Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Szia! Nézd meg az alapjárati léptetőmotort, takarítsd ki.
A 6-os a léptető motor. Tud szorulni!
Szia! Rendben, nagyon köszönöm az infót/képet! G.
Szia! Köszönöm szépen az infót! Kitakarítom a hét végén és jelentkezem. G.
Suzuki Swift PACR05 fejegység lábkiosztásSziasztok! Tudja valaki, hogy a Panasonic PACR05 fejegység mely lábára kell adni 12V-ot és GND-t, hogy életre keljen? Vagy esetleg ha van valakinek pinout diagram-ja, azt is megköszönném. (PACR01-hez találtam, de nem tudom, ugyanaz-e, mint a PACR05-nél.)A hozzászólás módosítva: Dec 21, 2024
Nyitas-zaras hangjelzesselSziasztok.21-es Duster2,riaszto nincs benne. Kurtot,szirenat vagy csipogot szeretnek bele ha tavval nyitom vagy zarom a centralzarat legyen hangjelzes is. Kerdesem az lenne hova kotnetek? Central zar lezar par km/h-s sebessegnel,gyujtas levetele utan nem nyit az auto csak ha manualisan nyitom kilinccsel,igy pittyegne ha kiszallok,ide nem kotnem. Indexekre sem kotnem,mert allo motornal ha bekapcsolnam az elakadasjelzot akkor szinten zenelne..bar huszon eve vezetek es nem jellemzo allo motornal veszvillogoznom szerencsere. Elore is koszonom! Tippeket elore is koszonom! Szerk.: Esetleg meg a menetfeny/index kombo johet szoba. Rele kapna tapot az indexrol,a kurt pedig a relen at az indexrol? Bar mar lehet tulbonyolitom… A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2025
Szia,
Ha egyszerre villan az index a kp.zár motor működésével akkor egy egyszerű relés és kapcsolat. Autósboltban van sípoló tolatólámpa aminek jó buzzer hangja van. De azért érdemes elolvasni a jármű gépkönyvét mert lehet hogy akár be is lehet kapcsolni...
Szia…tolatas jelzot szereztem pont…nem kell nekem a nagy hangzavar
Amit mondassz mar atgondoltam elotte csak elfelejtettem irni. Nyitasnal egyszerre villan,zaraskor viszont a kozponti zarasa utan villannak az indexek,nehogy jo legyen.
Talan a faceliftes verzional be lehet kapcsolni de ennel meg nem lattam megoldast erre.
Vagy kapcsoltatni gyári diagnosztikával. Minden esetre egy hozzáértő renault/dacia márkaszervizt érdemes lenne megkérdezni, hogy ezt tudja-e valami bit átbillentésével és meg tudják-e csinálni.
Szia,atnezek majd a Duster csoportba hatha valaki mar kitaposta az osvenyt.
Utólagos riasztó túlmegy az anyagi kereten?
Van egy can-es modell amit lehet úgy programozni hogy nagyon szolíd sípoló hangot ad,nem a szokásos kvakkkvakk... Csak hangszóró üzemmódra kell programozni,szetszedni a szirénát,elektronika belőle kuka,közvetlen a hangszóróját kell használni és kész. Igaz kicsit drágább mint egy relé és egy buzzer... DS500
Igen delelott szemeztem vele en is,nem tudom…ha minden kotel szakad akkor elgondolkodom rajta .
Volt régen ugyanitt egy Radix OEM nevű utólagos riasztó ami megtanulta az index villogásait és így kapcsolt be-ki.
Jóval olcsóbb volt,de nehezebb is beszerelni.
A csipogásnak mi a haszna amúgy?
Én azonnal ki szoktam programozni az autómból, amint lehet. Nem szeretem, amikor éjjel hazaérek és az összes szomszédnak ezt kell hallgatnia, hogy pitty-pitty. Mercedes infrakulcsSziasztok!Olyan problémában szeretnék segítséget kérni, hogy egy infrakulcsos Mercedes W202 ('98 C) a meghibásodás előtti időben azt csinálta, hogy néha indításkor csak pár tized másodpercig próbált indítani, majd abbahagyta, ilyenkor általában kulcs kivesz-betesz és menni szokott, de valamikor csak többszöri próbálkozásra (pl elfordult a kulcs, de nem indított mégse), majd kezdte azt is csinálni hogy be se vette néha a kulcsot. Az ajtó zárása is mindig nézkesen ment ezzel a kulccsal, a nyitás jobban. A másik kulcsával viszont mindig tökéletesen működött. A két kulcs felváltva volt használva sokszor. Egyszer viszont ezzel a beteges kulccsal sehogy se sikerült elindítani, ezért vettem bele új elemet, hátha az a baja. Miután kicseréltem ugyanúgy nem vette be a kulcsot, de már az ajtót se nyitja/zárja távirányítással. Ezután megpróbáltam egykét fajta tanítási módszerrel (jó kulcs betesz gyújtás kapcsolgat stb) de en hoztak sikert. Mitől lehet ez? Egy elemcserétől elvileg nem szabadna elfelejtenie a kódját, nem? Az indítás meg elvileg külön menne elem nélkül is egy tekercs miatt, úgy van megcsinálva. Ha meg pont azzal lenne a baj, akkor meg a nyitás menne attól még. A nyitást a kulcson visszajelző piros led felvillan ahogy kell. Ezekszerint valamelyik közös alkatrészre gyanakszom. Mit lenne érdemes megpróbálnom, esetleg valaki tudja pontosan az ehhez a típushoz való tanítási módszert? Ránézésre rendben van rajt minden, infra led telefonnal látható, 433mhz meglétét sajnos nem tudom mérni. Induktív tekercs 7phm körül van. Labortápról 100mA-t vesz kb folytonos nyomvatartás esetén (amikor az ablakot húzná fel az ajtó ir érzékelőre mutatva. Előre is köszi!
Erre sajnos nem en tudom a valaszt.
De valamiert betettek ezt az opciot az autogyartok,mondjuk a Dusterbe pont nem
Szia!
Találtam ..... "Mercedes infrás kulcs tanítása 1. Ráteszed a gyújtást az egyik kulccsal. 2. A tanítani kívánt kulccsal folyamatosan nyomod a tükörre a kulcs gombját. 3. Miközben nyomod 3X leveszed-ráteszed a gyújtást. 4. Leveszed a gyújtást- kulcs ki. És ha minden igaz ismeri az uj kulcsot"
Gondolom egy repülőtéri parkolóban vagy egy végtelen mélygarázsban jól jöhet "fogalmam sincs hol parkoltam le a kocsival" típusú nőknek... hátha meghallja a csipogást
Férfiként sosem láttam semmi hasznát a szomszédok hergelésén kívül.
Igen,en nem kurtot akarok ratenni ami ordit 110dB-el hanem egy szolid buzzert,amit auto mellett hallok es be sem hallatszik a hazba,illetve itt most nem az a kerdes kell-e vagy sem.
A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2025
Szia!
Igen ez elvileg az ugrókód szinkron elvesztésére van, de több formában is létezik, ebben pl. nincs a tükörben semmi, csak az külső kilincsen, és elvileg azzal kell ezt eljátszani. Sajnos próbáltam ezeket, de nem sikerült.
Sziasztok,
Szerintem ez a szinkronizálási procedúra még a régi kulcs rendszerhez tartozhat,ahol valóban a belső tükörben(és a csomagrtartó zárnál) volt infra vevő és piros-zöld led(E124,W210,stb) A fényképen levő kulcsnak már csak a komfort ablakhúzás funkció működik az infrán. (Német logika:szemeddel arra nézel amerre irányítod az infrát,a kilincsben a vevő,így ha arra nézel,nem vágod le a gyermeked/kutyád fejét a komfort ablakhúzással.) A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2025
Köszi, ebben két fajta infot találni a neten, az egyik szerint a tekercs csak megtápolja a kulcsot, de.infrán beszélget a gyujtáskulcsban is. A másik szerint induktív a kommunikáció. Megpróbálom majd a működő kulcson, hogy leragasztom az IR-t. De mindenesetre fura, hogy adja az infrát is, de mégse húzza az ablakot. Rövid ideig erős a felvillanás, majd halványabb lesz (teló fényképezőn), de folyamatosan tolja.
"kilincsben a vevő,így ha arra nézel,nem vágod le a gyermeked/kutyád fejét a komfort ablakhúzással." -> na erre sosem jöttem volna rá, hogy miért így van.
Szia,
Már nem emlékszem hogy Mercinél kellett-e tanítani a végállásokat az ablakoknak hogy működjön a komfort... Próbáld meg az általános betanítást,felső végállástól végig tartsd nyomva a gombot lefelé+ha leért ne engedd el,tartsd még nyomva kb 3mp-ig. Majd ugyanígy felfelé. Ha van infra ablak a kilincsen akkor működnie kellene. Ja és persze ahogy fentebb írtam,nagyjából meg kell célozni a kulcs adójával a vevőt a kilincsben. Lehet hogy gyújtás le után vezető ajtó nyit-zár is kell hogy működjön. A hozzászólás módosítva: Jan 6, 2025
|
Bejelentkezés
Hirdetés |