem.... KÖSZÖNÖM ELŐRE IS !!! ..jaaa, ODB-II van rajta
hello!
1.4 benzines AHW motorkód.ECU Marelli.Lementeném a tartalmat,hogy biztonságba legyen és ha már megismertem a progit-eljárást ,megküldeném egy tuning tartalommal(amit még ehhez nem találtam),mert gyalázatos a nyomatéka az 1000-2500rpm tartományban,főleg nyáron klímával.Elég lenne az a 5-8Le plussz is.Öt év után már nagyon fárasztó de most nem telik másra,még sokat kéne szolgáljon.Kösz a gyors választ,ha konkrétabbat tudsz,kérlek segíts.További szép napot.
az eredeti igen, viszont léteznek klónok
az opel scanner is csak saját csatolóval működik
A klón csatolókban is benne van a HW-kulcs, valamelyik eredetiről másolva. Attól klón, hogy ugyanazzal a szériaszámmal több csatolót építenek egy eredeti darabról.
Bdm mel vagy galletoval lehet kiolvasni, nem túl egyszerü valőszinüleg forrasztani kell a butoláshoz. ird le a számokat az ecurol mindet, küld el . remélem találok hozzá modositott tartalmat.
szia és kösz4
a bdm -re keresve elég körülményesnek tűnik(nekem),valszeg a galetto nyer.szilveszter után tudom megnézni a számokat mert még dolgozom.Kívánok addig is Boldog Új Évet Neked és a fórum olvasóinak! |
Bejelentkezés
Hirdetés |