Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LED világítás modellben
 
Témaindító: Nysa522, idő: Ápr 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 5
(#) rettung hozzászólása Dec 27, 2012 /
 
Sziasztok!

Kedves Kokozo, és Nedudgi! Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket, hogy melyik megoldást válasszam, nagyon nehéz. Én teljesen amatőr vagyok a témában.Ha van nyák-terv, akkor azt meg tudom rajzolni, ki tudom marni. Ha meg van az alkatrész lista,akkor azokat be tudom forrasztani, de programozni, sajnos nem tudok. Nekem mind a két megoldás szimpatikusnak tűnik. Ha mondhatom ezt, akkor azt választom, aki nekem többet tudna segíteni az elkészítés folyamán. Remélem ezzel nem bántok meg senkit. Mégegyszer nagyon hálás vagyok a segítségetekért.

Egy lelkes amatőr!
(#) kokozo válasza rettung hozzászólására (») Dec 27, 2012 /
 
Szia! Az én verziómat összerakod és ha mindent jól csináltál egyből működni fog. De természetesen ha bármi kérdésed van segítek.
(#) nedudgi válasza kokozo hozzászólására (») Dec 27, 2012 /
 
A fő kérdés, hogy mennyire akarsz élethű lenni. Ahhoz, hogy az PIC-et beprogramozzam, a pontos villogási időzítésekre szükségem van - Kokozo megoldása ebből a szempontból valóban problémamentesebb. A súly és méret mennyire számít? Milyen áramforrást használnál (elem, akkumulátor) ? Van valamilyen töltőd (lítium) akkumulátorhoz? A farok tetején forgófény van - ehelyett elég villogó? A nyomtatott áramkör lehet SMD (esetleg SOT-23/5) ?
A NYÁKot megtervezni pár perc, a program lehet akár fél óra is (mivel régen használtam PIC12F509-et). De csak akkor állok neki, ha már mindent tudok.
A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2012
(#) Saggitarius válasza nedudgi hozzászólására (») Dec 27, 2012 /