Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Eagle 3D segítség, POV-Ray
Lapozás: OK   19 / 42
(#) Attila86 válasza niedziela hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Köszönöm a segítséget!
És azt honnan lehet tudni hogy hol van az adott test "nullpontja"?
(#) IMi hozzászólása Dec 21, 2008 /
 
Hello!
Kezdhetjük egybe gyűjteni valahogy az új modelleket!
Találtam párat: Bővebben: Link
Egyébként, hogy az alkatrész led opciós legyen a 3dpack.dat( ill. 3dusrpack.dat)-ban az alkatrészhez tartozó ötödik értékek kell 1 (yes)-be állítani.
(#) Attila86 hozzászólása Dec 21, 2008 /
 
Na erre nagyon kíváncsi vagyok:
Szerintetek EZT fel lehetne használni a nyák forgatására? Ha igen, akkor nem kellene X fokonként elforgatni és újra generálni a .pov fájlt majd a POV-Ray-ben újra betölteni és elindítani a renderelést.
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Igen, használható !

Mondjuk nálam látni ahogy soronként készül a kép, de forog
(#) MPi-c válasza IMi hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Tetszik az LCD!

Kicsit módosítottam az a duoled-en és egy png-t is készítettem az img könyvtárba.
(#) IMi válasza MPi-c hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Igen, nekem is !

LCD.jpg
    
(#) MPi-c válasza IMi hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
És így?

lcd2.jpg
    
(#) IMi válasza MPi-c hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Igen, gyönyörű! Hol kell a szineket át írni ill.melyiket ?
Megtaláltam, már csak annyi mik a szinek nevei?
Vicsys féle frekimérő:

frekimero.jpg
    
(#) MPi-c válasza IMi hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Jó lesz!
A kijelző színe "GreenYellow". Ezt írd át "Blue"-ra, az LCD-re kerülő szöveg után a "Gray10"-et "White"-ra.
(#) Attila86 válasza MPi-c hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Ha ezt Vicsys meglátja...

Jelenleg én ENNEK a nyomógombnak a megrajzolásán fáradozom. Ezt már nem csupán átírogatom valamelyik másik makróból, hanem teljesen egyedül, a nulláról építem fel.
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Idézet:
„a nulláról építem fel.”


hajaj
(#) Attila86 válasza niedziela hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Most miért kell kinevetni?
Szerintem egész jó lett ahhoz képest hogy a legelső saját készítésű 3D-s alkatrészem:
Bővebben: KÉP
A valóságban a nyomógomb alsó kocka része nem ilyen szögletes hanem le vannak kerekítve az élei. De nem baj, nekem így is jó. :yes:
Ez egyébként egy nagyon jó kis nyomógomb, ajánlom mindenkinek. Lomexben lehet kapni. Van sima nyomógombos és arettálós is. Mindkettő két áramkörös és két állású.
A következő páciensem ez lesz:
Bővebben: KÉP
Ezt már pikk-pakk összedobom...
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Tényleg jó lett

Forrást közre adhatnád, hátha tudunk hozzátenni, vagy elvenni belőle
(#) MPi-c válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Jó lett!
A capwima.inc-ben könnyen "lepuskázhatod" hogyan lehet az éleket lekerekíteni, hasonlóan, mint a kondenzátoroknál...
(#) Attila86 válasza niedziela hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Bárcsak közzé tehetném!
De sajnos elvesztettem az egész cuccot. Megpróbáltam lekerekíteni az éleket és sikerült is. Aztán akartam még egy kis csinosítást véghezvinni, ami után már hibát jelzett a POV-Ray. Ez után ész nélkül megpróbáltam kijavítani a hibát de csak rosszabb lett. Most ott tartok hogy kb három órája próbálkozom visszaállítani a még működő nyomógomb scriptjét, de nem sikerül. Biztonsági mentést persze nem csináltam amikor elkészültem a még szögletes, de jó nyomógomb scriptjével. Három óra alatt annyira felhúztam magam rajta hogy nem érdekel, újra rajzolom az egészet.
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Az gáz

(#) Attila86 válasza niedziela hozzászólására (») Dec 21, 2008 /
 
Csak azért is összeraktam újra.
Így nézett ki az első változat:
Bővebben: KÉP1
Ez pedig amit most megrajzoltam, újra a nulláról:
Bővebben: KÉP2
Ez már le is van kerekítgetve ahol kell. Gyorsan csinálok is róla biztonsági másolatot nehogy megint így járjak.
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Tökéletes
(#) MPi-c válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Igen, ez tökéletes lett! :kalap: És úgy látom, elég gyorsan sikerült elkészíteni.
(#) Attila86 hozzászólása Dec 22, 2008 /
 
Köszönöm, hát igyekeztem...

Ki találja ki hogy mi készül?!
Bővebben: KÉP
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Ez is a nulláról ?
Jól ráéreztél a dologra.

Ha kész vagy a forrást okulás gyanánt közreadod ?
(#) Attila86 válasza niedziela hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Igen, ezt is a nulláról kezdtem. Annyi a turpisság benne hogy a poti tengelyén a menetes részeket (amik a legutóbb belinkelt képen még nem látszanak) nem én rajzolom meg hanem lehívom a csavar makróját a tools.inc-ből aztán szabadon alakítgatom.
(#) IMi válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Hello!
A lekerekítés hogy működik? Nekem nem sikerül
(#) Attila86 hozzászólása Dec 22, 2008 /
 
Egy hatszöget szeretnék rajzolni. Szerintetek miért nem tetszik a POV-Ray-nek ez?

  1. object{Column_N (6, 3, 14) rotate<0,0,90> translate<0,25,0> texture{col_silver}}


Ezt írja ki rá:
Idézet:
„Parse Error: Expected 'object', undeclared identifier 'Column_N' found instead”
(#) Attila86 válasza IMi hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Üdv.!
ÍGY!
(#) IMi válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Hello!
Szerintem kell neki valami inc (shapes_lo.inc ???)
(#) Attila86 válasza IMi hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Ja hogy azt mondod, hogy a "Column_N" makró (vagy micsoda) használatához az inc-ben amiben dolgozok, be kell valahova írni hogy ezt a parancsot melyik inc-ben találja? Lehet...
Utána nézek...

Szerk.:
Igazad van, a POV-Ray-es weboldalon (ITT) ezt írja:
Idézet:
„These shapes are definded as "macro" in my include file "shapes_lo.inc"”


Na de hogyan definiáljam?
(#) IMi válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
ITT megtalálod a Step 2. -nél .
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy a kocka alsó peremét ne kerekítse le? Nekem ez nagyon nem megy :no:
(#) niedziela válasza Attila86 hozzászólására (») Dec 22, 2008 /
 
Minden *.inc amit szerkesztesz,írsz az elején meg kell adni, hogy a használt parancsokat, makrókat honnan olvassa be. Ennek módja az inc fájl elején

#include "valami.inc"

Ez ugye azért kell mert te csak használni fogod a már megírt "Column_N" makrót és nem akarod újra megírni.

(#) Attila86 hozzászólása Dec 22, 2008 /
 
Köszönöm ismételten a segítségeket! Közben én is rájöttem hoygan kell, csak az a baj hogy a "shapes_lo.inc" alapból nincs benne a POV-Ray-ben és a weboldalon meg nem találtam meg a letöltéseknél.

De nem is baj, mert idő közben megoldottam a problémát hatszögek helyett hasábokkal (box). Így készült a fogazott tengely:
Bővebben: KÉP
Már csak pár apróság kell és a poti lábai.

Imi!
Szerintem sehogy sem lehet azt megcsinálni hogy egy testnek csak egy részét kerekítse le. Lekerekíti az egészet aztán kész.
Én úgy oldom meg az ilyeneket, hogy két testet illesztek egymás mellé és az egyiket lekerekítem a másikat meg nem. És azért fog egy egésznek tűnni, mert középen a két testet átfedésbe hozom hogy a lekerekítés középen ne látszódjon.

Például most a poti hátsó aranyszínű részét is így oldottam meg, hogy a bordó részhez érő éle ne legyen lekerekítve de a hátsó igen. (Sőt, az az arany kupakszerű izé nem is kettő hanem három részből tevődik össze. )

Ja igen, azt mondja meg valaki hogy a renderelt képen miért bordónak látszik a poti közepén a vékony rész? Én barnát állítottam be a makróban ("Brown").
Következő: »»   19 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem