Fórum témák
» Több friss téma |
Anélkül pedig semmit sem ér az egész. Legjobb, ha megtanulsz mikrovezérlőt programozni, és akkor nem lesznek ilyen gondjaid.
Hello! Esetleg ha egy program nélküli megoldás is érdekel.. (Ez ugyan 0..9-ig fel-le léptet, de korlátozható 5-re is.) üdv!
Sziasztok!
Találtam a kacatok között egy kis érdekes trafót. A két szélső tekercs vékony huzalú, a középső vastag. Ferritmagos, nagyfrekvenciás lehet. Cirill betűk vannak rajta, gondolom valamilyen szovjet készülékből bontották. Nem szándékozom használni, de nem is dobom ki. Kíváncsi vagyok, mire használhatták? A hozzászólás módosítva: Okt 5, 2013
Pont ilyet szedtem ki 20 év körüli tévéből.
A hozzászólás módosítva: Okt 5, 2013
Melyik részében volt? Táp? Sorvég?
Nem tudom, csak lelkes amatőr vagyok.
Ruszki tv volt? Azokban néha igen érdekes cuccokkal találkozni.
Hello! Ez tulajdonképpen egy transzduktor, ami a színes TV párnatorzítását küszöbölte ki. De előre mondom nem fogom elmagyarázni, hogy mi az és hogy működik, mert ha érdekel olvass utána.. üdv!
Hello! Hogy ma már nem ismerik a műszaki fogalmakat, az egy dolog. De pld. itt a 7. oldalon van a leírás.
Amúgy nekem a harmadik dimenzió is gondot okoz. A negyedikbe mag akkor leszek, ha "nem leszek". Az emberek manapság nem a fizikai valóság alkalmazásába ölik energiájukat, hanem ilyen badarságokba. Ehhez viszont kár a villany, marha lehet az ember sötétben is. Akkor legalább nem látni az ostoba arcát.. üdv! A hozzászólás módosítva: Okt 5, 2013
Sziasztok!
Egy IC adatlapjat keresem , vagyis semmit nem talalok rolla. 8 lab, SMC9608.
Tévedés történt a leszavazással kapcsolatban, nagyon félreértettem valamit.
Nem olvastad a linket, amire írtam..
Hello!