Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   29 / 167
(#) guliver83 válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Ha új riasztót veszek akkor a régi helyére be is lehet azt kötni, vagy új vezetékeket is kell majd húzni?
Én úgy gondoltam, hogy kiveszem a régi egységet és az újat beleteszem a helyére és megy.
(#) akos70 válasza guliver83 hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Felhasználhatod a régi vezetékeket, nagyjából ugyanazok kellenek a különbözö riasztótipusokhoz.
Esetedben egy bökkenő lehet, a régi riasztód külső építésű (a motortérben van), manapság meg inkább belső, müszerfel alá elrejtett cuccokat lehet kapni. Tehát a vezetékeket be kell csalogatni az utastérbe (nagy részük eleve onnan megy ki, tehát nem lesz ez olyan nagy ördöngősség).
(#) vovozs válasza guliver83 hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Magadnak megcsinálhatod és valoszinű jó is lesz de egy cég (beszerelő műhely) fullra ujraköt mindent még, plussz pénzt számol az elöző kiszereléséért is, mert garanciát kell vállalnia a munkályára és másnak a kötéseire nem tud, és nam akar esteleg szívni vele késöbb " garanciába"... ez a korrektebb hozzáállás szerintem....
(#) vovozs válasza vovozs hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
ja ezt azért írom mert a riasztójavítások 10% a forrsztatlan kötésekből adódó hibák miatt van.
(#) guliver83 válasza akos70 hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Ami benne van annak az a baja, hogy nincs meg a távirányító és a kulcs sem hozzá, mert azon az egységen van egy kulcsos ki-be kapcsolás.
Az jelenleg, ki van kapcsolva.
Amikor a központi zárat bekapcsolom és tovább nyomom a távirányító gombját akkor mind a négy helyzetjelző villog,
olyan mintha a riasztó kapcsolna be.
Nem lehet olyan, hogy azért nem működik, mert csak ki van kapcsolva a riasztó egységen a kapcsoló?
És lehetséges, hogy az a távirányító ami a központi kapcsolja az kapcsolta valamikor a riasztót is?
(#) akos70 válasza guliver83 hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Hát, talán keresni kéne a távirányítón valami írást, jelzést arról, hogy az riasztóé-e, vagy a központi zár saját távirányítoja. A Laserline riasztók távirányitoján is fel van tüntetve a márka.
Ill. ha megkeresed a központi zár vezérlöjét, abból is meg lehet tudni, hogy a riasztó vezérli, vagy saját távirányítós.
(#) guliver83 válasza akos70 hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Van két fotó amit linkeltem arról van szó ez van rajta
Laserline Zadi 844v3 slh989e1
ezek a számok, de amivel most zárom és nyitom az gyári Ford távirányító, kulccsal együtt
Az az egység van csak, vagy lenni kell még valaminek ?
(#) akos70 válasza guliver83 hozzászólására (») Jún 27, 2010 /
 
Jaa, hogy gyári távi, az sose vezérelte a riasztódat.
A te riasztódnál egy egységben van a sziréna az elektronikájával, egy egész csokor vezeték megy bele.
(#) pörölycápa válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 30, 2010 /
 
Ritkán jutok ide, így jól megkésve köszönöm a linket. Sajnos nem segített, rátaláltam én is korábban, de nekem nincsenek vezetékek, csak maga a doboz.
Azért kösz.
(#) nyikszi hozzászólása Júl 1, 2010 /
 
Sziasztok! Vettem egy Astra G autót és szeretnék riasztót betetetni. Központizáras, immobiliserrel. Milyet risztót ajánlottok és mellé esetleg valami mást? (UV gravírozás, váltózár stb...) Előre is köszi a válaszokat!
(#) SzervízMacska válasza nyikszi hozzászólására (») Júl 1, 2010 /
 
Szia! Szerintem bolondság lenne konkrét típust ajánlani, ezért azt javaslom, térj be egy kellően jó referenciákkal rendelkező riasztó szervizbe, ahol a pénztárcád és igényeid figyelembe vételével segítségedre lesznek. Merem javasolni a Gömbvillámot a Gömb utcában, a Lehel út sarkánál.
(#) rakos28 hozzászólása Júl 3, 2010 /
 
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Skoda Fabia központi zár és riasztó összehangolásához. Ha jól tudom ennek is negatí vezérlése van, de az octavian megvolt a két vezeték amit ha letesteltem akkor nyitott/zárt a központi ezen egyenlőre nem találom ezeket sem.
Köszi előre is!
ÜDV!
(#) vovozs válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 3, 2010 /
 
fábia gyári egyszálas ha régebbi 1es fábia, ujabb 1 es fábia ajtót lebontva tudod a kis dobozkánél megvezérelni... és itt az ablakhuzás is megy és stabilan vezérli.......

ellenellásos

ezért vannak a szakemberek
(#) rakos28 hozzászólása Júl 3, 2010 /
 
Kösz a választ. A szakik valóban ilyenekért vannak, de egy kis (vagy sok) segítséggel meg szoktam oldani a dolgokat. Ez 2002es Fabris, és olyanfajta, hogy csak kpzár van el.ablak az nincs, így az ajtót szétbontottam, de bobozkát nem találtam. Vagy esetleg az egészet darabokra? Mert megáltam a burkolat után. És ha megvan a dobozka mit keressek?
Köszönöm ismét!
Üdv!
(#) vovozs válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 3, 2010 /
 
akkor nálad az ajtoba menő vezetékkötegbe egy vékony kék vagy zöld vezeték tán 220 ohmos ellenállással illetve testre fixre megy a nyitás-zárás. nálad még nem kellettt volna bontani ajtót , de a dobozka egyből feltünt volna az ajtóba... de ha nincs motoros ablak akkor is szerintem ez a fábia kpz vezérlés...
tehét a probálampa be tud kavarni mert ohmikus ellenállása van. de zárd le a kocsit alaszd be zárakat és ugy probáld!!
(#) rakos28 válasza vovozs hozzászólására (») Júl 3, 2010 /
 
Helló!
Ezt kicsit nem értem. A nyitást és a zárást is ugyanazon a vezetéken? A mellékletben a fabia és a riasztó vezetékei vannak (és pirossal, hogy az octin,hogy ment, azt értem is) be tudnád jelölni, hogy ezen mit kellene?
Köszönöm!
Üdv!

kpzar.jpg
    
(#) vovozs válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 3, 2010 /
 
az egyik irányba egy ellenálláson keresztül történik a vezérlés.. tehát a fábiánál egy szálon történika nyitás zárás, vezérlés test vagy R potnciálon van a vezérlő impulzus.... ellenálláson kersztül közösíted a riasztó nyito és záró szálát.....R= kb 220ohm. feltételezve gyári a kpz.

Nagybetűket nem ismered , A mondatok elején szokták alkalmazni. Feleslegesen meg ne üss entert, főleg ne mondat közben..köb..
(#) rakos28 válasza vovozs hozzászólására (») Júl 3, 2010 /
 
Köszönöm szépen!

Ennyi lenne?Ennek örülök, azt meg letesztelem, hogy a zöld vagy a kék vezeték. Ja gyári az látszik rajta!
Így értetted ahogy rajzoltam? Csak a biztonság kedvéért? Ja és akkor ez is negatív vezérlésű (a kettős vezeték a testrer megy nem +12)?
Ma már nem zargatok senkit!
Köszönöm mégegyszer!
Holnap du. beszámolok az eredményről!
Üdv!

kpzar.jpg
    
(#) vovozs válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 3, 2010 /
 
igen igy de, hogy a nyitás vagy zárásra kell az R azt majd kiméred, de az ajtók legyen becsukva beaksztva.... közben én is átfirkáltam
(#) rakos28 válasza vovozs hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
Helló!

Hát eddig semmi, nem akarja az igazat, pedig mindent úgy csináltam ahogy írtad. Más egyéb?
Üdv!
(#) vovozs válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
Se nyitás se zárás nincs meg? Zárd le a kocsit és keresd a nyitás irányt, ha nincs lebontva az ajtókárpit, akkor az anyósoldalon könnyebb a kesztyűtartót kibontani és jobban hozzáférsz a kábelköteghez ami az ajtóba megy... ha le van bontva az ajtókárpit akkor meg a zár felé menő vezetékekből keresgélj!
(#) rakos28 hozzászólása Júl 6, 2010 /
 
Helló!
Se nyitás se zárás Lebontottam a kárpitot és végigpróbáltam az összes vezetéket, de semmi (az ajtó igaz, hogy nyitva volt, egy csavarhúzóval beakasztottam a zárat)
(#) vovozs válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
Ha lezártad a kocsit és a nyitás szálat keresed az sincs meg?
(#) rakos28 válasza vovozs hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
A vezérlés szál, ahogy néztem egy vékony barna. csak éppen akárhogyan kötögetem semmi. (ami még egy kist zavar, hogy az octavianal, ha csak letesteltem már rögtön nyitott, de ez eléggé másképp működik)
A rajz az jó? Mert van hogy +12vra kell kötni a közös vezetéket és nem testre, de azt így magamtól nem merném kipróbálni.
(#) Inhouse válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
Ha nem akarsz nagy bajt csinálni, akkor az ilyen próbákat (a megfelelő körültekintés és utánamenés után persze) ne közvetlenül csináld, hanem egy izzós próbalámpán keresztül.
Az újabb autóknál már neccesebb a helyzet...előbb mindig nyomozni kell!!!

Üdv
Inhouse
(#) vovozs válasza rakos28 hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
Vékony barna annak test szálnak kéne lennie. A fábia tuti ellenállásos és negatív vezérlésű
(#) rakos28 válasza vovozs hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
Inhouse! Köszi, úgy csinálom, de ennek ellenére kicsit félek, hogy el ne csesszem, főleg mert a tesóm autója
Vovosz! Igen, találtam egy sodás fórumot, és ott is csak ezt írják a kölönbség az ellenálás (180Ohm), de ettől még működnie kellene legalább az egyik irányba. Ezért is nem értem. Na mind 1, ha vége a melőnak tovább küzdök, csak nem tudom, még hogy mit csináljak, mert úgy érzem végigmentem mindenen.
Azért Köszi! Ha van valami beszámolok!
Üdv!
(#) kalkri hozzászólása Júl 10, 2010 /
 
Sziasztok!

Autóriasztó ügyben kellene egy kis segítség.
Nagybátyámnak van egy Clipper 101-es autóriasztója, a
gond az hogy kivan szedve autóból, és a vezetékkötegből nem igazán lehet rájönni, hogy melyik hová...
Ami egyértelmű az, hogy a piros +,piros/kék +, barna -, de a többire nem jövök rá sajna.
Ha valakinek volna leírása (bekötési rajza) vagy egy linkje, mindegy milyen nyelven megköszönném, de nem találtam a neten semmit, csak hogy van ilyen riasztó és lehet kapni.

Üdv.:
Kalkri
(#) stadigabi válasza guliver83 hozzászólására (») Júl 11, 2010 /
 
Szia!
Ha kidobnád a riasztót, engem érdekelne.
----
Köszi.


E-mail-címeket ne írjunk a fórumba, annak csak a spammerek örülnek.
-- kobold
(#) guliver83 válasza stadigabi hozzászólására (») Júl 11, 2010 /
 
Szia
Nem nagyon szeretném kidobni, mert valami megoldást keresek rá ,hogy hogyan is tudom elindítani.
Következő: »»   29 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem