Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   52 / 167
(#) Inhouse válasza Attila86 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Sok sikert, majd írd meg, hogy hol tartasz!

Üdv
Inhouse
(#) akos70 válasza Attila86 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
A konkrét kérdések magválaszolásához viszont tudni kéne, milyen autóba szereled (meg némi tipusismerettel rendelkezni), mert bár elvileg hasonló módon kell bekötni a különböző tipusokba, de azért vannak eltérések.

Ajtókapcsolók működés (párhuzamosan vannak kötve egymással, vagy egymástól függetlenek)
Központi zár vezérlés (levegős v. motoros, pozitív vagy negativ vezérlésű)
Ablakemelő komfortmodulos vagy hagyományos
és még rengeteg apróság.
(#) Attila86 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Ez egy 1998-as, 1,3-as Suzuki Swift GLX lesz.
(#) Inhouse válasza Attila86 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Meg akarod duplázni az értékét?

Üdv
Inhouse
(#) vovozs válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Duplázni akarod a kocsi értékét?

szerk.: mikorra bejeléentkeztem és megírtam adigra megelőztél..
(#) Attila86 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Kiváló kérdés.
Gyors számolás szerint a dolog kb 10000Ft-ból (max 15000Ft) kijön. Ezt a GSM és a GPS modul dobja meg durván plusz 30000-35000 Ft-al. Ezeket viszont mint mondtam csak később teszem majd esetleg bele. No meg tudom én hogy a Swift nem autó (meggyőztek hogy olcsó, keveset fogyaszt, igénytelen, nagyon megbízható stb...) de jelenleg erre futotta így nyaralás előtt. Ősztől megint gyűjtögetek aztán következő nyárra lehet le is lesz cserélve valami igazi autóra. Abba meg át lehet szerelni a riasztót.
(#) akos70 válasza vovozs hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Akkor hogy címezted neki?
(#) akos70 válasza Attila86 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Az szerelés szempontjából szerencsés lesz.
(#) Inhouse válasza Attila86 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Ha jó állapotú, akkor kevés gond lesz vele...küszöböket nézd át, ott szoktak rohadni, a motorja igénytelen (azért nem árt benne olajat cserélni!)

Üdv
Inhouse
(#) Attila86 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 27, 2011 /
 
Ezt kifejtenéd kicsit bővebben?
(#) akos70 válasza Attila86 hozzászólására (») Ápr 28, 2011 /
 
Úgy értem, hogy nemigen lesznek buktatók a riasztó beszerelése során. Meg egyébként se. Átlátható, egyszerű, megbízható kis autóféleség. :yes:
Első autónak ideális.
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 28, 2011 /
 
Az ajtókapcsolók diódázottak...

Üdv
Inhouse
(#) Georgi156 válasza trumbi hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Hali!
Sikerült megoldanod? Most én is kalossal küzdök és hát egyenlőre sikertelenül...
(#) Georgi156 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Hali!

Úgy nem jó, mert az egyik kontakt mindig zárva van és ebben az esetben hiába adok a másikra is testet...
más ötlet?
(#) Georgi156 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Hali!
A 206-ba sikerült beépíteni minden gond nélkül a forumról vettek tanulmányozása után.
Viszont most egy kalossal próbálkozok és elakadtam....
Központi zár volt a kocsiban gyárilag. A bal elsőt lenyomva vagy kulccsal zárva zárt a többi ajtó is.
Vettem egy 5 vezetékes motort, mert csak kapcsolók voltak benne. a kapcsolókat átkötöttem a motorra így most ugyanúgy működik mint előtte. Viszont a vezérlést nem tudom megoldani. Mivel zárva vagy nyitva a kapcsoló egyik oldalán állandó test van a másikra hiába adok testet nem történik semmi csak ha leveszem próbál még jobban bezárni vagy kinyitni a motor. Olyan motor létezik ami nem folyamatos kontaktot ad csak egy impulzust mozgás közben?
Van ötleted?
(#) akos70 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Úgy emlékszem, hogy 2 körre van bontva, jobb első, meg a többi három együtt. Meg a belső lámpa se késleltetős.
Szóval viszonylag könnyen úrrá lehet lenni rajta.
(#) akos70 válasza Georgi156 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Húú, te aztán nem kapkodod el.
Akkor keresd meg a bal első ajtóba menő vezérlő szálakat, és kösd arra.
(#) Georgi156 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Hali!
A jobb 1ből áthúztam a motor 2 vezérlő szálát a másik 3 gyárilag be volt húzva.
Igazából nem értem mire gondoltál...
(#) akos70 válasza Georgi156 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
arra a háromra kösd, ami gyárilag az ajtóban volt. Gondolom, egyik test, a másik kettőhöz érintgetve nyit vagy zár.
(#) Georgi156 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Várj,... még mindig nem értjük egymást.
Úgy csináltam ahogy mondod, de mivel, ha mondjuk zárva van az ajtó, akkor van egy zárt köröd is és ha a kapcsoló harmadik lábát is le testeled nem történik semmi.
(#) Georgi156 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
13. oldal alulról az 5. hozzászólásnál van egy rajz....
(#) akos70 válasza Georgi156 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Ja, kapisgálom már. Akkor legegyszerűbb, ha feláldozod azt a lehetőséget, hogy kulccsal is az összes ajtó záródjon, lekötöd a három vezetéket az ajtókapcsolóról, és csak a távirányítós vezérlővel kötöd össze. Így a kulccsal csak a bal egy fog nyílni, de azt úgyis csak vészhelyzetben használnád.
Enyémen már kulcslyukak sincsenek.
(#) Georgi156 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Hát igen, ezt én is felvetettem (Faterom kocsija) de nem tetszett az ötlet, ezért jöttem ide.
Valami olyan kellene ami az egyik szálat bontja miközben zárja a másikat. Egy relét kellene beépítenem szerintem csak még azt nem tudom, hogy hogyan és hogy hova....
(#) Inhouse válasza Georgi156 hozzászólására (») Ápr 30, 2011 /
 
Nem igazán értem, mi is a probléma...minden 5 vezetékes kp zár motorban egy váltóérintkezős mikrokapcsoló van, fixen kapcsolja vagy a NO, vagy a NC lábára a COM szálat, ami túlnyomó részt test. Ebből a fix testből csinál impulzust az elektronika. Ettől függetlenül működnie kell, ha a másik lábra testet adsz.

Üdv
Inhouse
(#) Georgi156 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 30, 2011 /
 
Hello!
Sajnos nem megy. Valószínűleg a kóreaiak másképp gondolkodnak....
Ha testet adok a másik szálra nem történik semmi csak amikor leveszem róla ugyanarra akar mozdulni ahol épp van a motor.
Kipróbáltam úgy, hogy a 3 vezetéket elvágtam és külön-külön érintgettem hol az egyik, hol a másikat a com-hoz és simán ment.
(#) Inhouse hozzászólása Máj 1, 2011 /
 
Nem találkoztam még ilyennel...
Linkeltem már régebben egy nagyon egyszerű vezérlőt (2 tranzisztoros!), építsd meg, szereld át arra és azt már tudod majd kapcsolni.

Üdv
Inhouse
(#) pittyesz hozzászólása Máj 10, 2011 /
 
Hello!


A következő lenne a problémám:
Adott egy 1994-es bmw 320i.
A kocsinkban az éjszaka közepén beindult a riasztó. Nagy nehezen , a sokadik nyomásra a távirányítóval kitudtam kapcsolni. Csodálkoztam is hogy egy zárt garázsban mitől indulhat be. Bezárni onnantól kezdve már nem tudtam a központi zárral, csak kulccsal. Másnap vettem bele elemet, hátha az merült le. De nem... ugyanis már a kocsi se indult be. Ekkor feltöltöttem az aksit... az autó ezek után beindult, de a központi zár még mindig nem reagál , és ezzel egyúttal a riasztó se kapcsol be. A zárakat is csak egyenként tudom kinyitni, bezárni. Eddig ha a vezető oldalon felnyitottam akkor mind felugrott.
Tudna nekem valaki ebben segíteni mi lehet a probléma?
(#) Attila86 hozzászólása Máj 17, 2011 /
 
Sziasztok!

Vettem egy távirányítós központi zárat, mellékletben itt van a rajza.
Van egy 1998-as 1,3-as Swift-em, ebbe szeretném beépíteni. Gyárilag amúgy most is van benne központi zár az első ajtókban, de ez csak akkor működik hogyha az első ajtókat kulccsal nyitom vagy zárom. Azért vettem ezt a vezérlőt hogy távirányítóval is nyithassam a zárakat.

- Hogyan kössem be a két első ajtóban lévő központi zár motort?
- Ha a hátsó ajtókba is szerelek be elektromos zárat akkor azokat hogyan kössem be pluszban rá?
- A jelenlegi központizár-vezérlő hol lehet szerintetek az autóban?
- Az ablakokat hogyan tudom feltekertetni ezzel a vezérlővel? A rajz szerint a zöld vezeték van e célra, de ezt hova kössem be? Amúgy jelenleg is felhúzódnak az ablakok ha a kulccsal zárom valamelyik ajtót tehát megoldani biztos meglehet valahogy.
(#) Eagleaking hozzászólása Máj 18, 2011 /
 
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, lehet már megválaszolták, de sajnos nem találtam pedig előre lapoztam! Szóval, van nekem a kocsiba egy univerzális bicskakulcsos vezérlő (CCL-002 típus) és rá van kötve a gyári pneumatikus kp zárra is! Működik minden rendesen, kinyit-becsuk, de szeretném azt, hogy az indexek villogjanak nyitáskor-záráskor, de nem jöttem még rá hova kell kötnöm! Kérlek adjatok valami ötletet hova kössem! Bizti tábla az jó? És ott hova?

Köszi előre is! Üdv
(#) vovozs válasza Eagleaking hozzászólására (») Máj 18, 2011 /
 
Index-kartól lemenö vezetékköteg vagy "A" oszlop legalja a hátramenő vezetékkötegbe... legtöbb autónál ok...de a biztitáblánál mit keres a jobb és baloldali index szála?
Következő: »»   52 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem