Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vicces - mókás történetek
 
Témaindító: Topi, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Tisztelt felhasználók! Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Lapozás: OK   972 / 972
(#) jani1987 válasza Gafly hozzászólására (») Júl 19, 2024 /
 
Amikor Kálmánnál voltunk akkor azt mondtam, hogy ha ennyi cuccom lenne akkor ma agglegény lennék mert a zasszony nem tűrne meg ennyi dolgot. Bár a 3 rádiónak megérezné a hiányát.
(#) erbe válasza jani1987 hozzászólására (») Júl 19, 2024 / 1
 
Örülnék, ha ilyen üres lenne a műhelyem. No meg a lomtáram. Meg a másik.
(#) jani1987 válasza erbe hozzászólására (») Júl 20, 2024 /
 
Nézzek körbe mi vihető?
(#) Udvari Zsombor válasza Skori hozzászólására (») Júl 23, 2024 /
 
Komoly lehet a helyzet, ha a bejelentkezési oldalon is figyelmeztetnek.
Idézet:
„Kedves Felhasználónk!
Információink szerint többen is kaphattatok rosszindulatú támadók által küldött adathalász levelet.
A levél a fiók frissítéséhez adatokat kér be (teljes név, email cím, jelszó, ....).
Felhívjuk figyelmedet, hogy a levélben szereplő állítás hamis.
A freemail csapata mindig a hivatalos ügyfélszolgálaton keresztül tartja felhasználóival a kapcsolatot az
info@freemail.hu címen keresztül, valamint kizárólag a
freemail.hu címen keresztül!

Kezeld fenntartásokkal az email- ben kapott gyanús linkeket!
A centrum.cz, atlas.cz, brawie.de NEM a freemail-hez tartozik.
Amennyiben kaptál ehhez hasonló üzenetet, jelöld spam-nek, vagy töröld postafiókodból!
Abban az esetben, ha kitöltötted a rosszindulatú támadók által küldött adatbekérőt, az ott megadott jelszavaidat haladéktalanul változtasd meg! Ezen kívül minden olyan platformon, ahol a megadottal megegyező jelszót használsz, cseréd azt le egy új, biztonságos jelszóra!
Üdvözlettel:
a freemail csapata”
(#) sargarigo válasza Udvari Zsombor hozzászólására (») Júl 23, 2024 / 1
 
A freemail már tíz éve is spam forrás volt! Vannak oldalak ahonnan a freemail konkrétan ki is van tiltva (emlékeim szerint)! Miért nem használsz normális levelezőt? Van egy csomó!
(#) lazsi válasza KBal76 hozzászólására (») Júl 23, 2024 /
 
Idézet:
„Nekem ugyanez jó magyarsággal jött, a levél tárgyba csúszott a baki: FRISSÍTSE FIÓKÁT”

Én ezt simán ignoráltam volna... Etetem a madarakat a kertemben, de a fiókák frissítésével foglalkozzanak ők!
(#) Udvari Zsombor válasza sargarigo hozzászólására (») Júl 24, 2024 / 1
 
Van Gmail is, de esetemben mikor anno csináltuk az emailemet, akkor még éppen nem értem el a Gmail regisztráció alsó korhatárát, így akkor Freemail lett létrehozva - ezt nézegetem naponta, a Gmail-t csak időnként ellenőrzöm. Van pár hely, ahova még Freemail címmel vagyok regisztrálva (lehet, hogy ide is), de regisztrációkhoz már Gmail-t használok, nehogy gond legyen belőle, hogy esetkeg nem fogadják el - Freemail-ről senki se tudna lebeszélni, eddig még nem volt vele gondom.
(#) Gafly hozzászólása Júl 28, 2024 /
 
Nem semmi árak.
Bár egy jó satu sokat ér.
(#) zolika60 válasza Gafly hozzászólására (») Júl 28, 2024 /
 
De láthatod valódi arany.
(#) szs válasza Gafly hozzászólására (») Júl 28, 2024 /
 
Néha-néha agyalgatok rajta, milyen átváltási gubanc lehet ilyenkor. De a saját pénzemen nincs kedvem kipróbálni
(#) granpa válasza Gafly hozzászólására (») Júl 28, 2024 /
 
Bár ez egy ócska satu, nincs rendes párhuzamos vezetése.
(#) bbatka válasza Gafly hozzászólására (») Júl 28, 2024 / 2
 
Speciális. Bronz anyaga van. Robbanás veszélyes helyekre csak ez használható. Régebben utána néztem már.
(#) nagym6 válasza Gafly hozzászólására (») Júl 28, 2024 /
 
Ez nem vicc, pár év múlva valóság .
(#) Eriosyce válasza nagym6 hozzászólására (») Aug 2, 2024 /
 
Ilyesmire gondolsz?
(#) Massawa hozzászólása Hé, 11:22 /
 
Pár hete összeszedtem valami szöget vagy mit ( kiderült egy 3 x16 mm-s facsavart) és a kerék két naponként leengedett ( jelzett a kocsi) . Ma éppen a lányomhoz menve egy gumiszerviz elött gyulladt ki a lámpa, mondom megnézetem mi a franc van. ( otthon nem találtam semmit).
A szervizben megemelték a kocsit egyböl láttuk, hogy mi a baj. Azt hittem a szakember egyböl nyul a szerszámért es nekifog javitani. Nem a kezével elkezdte vakarni a fejét mitévö legyen. Elment a mühely másik sarkába, talán remélve, hogy eszébe jut valami. Visszajött. Mondom: nem kéne levenni a kereket.
Ja igen.
Elökeresi a szerszámot leveszi. Megint elmegy ( nem kis mühely egyszerr 9 autot lehet javitani, ember is volt elég a mühelyben).
Visszajön, elguritja az egyik munkapadhoz a kereket s látom már jo szerszám van a kezében, kicsavarja a csavart, felfurja a lyukat, gondolom most elöveszi a gombát és kész.
Ah dehogy megint elmegy valahova.
Visszajön a kollégával megnézik az abroncsot - s találnak valamilyen 105-s számot, hogy ezt csak belülröl lehet javitani. OK le kell szedni az abroncsot. Egy ujabb cirkuszi mutatvány végül 3 embernek sikerül ( még egyszer nézem, hogy tévedésböl nem egy uriszabohoz álltam be a kocsival, de nem ez egy profi kerékszerviz). Csak mellettünk měg 3 célgép volt az abroncs levetelére, meg a kiegyensulyozására.
Nagy keserven sikerült összeszedni a célgép összes kellékét és lejött gyenge 20 perc alatt az abroncs.
Ekkor megint szünet, mert a ragasztáshoz valoszinüleg erre kiképzett szakember kell. Annak éppen ideje volt és alig 5 perc alatt meg is ragasztotta. Most jött az ujabb mutatvány vissza az abroncsot a felnire. Ehhez már csak 2 ember kellett.
Mehet a kerék a centrifugára. Nem tudom, hogy gyárilag idiota konstrukcio, vagy csak a cégnél nem tudják hogyan kell használni, mert a modern alufelnit ugy szerelte a gépre mint az auton, azaz a kerék koszos fele megy a gép oldalához ami ugye egy függöleges fal, viszont amiota alufelnik vannak ( vagy 50 éve ) az olomdarabokat a felni belsejére kell ragasztani, csak éppenséggel a gépen nem férni hozzá, mert kb 5 cm a hézag a kerék meg a gép fala között. Ráadásul a felni koszos is, igy azt ragasztás elött le is kell tisztitani - de hogyan. Ugy látszik már nem elöször fordult elö, mert voltak nekik mindenfele rudakra szerelt rongydarabok és a kerék küllö között meg az 5 cm -s résen hátulrol megtisztitották a helyeket ahova az olom került. Söt volt nekik egy bowdenes fogászati furógépük is amivel be tudtak jutni a felni belsejébe. Ujabb 15 perc mire elkészültek a kiegyensulyozással.
Utánna a számla kiadás már csak nevetséges 10 percbe tellett, mert a pénztáros nem tudta, hogyan kell elkönyvelni.
Az egész mutatvány 1 ora 23 percig tartott. Hát nem tudom ilyen munkahelyre egészen biztosan jol jönne az AI, mert igy nem biztos, hogy meg tudják termelni betevö falatot.

Mindez a minta Ausztriában történt és nem migránsok meg magyarok dolgoztak itt, hanem vérbeli osztrákok).
(#) sonajkniz válasza Massawa hozzászólására (») Hé, 12:57 /
 
Nekem magyarországi gumiszervizben csak egyszer volt hasonló szerencsétlenkedéshez "szerencsém".
Azt mondták, hogy ők játszva meg tudják szerelni a motorkerékpár gumit is.
Viszont csak autógumi szereléshez való gépeik voltak.
A 18 colos enduro kerék rendesen feladta nekik a leckét.
Ezek után a Honda VTX 1300-as kerekéhez már kimondott motorgumist kerestem.
A hozzászólás módosítva: Hé, 12:59
(#) szikorapéter válasza sonajkniz hozzászólására (») Hé, 18:10 /
 
Dettó ugyan ez környékbeli gumisok, belsőt kellett húzatni az LS650 hátsó kerekébe, vittem mindent, elmegyek (persze előtte telefonon leegyeztetve hogy biztos tudják-e fogadni) 4-en nézték a gumit.
A felnihez alig mertek hozzáérni, bár azért rólam is folyt a hideg veríték a bagázson végignézve de végül nagy nehezen 3-an abszorválták a történetet, és mivel senki nem merte biztosra mondani hogy sikerült-e nekik anélkül beszerelni hogy ne legyen lyukas a belső (végignéztem a műveletet elvileg sikerült nekik) így nem kértek egy forintot sem.

Jófejségből otthagytam egy kis összeget majd távoztam, szerencsére nincs bajom az általuk beszerelt belsővel de a VT1100-at már hozzájuk nem viszem (esedékes a köpenycsere ).
(#) Massawa válasza sonajkniz hozzászólására (») Kedd, 9:36 /
 
Hol van az a kor amikor otthon 3-4 szerszámmal javitottuk a motokerekpárok kerekeit. Söt a házi kiskocsin ( magyarul kárén) is motorbicajok elsö kerekei voltak. Azok elég gyakran kaptak defektet.
(#) Landsmann hozzászólása Kedd, 10:26 /
 
Tegnapi történés:
Ilyen egy félreértés
A facebookon az egyik Suzukis csoprtban feltettek egy kérdést, hogy 2005-ös GC verzióba, amiben nem volt fordulatszámmérő, kicserélték a műszeregységet fordulatszám mérősre. Minden jó, csak a kézifék és az ABS lámpa világít. 3 nappal ezelőtt tették fel. Nekem nem volt kedvem kapcsolási rajzot bogarászni, meg egyébként is, hogyhogy 2005-ös GC Wagonban nincs fordulatszám mérő, amikor már a 2004-es GC-ben is volt? Aztán most délután az admin rám ír, hogy nekem mi a véleményem? Beleástam magam a kapcsolási rajzba, aztán kiderült, hogy a műszeregység 24 és 25-ös lábán lévő funkció bizony nem mindegyiknél ugyanaz. Van ahol a 24-es az automata váltó vezérlőjének visszajelző lámpája, míg a 25-ös a kézifék és fékfolyadék szint visszajelzőjé. De van széria, ahol ez a kettő meg van fordítva. Írom a srácnak, hogy szerintem cserélje meg a kettőt osztjónapot! Írja kis idő múlva, hogy a 24-es az EPS visszajelző lámpáé, a 25-ösre meg nincs is kötve semmi. Na, hát akkor derült ki, hogy ő Swiftről beszél, én meg Wagonról. Ráadásul egy nem típusspecifikus csoportban tette fel a kérdést. Én meg alapból Wagonra gondoltam, merthát nekem az van és az admin is kikérte a véleményemet, aki tisztában van azzal, hogy nekem Wagonom van. Na, ekkor derült ki, hogy Swiftről van szó. Hát ezért nem volt 2005-ös GC-ben fordulatszám mérő. Írom a srácnak, hogy én Wagonra gondoltam, mert ez Wagonos csoport. Írja, hogy őt az meglepi, hogy Wagonos csoport, mert ő hogy került oda? Na, akkor látom, hogy nem is típusspecifikus topic, hanem csak simán az egyesülti csoport.
(#) Massawa hozzászólása Sze, 18:22 /
 
A magasugro paradicsom.

IMG_7353.jpeg
    
(#) mineral válasza Massawa hozzászólására (») Csü, 6:33 /
 
Ha már Olimpia akkor èn is hozok egy mókásat. (Nem saját szerzemény)
A hozzászólás módosítva: Csü, 6:34
(#) Massawa válasza mineral hozzászólására (») Csü, 7:07 /
 
Én a török kezébe inkább egy Fluket raktam volna.
Következő: »»   972 / 972
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem