Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi, ez menne az IMO-hoz?
Mert akkor külső relés.
Van róla rajz, leírás?
Az imo az immobiliser lenne? Üdv Inhouse
Szevasztok urak!
Még nem értem rá a riasztómmal foglalkozni, de amióta hidegebb van, nem rosszalkodik. Mi lehet az oka?
üdv mindenkinek tudna e valaki egy thunder ca 106 os riaztóhoz használati vagy beszerelési utmutatót küldeni magyarul?
Tessék. Rajzot csak 105 fotót tudok, ha kell, de az angol.
Sziasztok!
I-es Punto-ba tettem egy Thunder csodát egy éve kb, a bal hátsó ajtó azóta játssza, hogy néha hajlandó rendesen kinyitni és becsukni magát, néha pedig nem. Ha nincs rákötve a pálcára, a motor teljesen kinyillík. Ha kézzel kinyitom, akkor pár alkalommal rendesen működik, majd ismét nem képes nyitni teljesen és zárni. Az ajtónyitó pálcája önmagában is eléggé instabilan áll, a motor stabilan a helyén van, az összekötő szintúgy, levágtam a motor pálcáját, nem ütközik a lemez mögött semmibe. Íme két két róla: http://kepfeltoltes.hu/view/101005/auto_kozponti2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/101005/auto_kozponti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nincs valami ötletetek, hogy mit ronthattam el? Üdv: Gábor
Nem rontottál semmit csak gyenge a motor. Nem mondom hogy vegyél egy olaszt mert az egy motor lessz annyi mint a komplett szet. zsír olaj wd40 minél könnyebben járjon a mechanika.
Ez logikusnak tűnik, öreg autó már, valószínűleg ez az ajtó már nehezebben mozog.
Megpróbálom beolajozni. Nem lehet esetleg külön, valami olcsóbb de jobb minőségű motort kapni?
Sziasztok!
Átnéztem a fórumot, de sajnos pontos választ a hozzáértésem hiánya miatt nem kaptam. Légyszíves segítsetek, hogy ezt a thunder ccl003-at hogy kell bekötni.Nem értem a működését. Valaki akinek van türelme leírná mit hová kell kötnöm? Az áramkör csak reléket vezérel, nyit-zár. De így akkor az 5 vezetékes motor, hogy kap majd áramot? ide feltettem pár képet: Csak nagyon kicsit értek az elektronikához De olcsóbb lenne ha é szerelném be. Ezt a motort a sofőr oldali ajtoba kaptam. Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget!
Bővebben: Link
Nézd csak mennyi ilyen topik van !
Szia! Ezeket is néztem, de túl szakmai, egy alig hozzáértőnek kellene szinte lerajzolni mit hová kössek
De azért köszönöm!
Mit hová ? hiszt ott a bekötési ábra : Bővebben: Link
Ettől már értelmesebben nem igen lehet lerajzolni ! Ha ennyiből nem tudod bekötni akkor mit szeretnél ?
De a színek nem stimmelnek, és nem értek hozzá ezért kértem a segítséget.
Köszönöm!
Mint már ebben és az Autóriasztó és központi zár topicban sokszor leírtuk, sehogy sem tudsz rákötni 5 vezetékes motort. Vagyis csak 2 vezetékest, vagy az 5-ösből a motor 2 szálát. Ez nem vezérli, csak kapcsolja a motorokat. Ahhoz, hogy ne csak a távirányítóval, hanem kulccsal és ajtózár gombbal is lehessen működtetni az összes zárat, kell egy központi zár vezérlő áramkör, több helyen belinkeltem már az Uno-mban levőt. Ez csinál a folytonos jelből impulzust. Ezt már vezérelheted a bicskakulcsos cuccal, vagy ha elég ha a távirányítóra működik minden zár, akkor csak a motorok vezetékei kellenek.
Üdv Inhouse
Köszönöm Inhaus!
Ott keveredtem meg, hogy nekem ey olyan autót kell távirányítós központizárassá tennem amiben sem motorok sem központizár elektronika sincs.Erre ma hozza az autót a haver meg egy pár kütyüt, és már kész is.Mivel volt benne központizár....csak 1 motort kellett raknom a sofőr oldali ajtóba. Üdv:pihentagyman
Szia!
Örülök, hogy sikerült. Ne németesítsünk... Üdv Inhouse
Na ismét itt. Megcsináltam mindent és tökéletesen működik minden ezért ezer hála minden topicos segítő "kollégának"!!! A riasztó tökéletes, a késleltetett világítás nem hülyíti meg a relés megoldásnak köszönhetően, illetve a kp zárról nem is beszélve. Még egyszer köszönöm mindenkinek.
Örülünk Vincent? Örülünk!
Üdv Inhouse
sziasztok,
van egy seat toledom es van benne gyari kozponti zar a taviranyito bele van epitve a kulcsba,de viszont gombrol nem mukodik.Ha beleteszem a zarba a kulcsot es elforditom akkor bezarja es kinyitsa az osszes ajtot ugy ahogy kell,kicsereltem az ellemet de ugysem mokodik,a kulcsban eg a led mikor nyomom a gombot de mas semmi reakcio,ha mar nektek is volt ilyen problematok kerlek irjatok hogyan oldottatok meg,vagy ha tudtok ra megoldast. Elore is koszi
szia ujra kell szinkronizálni!!
évjárat?
ujra szinkronizalni?es azt hogyan kell?
hívj fel elmondom!!túl hossz leírni!!
06 70 371-98-75
szivesen felhivnalak de nem magyar orszagrol irok,de ha megadod az ID-et beszelhetunk Yahoon
na jó akkor leírom!
tedd be a kulcsot a gyujtáskacsolóba! tedd fel gyújtásra max 4 mp-re aztán vedd le!! innentól fogva 20 mp-ed van!! a következó műveletre!! tartsd nyomva a záró gombját a távirányítónak,és nyomd meg 10 mp-en belül hozzá a nyitó gombot 3X,mad engedd el mindkettőt a lednek villanni kell 5X ha megvan tedd fel gyüjtásra és várj 20 mp-et elvileg kész is van!!
működnie kell,ha a kulcsod rádiós!!
ha infrás,akkor más az eljárás de akkor majd azt is leírom!!most mennem kell!! szia
meg most megprobaltam,nem birtam ki holnapig.
Sajna nem mukodik,ugy csinaltam ahogy mondtad villant is a led 5x de aztan csak nem mukodik, lehet h infras...
Üdv.
Segítséget szeretnék kérni központi zár vezérlő beszereléséhez. Teljesen kezdő, amatőr vagyok, szóval ha lehet szájbarágósan Adatok: Thunder CCL002, meglévő központi zárhoz távvezérlő. BMW E36-ba lenne, lebontottam a kesztyűtartót, mivel itt vannak a cumók. Kábelköteg egyik fele ugye megy a központi zár vezérlő egysébe, a többi szálat hova és hogyan kell rakni? Első képen maga a cucc, alul meg ahol "elakadtam", szóval az lenne a kérdésem, hogy ezt hogy kell bekötni? Előre is köszi |
Bejelentkezés
Hirdetés |