Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Sprint-Layout NYÁK-tervező
Alkotó fórumtárs Sprint Layout 6 leírása: sp6_alkoto.pdf
Makro könyvtárba kell másolni, de a SL5-nek LMK a kiterjesztése nem lib
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok aki nagy fába vágta a fejszéjét (már mint nekem). Szal van egy poloska kapcsolási rajzomés egy beültetési rajz is. Innen: http://tbence3.hu/?p=79 És én a Sprint- Layout 4.0 Demo-t használom. Szerintetek jól rajzoltam meg?
Csak megemlítem, hogy Through PAD (F12)
Video készítőnek ez nem mond semmit ?
Köszi a linket, nagyon tetszik a videó de én egy oldalas nyákot szeretnék készíteni. Az lenne az egyik kérdésem hogy ahol kivan töltve a tér és úgy vannak össze kötve a forrpontok azt nem lehetne-e csak egy vonallal összekötni?
Sziasztok!
Nekem meg van a magyar nyelvű sprint layout 5. Esetleg ha valakinek szüksége lenne rá írjon pm-be és elküldöm
Melyik van meg? Sajna a magyarosított hibás lett. Nem lehet normál 1mm-es vagy kisebb szöveget írni vele.
Ezt nem tudtam de kipróbáltam és még normál 0,5-os betüméretet is lehet írni
Szerk.: viszont az ékezetet nem ismeri
Szeretnék építeni egy erősítőt digit potméterrel. Van pár gondom ami miatt nem haladok 1-ről a 2-re. a gondom, hogy a képen látható erősítőhöz hozzá kellene még illesztenem egy ilyet. az ic a tápot kaphatná a tápcsatlakozó 5v-os ágából. "ic lenen a hangerőállításra külön külön 2-2 gombokkal( amik közösítve lennének) Ha valaki megtudná nekem tervezni ezt a nyákot azt nagyon megköszönném! Üdv. Ádám