Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv.!
Látom az Eagle használata még nem nagyon megy. Nem baj, majd belejössz! De egy kapcsolóüzemű áramkör nyákjánál nem az esztétika az elsődleges szempont, hanem az alkatrészek és a vezetősávok parazita jellemzőinek a lehető legkisebb szintre szorítása! A te nyákod sajnos ezen a téren nagyon defektes. Javaslom, hogy például nézz be ebbe a fórumba: Bővebben: Link Egy kapcsolóüzemű tápegységnél a kapcsolási rajz nem jelent az égvilágon SEMMIT! Az egyáltalán nem elég az áramkör működéséhez! A nyák kialakítása legalább ugyan annyira fontos mint a kapcsolási rajzzal való konzisztencia. Üdv.: Attila
hellóka
ha megvan a kapcs rajza a kapcsi tápodnak, pláne ha saját agyszülemény, lécciengedd meg hogy lecopyzzam Köszi BUÉK
Köszönöm az őszinte kritikát!
Elolvastam a belinkelt fórumot, alkatrész szinten nem tudom az áramkör működését, ezért nem tudom eldönteni, hogy mit hova rakjak. De próbálkoztam, teliföldet alkalmaztam és az alkatrészeket még tovább összenyomtam, hogy rövidebbek legyenek a vezetősávok. Az előző hozzászólásomban említett alkatrészek értékeiben még mindig bizonytalan vagyok, légyszíves nézzétek meg ezeket. Csatoltam az újfajta nyákomat. Üdv: stefi
Miért van az, hogy az előző csatolmányban lévő nyáktervet még meg tudtam nézni, de ezt már nem? A tipikus ill-e-gá-lis () szöveg jön be... Eagle 5.3at használok.
Nálam ez jön be ha megnyitom
Nálam is (v5.1).
Lehet túlságosan új verzió a program. Esetleg 4.xx ben készült és valamiért nem kompatibilis?
sziasztok!!
Szükségem lenne egy kapcsoló üzemű tápra de felesleges az 500W és a kimeneten is csak 30-60Vközötti fesz kéne Van itt az oldalon a kapcsolások között egy 500W-os inverter, ha csak 2 pár tranyót használok akkor azzal elvileg még 200W-ig bírnia kell a trafót meg megtekerem én 12/ 40V-ra ez a dolog így működhetne? Üdv! Ui.: egy erősítő mene róla
Üdv.!
Vess egy pillantást Skori önrezgő rezonáns tápjára!
most neked 12/40V os kell vagy 220/40V ??? Inverter vagy kapcsi üzemű táp???
Tegnap amikor megrajzoltam ezt, akkor feltelepítettem próbaképpen az 5.3-as verziót, nem volt vele semmi gond tegnap. De amikor megnéztem az üzeneteiteket ma és meg akartam nyitni, akkor se ez se az előző verzió nem nyitotta meg, vagy úgy ahogy Doncsonak, össze-vissza voltak a vonalak.
Na mindegy, ez nem jött be, neki állok megint, aztán majd valamikor megmutatom mire jutottam. Csak azért írtam le nehogy így járjatok ti az új verzióval, de lehet, hogy csak én rontottam el valamit.
Na újra végeztem.
Csatolom a fájlokat remélem jók lesznek.
Gondolok és jó dolgot látok, de 12V-ról kell menni-e, és abból kell előállítania 30-60V közötti feszültséget
Akkor bocsi! Csak a topik címe 230V-os kapcstápról szól, ezért gondoltam rögtön arra hogy neked nem inverter kell.
Akkor sztem inverter, amúgy én is gondolkodtam már ezen, hogy kocsiba inverter, csak nem 220-as ra tekerni a trafót hanem 2*30-40V ra, egyébként a BSS-en találsz frankó inverter rajzokat, én azokkal szemezgettem.
Ez mind szép és jó, de jobban bízom a hobbielektronikában
engem az érdekel hogy működhet-e a dolog
230ról kicsike kapcsolós tápot szeretnék elkövetni, 15v 1A, valamint 32V 0,5A. jó lenne, ha mindkét feszre, bár a 15V fontosabb szabályozna Tudtok segíteni?
Olvass visszább. (#288504)-ezt a hsz-t keresd ebben a topicban. TOP sorozatú pont erre a célra készült ic adatlapjából simán össze lehet hozni.
kapható ez a Top, hol keressem, s kb mennyi lehet?
Sziasztok,
Találtam az oldalon egy jó kis feszültség kétszerezőt arra gondoltam,hogy egy kicsit megbuherálva alkalmas lenne-e egy erősítő meghajtására az ötletem az hogy toroid gyűrű helyett PC táp trafóját használnám fel(valami nagyobbat) amit át tekercselek a mellékletben szereplő kapcsolásnak megfelelően csal az L2 menet számát növelném kb. 20-ra erőseb diódát és tranzisztort tennék bele (és lehet hogy 1 pár tranzisztort) és hogy szimmetrikus tápot kapjak ezért 2 ilyen tápot sorba kötnék. és próba után kiderülne hogy bírja-e a terhelést vagy sem mert ha nem akkor építek még 2 tápot és az egészet párhuzamosan kötném(kettesével össze párosítom) Ha minden jól sikerül akkor kb. 30-32V-ot sikerülne elő állítanom és 150W-ot(gondolom én )és egy 12V-os aksiról menne ami menetközben töltés alatt szerintem 14V-ig töltődik(mehet még ekkora feszültségről?) ami már elég egy conduktor meghajtásához 4 Ohm-on remélem érthető voltam Üdv!
Miért nem használsz kétutas egyenirányítást? Így lenne szimmetrikus tápod. A 10KHz-et én kevésnek találom, szerintem vidd feljebb. A másik, elképzelhető, hogy a számítógéptáp trafónak nem lesz megfelelő az induktivitása, és az oszcilláció nem fog jól működni... Arra viszont ki kellene találni valamit, hogy túlterhelés esetén nem menjen ki a biztosíték... Elég zavaró lehet menet közben csak azért megállni, mert jobban odacsavartál a kelleténél... Sok sikert!
Szia!
Ez a kapcsolás így nem alkalmas szimmetrikus táp előállítására, márpedig a conduktornak az kell! Ráadásul szerintem a megcélzott teljesítmény sem elérhető ezzel a kapcsolással!
Nézd csak mit találtam neked, ez még működik is, Vicsys neve rá a gari. ÍME
Hali!
Ami neked kell, az az amit mostanában fejlesztgettem ki. Kapcsitáp 12V-ra Ha tetszik és úgy gondolod, hogy megépítenéd lerajzolom a kapcsolását és tudok adni nyáktervet. Doncsó álltal belinkelt kapcsolással azért nem értek egyet mert a szabályzás nem PWM, nincsen fetmeghajtás, a visszacsatolás is nem árt ha galvanikus leválasztású, mert vannak autós hangrendszerek amik allergiásak az ilyenre.
Hali!
A másik topicban írtam, én igényt tartanék a kapcsolási rajzra, esetleg a nyáktervre is. Ha sikerülne, akkor egy B5-ös végerősítőt hajtana a Grandemban. :yes:
Akkor csak megépítem magamnak próba képen
|
Bejelentkezés
Hirdetés |