Fórum témák
» Több friss téma |
Már nem emlékszem, hogy pontosan hogy kerestem, de a köbzolié az egyik, a másik pedig:
Rhino leírás tulajdonos Üdv Inhouse
Mivel eddig működött ezért nem gondolnám, hogy rosszul van bekötve. Egyszerűen be volt zárva a kocsi és élesítve a riasztó, mikor nyitni akartam a távirányítóval, de nem nyílt. Kulcsal nyitottam és a riasztó csak akkor halgatott el, amikor kivettem a biztijét. Azóta nem tudom rábírni a távirányítót, hogy vezérelje.
Helló mindenkinek nekem kellene egy (pantera QX44)-es risztónak a bekötési rajza keresgéltem a googlén de csak a programozási leírás volt meg ugyhogy ha tudna valaki segiteni azt nagyon megkszönném!
Helló.
Remélem tud valaki segíteni nekem. Az lenne a problémám, hogy a kocsimba vettem egy THUNDDER riasztót és néha nem működik megfelelően! A panaszom az lenne, hogy nem minden esetbe "pittyog" nyitásnál de nyitja az ajtókat, utána kattogást hallok és kis idő múlva riaszt, és le is állítja a motort! mind a két távirányítóval ezt csinálja!!
Hali!
Az autómban van egy Thunder ca103-as riasztó, ami elvileg tudná nyitni a csomagtartót, ha 2 másodpercig nyomom a távirányítón a nyitó gombot. Beletettem egy csomagtartónyitó szolenoidot, az rendesen működik, ha áramot adok a szálra, akkor nyit, ahogy kell, viszont a risztó megfelelő kimenete(piros/fekete) nem csinál semmit. Mértük multival is, álandó test jelet ad. A kérdésem az lenne, hogy nem tudja valaki, h mi lehet a baj? A bekötési rajzot mellékelem, még annyi info, hogy a narancssárga szálra (csomagtér kapcsoló) nincs kötve semmi, és nem is nagyon értem a rajzon, h mit kellen oda kötni. Előre is köszi, ha valaki tud segíteni!
Sziasztok!
Vettem egy HD 989 - es riasztót. Nagyjából már be is van kötve csak az a problémám, hogy amikor az ajtókapcsolóhoz menő kábelt bekötöm akkor ha kinyitom az ajtót villognak az indexek, ha becsukom vagy megnyomom a néma riasztás gombot akkor megszűnik. Egy másik gond vele pedig az, hogy ha le van riasztva az autó akkor hiába nyitom ki az ajtót akkor nem riaszt be. A másik problémám pedig az, hogy x időn belül automatikusan lezár a központi zár és leriasztja magát. De ha már egyszer volt rá gyújtás adva majd levéve akkor nem riaszt le. Ezzel az lenne a kérdésem, hogy meglehet-e vh oldani azt, hogy csak akkor riasszon le, hogy ha a kulcs nincs benne de akkor is csak riasszon és ne zárjon le. A segítséget előre is köszönöm!
hali
a narancs színű kábelre a csomagtér kapcsolódat kellene kötni de lehet hogy az autódban nincs gyárilag így azt utólag kell beépíteni. értelem szerűen testet vár rajta a riasztó szal ha becsukod az ajtót megszakad a test amint kinyitod a kapcsoló összezár a riasztó megkapja a testet és beindul a riasztás. a csomagtér pattintásod valszeg azért nem működik mert gyenge az áram. az a kis vékonka piros fekete szál az arra való hogy egy relét meghúzzon azon nem fog neked annyi kraft átmenni hogy behúzza a mágnest. szerintem minimum 1.5es vezetéket huzz be megfelelő biztivel. és persze egy relét
az indexeid amint kinyitod az ajtót willogni kezdenek ugyanis nyitva maradt ajtóra figyelmeztet
az hogy nem riaszt ajtónyitásra hááát ennek lehet több oka is. látni kellene. ajtó vagy lámpa szálra van kötve?? ez pl nagyon nem mindegy. néhány autótípusnál tápot kapcsol az ajtó nem testet. az hogy visszazár ez egy természetes jelenség. általában a riasztók többsége már rendelkezik ezzel a funkcióval. ha nem történik semmi azaz nem nyitsz ajtót, nem adsz gyújtást akkor x időn belül visszazárja magát. na most mivel neked problémák vannak az ajtó jellel ezért nem érzékeli hogy te ajtót nyitottál és automatikusan visszazár. ezt a funkciót a jobb riasztókból ki lehet programozni lehet hogy ebből is nézd meg a kezelési útmutatóját
Egy kicsit igényesebb írást kérnénk, ha lehet.
Előre is köszönjük.
Üdv.Tud valaki segíteni.Bicskakulcsos központi zár vezérlőt szeretnék bekötni egy 1996 Fiat bravoba.Van benne egy gyári riasztós vezérlő(kód hiánya v. más miatt nem működik).Kérdésem azt ki kel venni vagy csak ki kell kapcsolni?Szeretnék egy részletes beszerelési útmutatót kérni ( ha lehetséges)Ez az első beszerelésem(Valamikor el kell kezdeni)Küldök képet a riasztóról.
Hali!
Először is köszi, hogy válaszoltál. A fekete/piros kábelt mértük multiméterrel, amint azt írtam is, és semmilyen áram nem jött rajta, és nem is változott a jel működés közben. A narancs szálra valóban nincs kötve semmi, de ha úgy van ahogy írod, hogy az ajtó nyitott állapotában ad testet az ajtókapcsoló, zárt állapotban pedig semmit, akkor az sem lehet gond, mert akkor a risztó így, h nincs rajta semmi, azt érzékeli, mintha le lenne zárva, szóval nyugodtan nyithatná.
pedig a nyitáshoz valamit ki kéne adjon. szerintem testet ad ha jól emlékszem. úgy mérjétek hogy a multi egyike fix pozitívon a másik meg a piros feketén van. természetesen csak akkor jön rajta jel ha a távirányítón nyomod a csomagtér nyitás gombot és akkor is csak ha jól emlékezem 2 mpig adja.
a narancsra ha nincs kötve semmi akkor úgy érzi hogy be van zárva de ez csak a riasztáshoz kell. mert ugye ha a tolvaj csak a csomagtartódba kukkant bele akkor így nem riaszt be az autód. én mindenesetre bekötném
én kivenném belőle a nem működőt mert feleslegesen van benne.
Hali!
Eddig úgy mértük a multival, h testre tettük az egyik szálát a mérőnek, és áramot vártunk a piros/feketén, de ha testet ad, akkor világos, h miért nem változott a jel. Majd kipróbálom úgy mérni, ahogy írtad. A narancs azért nincs bekötve, mert nincs benne gyárilag ajtókapcsoló, azt utólag kell majd valahová beletennem. Köszi a választ!
Üdv Kapcsolási rajz v. segítség kellene ehhez a központízár vezérlőhöz.1996,08 Fiat Bravoba lenne.
Sziasztok vettem egy Thunder CA 107 típusú riasztót elég sok mindent be tudtam kötni de akadtak problémák a bekötési rajzon megjelöltem hogy mikkel nem boldogulok teljesen (a jumper-nél azt nem tuom hogy melyik mit jelent és hogy melyikre kell tenni) vannak feltételezéseim de biztosra szeretnék menni előre is köszi
Most linkelted be a bekötést, csak rossz minőségben...mi a probléma?
Üdv Inhouse
Ez már új kép és ez jól látható és a kérdéseimet már leírtam és egy Golf 2 diesel-ről van szó
nem látogatja senki a fórumot vagy ilyen nehezet kérdeztem?!
A bekötésben kéne segíteni ha van fiat bravo 1996 autó kábel rajza(szín szerint mit hova)
Nem láttam még ilyet...a jumper az valami olyasmi, hogy fordított, ellentétes, ellenkező irányba, a másik pedig fordított csipogó nélkül, de hogy ez mi lenne...leírás nincs, csak rajz?
A kp zár résznél nagyon úgy tűnik, hogy ez lesz azon kevesek egyike, ahol van benne egy rendes vezérlő, tehát az 5 vezetékes motort is figyeli. Az a 2 kimenet nem tudom, hogy minek van ott... Üdv Inhouse
Olyat legközelebb 3-a után tudok, ha benne van az alldata programban...
Üdv Inhouse
Az a két kimenet (ha a Green/black-re és a Yellow/black-re gondolsz), sztem arra való, hogy ha már van a kocsiban központi zár, akkor azokkal lehet annak a vezérlő egységét vezérelni.
Éppenséggel lehet, de mivel benne van a kp zár vezérlő is....csoda masina ez!
Üdv Inhouse
köszi a válaszokat.
a green/black és a yallow/black azért nem hiszem vagy igazából nem tudom hogy a kp-zár 2 vezetékére menne mert ott nem ilyen színű vezetékek vannak, szerintetek az hülyeség hogy egy belső nyitó záró kapcsolót kéne betenni?mint az ujjabb autókban?
Üdv.
Pedig biztos hogy az a 2 ér (zöld/fekete - piros/fekete) a meglévő központizár vezérlőhöz mehet (ahogy azt majatom is mondta). Gondolom ha nem kompatibilis az 5 vezetékes rendszerrel, vagy ha van beépített kp.zár vezérlő jól jöhet. A jumperel lehet állítani hogy tolatáskor csipogjon-e a riasztó, ehhez kell bekötni a "Reverse gear input" (kék/fehér) vezetéket a tolatólámpára. Amit jelöltél még: - kék/piros: autórádió védelme (rákötöd a készülék házára, ha kiszedik érzékeli a riasztó) - rózsaszín: gyújtás - narancs: fékpedál - ez lezárhatja a központit indítás utáni első fékezésre (rablásgátló üzem) - zöld: csomagtérnyitás - narancs/fekete: indításgátlás (külön relé kell hozzá) Egyébként meg Boldog Új Évet mindenkinek!!
A színek ne zavarjanak, mindenki mást használ...
Ami szokott sikerülni, a piros 12V, fekete test, de riasztóknál minden van. Az igaziaknál minden vezeték fekete... Az utólagos kp záraknál a piros-fekete-barna-fehér-kék-zöld stimmelni szokott. Sőt a kínai vezérlők csatlakozója is kompatibilis, még ha rövidebb is (nincs benne villogtatás), vagy kétszer akkora a doboza, akkor is. Mivel ezek szerint az valóban kimenet, a kapcsolóval való zárást nem azzal kell megoldanod. Rakj 2 nyomógombot az 5 vezetékes motor fehér és barna vezetéke és a test közé. Vagy egyik, vagy másik gombot megnyomva zár, vagy nyit. A hátramenet logikus, nem ugrott be... Üdv Inhouse
Köszi szépen a válaszokat, nektek is Boldog Új Évet!
Egy olyan problémám lenne még hogy nekem nincs tolató lámpa kapcsolóm azaz van csak nem jó ha nem kötöm be ilyenkor is indul a szabotázs védelem vagy csak kössem rá és úgysem használom jah és igen még1 kezdek rájönni, de kaptam hozzá relét és nem egészen egyértelmű a rajz NEKEM van 2 vastag zöld vezeték a 30/87-87a ezzel szakítom meg a mágnesszelepet az én esetemben de van még egy fehér ami 86-os számra megy a relén és van egy sárga ami a 85-re mit hova kössek? Van egy elképzelésem de nem teljesen tuom hogy megvalósítható-e válaszokat előre is köszi
Találtam egy rajzot igaz nem ehhez a riasztóhoz de a bekötési rajz ugyan annak tűnik a relénél!
ráírtam hogy sztem az e a mágnesszelep amire én gondolok, akkor ugye az egyik zöldet oda a másikat a gyujtáskapcsoló 12V-jára (ami akkor van ha ráadom a gyújtást) a fehéret ugyan erre (gondolom innen kapja a jelet hogy mikor kell zárni és nyitni) a sárga pedig az én riasztómon a narancs/fekete Jól gondolom hogy így jó lesz a bekötésem?? Az előző kérdésemből akkor csak annyi a lényeg hogy ha a jumper nem oda van téve ahol csipog tolatásnál akkor nem is kell bekötni vagy azért rá kell?! |
Bejelentkezés
Hirdetés |