Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Eagle 3D segítség, POV-Ray
Témaindító: Thomas10100, idő: Jún 5, 2006
Témakörök:
Köszönöm a segítséget!
És azt honnan lehet tudni hogy hol van az adott test "nullpontja"?
Hello!
Kezdhetjük egybe gyűjteni valahogy az új modelleket! Találtam párat: Bővebben: Link Egyébként, hogy az alkatrész led opciós legyen a 3dpack.dat( ill. 3dusrpack.dat)-ban az alkatrészhez tartozó ötödik értékek kell 1 (yes)-be állítani.
Na erre nagyon kíváncsi vagyok:
Szerintetek EZT fel lehetne használni a nyák forgatására? Ha igen, akkor nem kellene X fokonként elforgatni és újra generálni a .pov fájlt majd a POV-Ray-ben újra betölteni és elindítani a renderelést.
Igen, használható !
Mondjuk nálam látni ahogy soronként készül a kép, de forog
Tetszik az LCD!
Kicsit módosítottam az a duoled-en és egy png-t is készítettem az img könyvtárba.
Igen, gyönyörű! Hol kell a szineket át írni ill.melyiket ?
Megtaláltam, már csak annyi mik a szinek nevei? Vicsys féle frekimérő:
Jó lesz!
A kijelző színe "GreenYellow". Ezt írd át "Blue"-ra, az LCD-re kerülő szöveg után a "Gray10"-et "White"-ra.
Ha ezt Vicsys meglátja...
Jelenleg én ENNEK a nyomógombnak a megrajzolásán fáradozom. Ezt már nem csupán átírogatom valamelyik másik makróból, hanem teljesen egyedül, a nulláról építem fel. Idézet: „a nulláról építem fel.” hajaj
Most miért kell kinevetni?
Szerintem egész jó lett ahhoz képest hogy a legelső saját készítésű 3D-s alkatrészem: Bővebben: KÉP A valóságban a nyomógomb alsó kocka része nem ilyen szögletes hanem le vannak kerekítve az élei. De nem baj, nekem így is jó. :yes: Ez egyébként egy nagyon jó kis nyomógomb, ajánlom mindenkinek. Lomexben lehet kapni. Van sima nyomógombos és arettálós is. Mindkettő két áramkörös és két állású. A következő páciensem ez lesz: Bővebben: KÉP Ezt már pikk-pakk összedobom...
Tényleg jó lett
Forrást közre adhatnád, hátha tudunk hozzátenni, vagy elvenni belőle
Jó lett!
A capwima.inc-ben könnyen "lepuskázhatod" hogyan lehet az éleket lekerekíteni, hasonlóan, mint a kondenzátoroknál...
Bárcsak közzé tehetném!
De sajnos elvesztettem az egész cuccot. Megpróbáltam lekerekíteni az éleket és sikerült is. Aztán akartam még egy kis csinosítást véghezvinni, ami után már hibát jelzett a POV-Ray. Ez után ész nélkül megpróbáltam kijavítani a hibát de csak rosszabb lett. Most ott tartok hogy kb három órája próbálkozom visszaállítani a még működő nyomógomb scriptjét, de nem sikerül. Biztonsági mentést persze nem csináltam amikor elkészültem a még szögletes, de jó nyomógomb scriptjével. Három óra alatt annyira felhúztam magam rajta hogy nem érdekel, újra rajzolom az egészet.
Csak azért is összeraktam újra.
Így nézett ki az első változat: Bővebben: KÉP1 Ez pedig amit most megrajzoltam, újra a nulláról: Bővebben: KÉP2 Ez már le is van kerekítgetve ahol kell. Gyorsan csinálok is róla biztonsági másolatot nehogy megint így járjak.
Igen, ez tökéletes lett! :kalap: És úgy látom, elég gyorsan sikerült elkészíteni.
Ez is a nulláról ?
Jól ráéreztél a dologra. Ha kész vagy a forrást okulás gyanánt közreadod ?
Igen, ezt is a nulláról kezdtem. Annyi a turpisság benne hogy a poti tengelyén a menetes részeket (amik a legutóbb belinkelt képen még nem látszanak) nem én rajzolom meg hanem lehívom a csavar makróját a tools.inc-ből aztán szabadon alakítgatom.
Hello!
A lekerekítés hogy működik? Nekem nem sikerül
Egy hatszöget szeretnék rajzolni. Szerintetek miért nem tetszik a POV-Ray-nek ez?
Ezt írja ki rá: Idézet: „Parse Error: Expected 'object', undeclared identifier 'Column_N' found instead”
Hello!
Szerintem kell neki valami inc (shapes_lo.inc ???)
Ja hogy azt mondod, hogy a "Column_N" makró (vagy micsoda) használatához az inc-ben amiben dolgozok, be kell valahova írni hogy ezt a parancsot melyik inc-ben találja? Lehet...
Utána nézek... Szerk.: Igazad van, a POV-Ray-es weboldalon (ITT) ezt írja: Idézet: „These shapes are definded as "macro" in my include file "shapes_lo.inc"” Na de hogyan definiáljam?
ITT megtalálod a Step 2. -nél .
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy a kocka alsó peremét ne kerekítse le? Nekem ez nagyon nem megy :no:
Minden *.inc amit szerkesztesz,írsz az elején meg kell adni, hogy a használt parancsokat, makrókat honnan olvassa be. Ennek módja az inc fájl elején
#include "valami.inc" Ez ugye azért kell mert te csak használni fogod a már megírt "Column_N" makrót és nem akarod újra megírni.
Köszönöm ismételten a segítségeket! Közben én is rájöttem hoygan kell, csak az a baj hogy a "shapes_lo.inc" alapból nincs benne a POV-Ray-ben és a weboldalon meg nem találtam meg a letöltéseknél.
De nem is baj, mert idő közben megoldottam a problémát hatszögek helyett hasábokkal (box). Így készült a fogazott tengely: Bővebben: KÉP Már csak pár apróság kell és a poti lábai. Imi! Szerintem sehogy sem lehet azt megcsinálni hogy egy testnek csak egy részét kerekítse le. Lekerekíti az egészet aztán kész. Én úgy oldom meg az ilyeneket, hogy két testet illesztek egymás mellé és az egyiket lekerekítem a másikat meg nem. És azért fog egy egésznek tűnni, mert középen a két testet átfedésbe hozom hogy a lekerekítés középen ne látszódjon. Például most a poti hátsó aranyszínű részét is így oldottam meg, hogy a bordó részhez érő éle ne legyen lekerekítve de a hátsó igen. (Sőt, az az arany kupakszerű izé nem is kettő hanem három részből tevődik össze. ) Ja igen, azt mondja meg valaki hogy a renderelt képen miért bordónak látszik a poti közepén a vékony rész? Én barnát állítottam be a makróban ("Brown"). |
Bejelentkezés
Hirdetés |