Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   7 / 195
(#) tomkoadam hozzászólása Feb 1, 2010 /
 
Hello @ All!

Olyan problémám lenne, hogy Skoda Octavia 1.4 16V-ből eltűnt az alapjárat.

Hibakód nincs (illetve most cseréltem gyújtótrafót is, azóta nincs).

Indítás csak gázzal, és folyamatos gázzal marad csak életben. Ha folyamatosan 3500 - 4000 RPM körül megy az autó, utána van alapjárat. Ha 2500 - 3500 RPM, akkor 500 és 800 között ugrál az alapjárat. Ha 1500 - 2500-as fordulaton megyek vele, leesik, 500-as fordulatnál enyhe erőlködés majd leáll.

Bármilyen segítséget előre is köszönök!
(#) Auf hozzászólása Feb 2, 2010 /
 
Sziasztok.
Help me!
Van egy 1997 decemberi 1.6-os 55kW-os Octaaviám. Riasztója csinálja a gondot. Ha be van kapcsolva a motorház alatt a főkapcsolójával s lezárom a kocsit riasztásra, ugyebár az indexet felvillantja. Na ez a normál eset, az enyémnek rajta marad vagy a bal, vagy a jobb oldali folyamatosan. Valakinek ismerős ez a jelenség? Van rá megoldás?
Köszi előre is.
(#) Auf válasza tomkoadam hozzászólására (») Feb 2, 2010 /
 
Hali. Nekem is volt ilyen, bár az Octavia.
Gyujtáselosztó rotor. Na meg volt egyszrer ugyanez, csak akkor a fékrásegítő dobnál jött le a tömlő.
(#) badogrugdalo válasza Auf hozzászólására (») Feb 2, 2010 /
 
Ezek a riasztók sajnos sok gondot okoznak.Kiiktatni nekem is pár másodperc még ha vigyázni kell is az autóra,a tolvaj gyorsabb.
Én is láttam már ilyen bentmaradó indexet mert a relé ami kapcsolja a lámpákat az mikró méretü és nehezen bírja a lámpák bekapcsolási áramlökését és összehegesztődnek az érintkezők.
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 2, 2010 /
 
Auf Nekem is ugyan ez volt a gondom És a központi egységben van öszesülve az egyik mikrokapcsolo. Nekem a cseréjét javasolták. Nem tudom mijen tipusu a tiéd az enyém laserline. Megkerestem a Hogy is irjam a riaszto fömodulját vagy minek hivják ott van 3db olvadóbetét és abboól az egyik az az indexsor ami álandóan világit és azt szedtem ki. És megszünt vilogni és a rosztó attol jo!! De jol nézd meg melyiket huzod ki.
(#) csibai hozzászólása Feb 3, 2010 /
 
Üdv minden ide látogatónak! Az lenne a kérdésem, hogy Octavia (AEE) hátsó szélvédőjén a fűtést hiába kapcsolom ki kapcsolóval tovább melegít. A kapcsolót leellenőriztem az jó, esetleg van valahol reléje, és ha igen hol lehet. Segítségeteket köszönöm.
(#) zolika60 válasza csibai hozzászólására (») Feb 3, 2010 /
 
Relé biztosan van. Azt hogy hol nem tudom, de nagy valószínűséggel a biztosíték táblán, vagy mellette.
(#) Auf válasza badogrugdalo hozzászólására (») Feb 5, 2010 /
 
Hi.
Az enyém meta system-es. Kiásom a h alol a kocsit és meglesem majd.
(#) samara válasza tomkoadam hozzászólására (») Feb 6, 2010 /
 
Hali!
Próbáld meg a pillamgószelepet és a házat ahová a szelep felfekszik alaposan kipucolni. Szükséges kellékek - féktisztító - fogkefe. Tisztítás után elsőre nem fog indulni a motor, de egy kis indítózgatás után már minden tökélete lesz. (attól függ mennyi féktisztítót használtál) Pörgesd meg a motort, hogy kidolgozza a tisztítót ezért füstölni is fog de ne ijedj meg hamar elmúlik. Írd meg ha történt változás, mert ha nem folytatom tovább.
(#) samara válasza samara hozzászólására (») Feb 6, 2010 / 1
 
Visszaolvastam régebbi írásokba, kérésekbe.

Tévhit A vízhőmérséklet jeladó nem emel és szabályoz alapjáratot.

Alapjáratot a hőmérséklet függvényében, az úgy nevezett hőérzékelő bimetál szabályozza elektromosan. (fellelhető pillamgószelepház fekete fedél alatt)
A pillangószelepet motor működteti, amely motor nem végez teljes fordulatot, csak felet, azt is két irányba. Éppen azért, hogy a pillangószelep a ház falán nyisson zárjon, szabályozzon. Erre azért van szülség, mert az alapjárati megkerülő csatornán érkező levegő mennyiség nem minden esetben elegendő a motornak ( fogysztó bekapcsolása - a motor rángatás nélküli stabil járása)az ehhez szükséges pótlólagos levegőmennyiséget felülről (légszűrő) kapja.
(#) Auf hozzászólása Feb 8, 2010 /
 
Hi.
Van valakinek van kábele, vagy meg tudná nézni azén kocsimat? Tegnap beröffentettem és azon kivűl, hogy az aksija lemerült, még a "service" felirat is megjelent. És a fordulat ugrálás is előjött.
Köszi
(#) akos70 válasza Auf hozzászólására (») Feb 8, 2010 /
 
Milyen fogalmazásgátlot szedsz?
(#) Auf válasza akos70 hozzászólására (») Feb 9, 2010 /
 
Zöld kapszula, 1pont 1-es kiadás.
Elírtam. BOCSI.
A lényegen viszont nem változtat. Ki tud segíteni abban, hogy kiolvassa kábel és pc segítségével a hibalistát az automobilomból? Azért, hogy meg lehessen szugerálni a hibáit.
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 9, 2010 /
 
Auf Ha somogy közeli vagy akkor tudok javalani egy szerelőt ha gondolod nekem 2ezerért szokta kiszedni a hibakódokat meg szervizt elvégezni stb.
(#) Auf válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 9, 2010 /
 
Uh, az épenséggel elég messze van. bár mondjuk attól függ merrefelé? Bp-n vagyok, de rokonok vannak vas-megyében, éshát a m7en útbaesne.
Itt az utvonal, bp-ről szentgotthárdra.
Szóval merrefelé?

utvonal.JPG
    
(#) akos70 válasza Auf hozzászólására (») Feb 9, 2010 /
 
Azért Bp-en biztos van 100, de inkább több ember, aki rendelkezik alkalmas diagnosztikával. Nevet, cimet, telefonszámot ne kérdezz, mert nem vagyok otthon Pesten. De kb. 10000Ft befektetésel +egy laptoppal te is kiolvashatod. (KKL-interfész, VAG-COM progi, ezekre keress, akár itt is)
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 9, 2010 /
 
Tud valaki esetleg olyan progit amivel hibakódot illetve egyebeket lehet kiolvastatni esetleg szervizt kiütni? Megköszönném
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 9, 2010 /
 
Auf sajna kiesik mert ez pont kaposváron van és általában az iketö este 5után van othol föálásban melozik
(#) samara válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 10, 2010 /
 
Ha nem a kis sárga motort ábrázoló Check vagy az EPS "lámpa" világít, hanem a km óra alatt írja ki a service feliratot, akkor nincs hiba a rendszerben ergó felesleges "hibakiolvasásra" vinni az autót. Mint ahogy írtad az akkumulátor lemerülése összefüggésben van az egyenetlen alapjárati motorjárással. Szakmai nyelven a feszültség csökkenéssel "megbolondúlt" a computer. 1-2 km megtétele után minden magától megoldódik. Azonban, ha az alapjárat ingadozás tartósan megmarad, akkor a pár sorral előbb írtak szerint (pucolás) járj el.
Nem írtad le az autó pontos típusát, de a service feliratot a következőképpen tudod kiszedni. A felirat melletti gombot benyomod, a gyújtást miközben a gombot folyamatosan nyomva tartod ráadod, vársz pár másodpercet, ezután egy szakaszos vízszintes vonal jelenik meg és már kész is. A service felirat nem jelentkezik addig amíg el nem éred a következő olajcsere szerviz intervallumot 15 vagy 30000 km attól függ, rövid vagy hosszúperiódusra van beállítva a rendszer. Ezt neked kell tudnod. De azért ne feledkezzél meg a kötelező olajcseréről sem, annyi jár a motornak.
(#) akos70 válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 10, 2010 /
 
Egyetlen hsz-t kellett volna visszaolvasnod.
(#) Auf válasza samara hozzászólására (») Feb 10, 2010 /
 
Hi. Köszi, ma már nem megyek ki, holnap megpróbálom ezt a gombnyomogatásos dolgot. Az olajcsere tegnep megtörtént a kuplung cserével együtt.
Viszont a kábeles kiolvasás azért kéne, hogy tudjam, hogy a kicsike jól van e. Egy kiolvasásért meg nem építenék kábelt.
(#) samara válasza Auf hozzászólására (») Feb 10, 2010 /
 
Visszanéztem korábbi írásodat, a tied 55KW -os AEE motorkódos, itt a gombot nem elég nyomvatartani, nyomás közben jobbra is kell csavarni 2x mert akkor az OIL és az INSPEKCIO programot is törlöd. A szakaszos vízszintes vonal viszont mind két esetben igaz. Megjegyzem, a törlést az olajcserét végző szerviznek illetve az autószerelőnek kellet volna elvégeznie. Sajnos itt tart ez a szakma, a javítást és annak jelentését kifelejtették az oktatásból.
Skodával és más gyártmányú, típusú autókkal kapsolatosan is szívesen segítek mindenkinek. Forduljatok hozzám bizalommal.
(#) Auf válasza samara hozzászólására (») Feb 13, 2010 /
 
Hali! Egy service OIL És servise INSP jelenik meg, felváltva, ahogy nomkodom. De semmi más, ennyi. Nyem tűnik el. Mi lehet?
(#) samara válasza Auf hozzászólására (») Feb 14, 2010 /
 
Ahogy megjelennek a feliratok pl service oil a gomb nyomvatartása közben csavarj egyet jobbra, majd megint gomb benyom akkor insp felirat - ismét csavar és kész. Ha mindent jól csináltál a feliratok után megjelenik a szakaszos vízszintes vonal (törlés, nullázás) továbbá amikor a gyújtást ráadod nem fog megjelennni villogva a feliratol lözűl egyik sem.
(#) csibai hozzászólása Feb 22, 2010 /
 
Tisztel hozzáértő fórumozó társak! Kérem árulja el valaki AEE motorkódú octaviában hol találom a hátsó ablak fűtését vezérlő relét. Sajnos hiába kapcsolom ki a kapcsolóját továbbra is fűt. Gondolom valahol a biztosítéktábla környékén kellene keressem, de csak jobb ha segít valaki mielőtt jobban elrontok valamit. Köszönöm.
Külön köszönet "samarának" az általa leírtak sokat segítenek!
(#) sufni-tunning válasza csibai hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Szia!
Jelenleg Felícia és Fabia leírásom van, az is Csehül, vagy Szlovákul.
Azért nem tudom pontosan, mert a fordításkor mindkét nyelvre hasonló arányú "megfejtés" született, így nem tudtam eldönteni meyik a jó (mindkettőnél értelmezhető válasz jött, némi kihagyással).
(#) akos70 válasza csibai hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Biztosat nem tudok, de VW csoportnál gyakori, hogy magába a kapcsoloba van épitve a relé is.
(pl. elakadásjelzö kapcsolo=indexrelé, vagy az A8-asnál biztosan tudom, hogy az ablakfütéskapcsoloban van a relé is.)
(#) csibai válasza sufni-tunning hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Köszönöm a gyors reagálást, de sajna az adott állományt nem tudom megnyitni. (MDI)
(#) sufni-tunning válasza csibai hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Kis türelmet, éppen olvastatom
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Ez meg aszongya, hogy nincs is a Skodában relé.

névtelen.JPG
    
Következő: »»   7 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem