Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hang által vezérelt kapcsoló
Lapozás: OK   1 / 2
(#) pleco hozzászólása Márc 2, 2008 /
 
Teljesen amatőr vagyok és segítség kellene.
Egy olyan kapcsolóra lenne szükségem ami hangra kapcsol. Fotózáshoz kellene. Amikor pl. egy egyszerű lufi kidurran, annak a hangjára kellene kapcsolni, hogy a vakut elsüsse ill. kéne a kapcsolóhoz egy vezérlő amivel tudnám késleltetni is a kapcsolást. A késleltetés alatt kb. 1 másodperc től 1 ezredmásodperc ig való tartományt értem.
A vakuval való összekötés nem gond. Két vezeték ami egy rövidzárat csinál.
Mennyibe kerülhet egy ilyet összerakni és van e aki meg tudná nekem csinálni?

Ha van használható javaslat, vagy valaki összedobna egy ilyet, küldjön e-mailt mert nem nagyon járok ide.

(#) aflmor válasza pleco hozzászólására (») Márc 2, 2008 /
 
[quote]...küldjön e-mailt mert nem nagyon járok ide[quote]

Ezért kár is idejárni.
(#) menyus válasza pleco hozzászólására (») Márc 2, 2008 /
 
(#) Moderátor hozzászólása pleco hozzászólására (») Márc 2, 2008
 
Szia!

Ha valamit szeretnél, akkor ide kell járnod, és ha csak részleteket is kapsz a kapcsolásból, annak is örülni kell, és képesnek lenni saját kapcsolást összehozni, vagy ennek hiányában legalább ezt megpróbálni.

De úgy idejönni, hogy többet fel nem nézek ide, mert egyébként utálom a villanyt, és hülye vagyok hozzá, csak küldjetek már egy kapcsolást, majd megépítettem valakivel - ez egyenesen undorító! Ki is szedtem a mail címed, nehogy valakinek eszébe jusson küldeni valamit.

Ha leszállsz közénk, lehet szó a kapcsolásról, és akkor talán többen is segítenek.

Pl. nézz körbe a neten tapskapcsoló-ra keresve, ami után egy MMV azaz monostabil-multivibrátor kell.

Üdv. deguss
(#) barca019 hozzászólása Márc 4, 2008 /
 
:eek2:
(#) pleco válasza (») Márc 5, 2008 /
 
Szia Deguss!

Nem gondoltam volna, hogy belegázolok bárkinek is a lelkivilágába az egyenes és nyílt üzenetemmel.