Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PICKit2 klón építése
Lapozás: OK   53 / 211
(#) watt válasza Blade666 hozzászólására (») Feb 12, 2010 /

Összekeverted a dolgokat. Mi itt arról beszéltünk, hogy van e az áramkörben eeprom, vagy nincs! Nem arról, hogy mit tud, vagy nem tud programozni. A cikk címében a tejes funkcionalitás kivéve eeprom, azt jelenti, hogy a gyáriban van eeprom, ebben nincs. Soha nem gondoltam, hogy ez ennyire félreérthető. (Persze csak annak aki most látja először...)
(#) Blade666 válasza watt hozzászólására (») Feb 12, 2010 /

Bocsi kezdő vagyok és félreértettem, de most már minden stimmel, nagyon köszönöm a segítséget. Akkor a tied az jó, mert lehet állítani a tápfeszt, akkor sztem azt építem meg. Az atmel processzorokhoz hozzászólva(nagyon ne nézzetek hülyének tényleg csak most kezdtem kb 2-3hete ezekkel igazán foglalkozni, ezért pillanatnyilag nem ugrik be mit is jelent az SPI felület) ezzel lehetne ATMega32-t is programozni? Köszönöm Mindenkinek nagyon sokat segítettetek!
(#) watt válasza Blade666 hozzászólására (») Feb 12, 2010 /

Az SPI egy kommunikációs protokol, ami leginkább a hardvert írja le. Az SPI két léptető regiszter soros összekötéséből áll, ahol az órajel közös. Az adat, ami az egyik adatkimeneten kilép, az a másik regiszter adatbemenetén belép és viszont. Több SPI eszközt csak úgy lehet elkülönítve használni, hogy minden egyes eszközhöz egy engedélyező szál fut, amik közül egyszerre csak egyet választ ki a Master.

Hogy az Atmel milyen SPI-t használ a programozáshoz nem tudom, ez itt alapvetően PIC-es beállítottságú topic.
(#) san398 válasza watt hozzászólására (») Feb 12, 2010 /