Fórum témák
» Több friss téma |
WinAVR / GCC alapszabályok: 1. Ha ISR-ben használsz globális változót, az legyen "volatile" 2. Soha ne érjen véget a main() függvény 3. UART/USART hibák 99,9% a rossz órajel miatt van 4. Kerüld el a -O0 optimalizációs beállítást minden áron 5. Ha nem jó a _delay időzítése, akkor túllépted a 65ms-et, vagy rossz az optimalizációs beállítás 6. Ha a PORTC-n nem működik valami, kapcsold ki a JTAG-et Bővebben: AVR-libc FAQ
én nagyon amatőr vagyok (tekintve hogy még csak olvastam a dolgokról), de már vagy 200 helyen láttam leírva , hogy NEM működik úgy...
Sziasztok!
Egy kis segitségre lenne szükségem, hogy hogyan tudok összekötni két avr-t úgy, hogy bájtokat tudjak köztük küldözgetni oda-vissza majd a küldött adatoknak megfelelően vezérlni a lábakat. Az összeköttetéshez vezetéket szándékozom használni. Az adatátvitelt a lehető legkevesebb vezetéken szeretném megvalósítani. Nem szeretném használni az RXD és TXD lábakat. (Mert azok már foglaltak.) Olyan megoldást keresek ami nem igényel plussz funkciót az avr-ben, hanem a digitális portokat használja. Az egyszerüség és az ár sokkal fontosabb szempont az adatátvitel sebességgénél (bizonyos határok közöt (min 4bájt/sec)) A segitséget előre is köszönöm.
Milyen kornyezetben volt fejlesztve ?
Tedd fel a modositott kodot, majd leforditja valaki.
Vagy szoftveres SPI, vagy a beépített UART a lábak megváltoztatásával.
Vagy a direkt IC-k közötti kommunikációra kifejlesztett Inter IC kommunikáció...
Azaz IIC vagy másnéven I2C
Valóban nem, de jobban is jársz ha egyböl építesz egy usb-s programozót. PL ezt
Tápot is ad a programozandó cuccnak, így ezzel sem kell törődni, nagyon kényelmes. És ráadásul megy a legtöbb programozó szoftverrel.
Helló!
Lefordítottam neked 2048-al. Nem tudom neked miért nem megy, nekem nem ír ki semmi hibát. Amúgy le van írva hogy kell fordítani