Fórum témák
» Több friss téma |
Ajjajjj! Ezt szomorúan hallom. Azért még próbálkozom. Ha van vmi fejlemény, akkor megosztom! Köszi azért!
Sziasztok Akos70 nek és dadom nak köszi a segítségeteket holnap megpróbálom bekötni ha sikerül jelzek!
akos70 megnéztem a rajzot amit köszi szépen és még annyi kérdésem lenne hogy a bicska modul mind két vezetékét a 74 es hez csinált kivezetésre kössem? előre is köszi a segítséget üdv.: balázs
Ez az én elképzelésem. Ezáltal ugyanazt végzi a modul, amit a belsö kapcsoloval csinálsz. A 6 piros pötty a modul 6 kivezetése, ha adtak hozzá rajzot, az alapján kiválaszthatod a megfelelöt, ha nem, könnyen kimérhetö. Nyitáskor az egyik, záráskor a másik relé fog átváltani.
Sziasztok,
Az autómba van gyári központi zár és ezt szeretném vezérelni távirányítóval. Van egy távirányítóm ami Bistabil, bekapcsolva a tápfeszt (+12V) adja ki kikapcsolt állapotban 0-t. A gyári központi záram impulzusal vezérelt, és ehez kellene egy olyan kapcsolás ami ha megkapja a 12V-os jelet ad egy impulzust és ha ez után a bemenete 0 kap akkor szintén kiadjon egy impulzust ami a nyitást és a zárást végzi. További megoldandó kérdés, hogy nyitáskor (egy felvillanás) és záráskor (3 felvillanás) a villógókat is működtesse. Segítségeteket előre is köszi.
Nem irtad, milyen rendszerü központi zár van benne, milyen jelre kapcsol, vagy legalább az auto tipusát.
Egy régebbi autóról van szó elektronikus zárral, és annyit sikerült kiderítenem a központi zárral kapcsolatban, hogy impulzusra zár és impulzusra nyit (ugyanazon a kábelen).
Ahogy tegnap olvasgattam a forumokat a legegyszerűbb egy programozhatzó IC és azzal mindent meg lehet oldani, de sajan nem értek ezekhez a dolgokhoz.
Szerintem ebben a topicban is volt korábban egy pár tranzisztoros kapcsolás, ami pont ezt csinálja, bár 2 külön kimenete van, de közösíthető...bár elég érdekes az a központi, ha 1 vezetéken minden egymást követő impulzusra vált...
Üdv Inhouse
Hát ez tényleg elég érdekes...
Van olyan, ami 1 vezetékkel vezérelhetö, de ott nem egyforma impulzusokra csuk vagy nyit, hanem pluszra vagy minuszra. ( a pneumatikus centrálok általában ilyenek, pl. Merci)
Üdv!
Meta HPA 2.0 tipusu riasztohoz keresnék bekötési rajzot!
hmm.... látom van baj... vagy méginkább ,kell a baj...?
Én biztos nem küzdenék érte,hogy egyszerre nyissa ki az autó minden ajtaját, az aki a riasztómat kinyírta.Miért legyen komfortos az élete...?
Sziasztok!
Szükségem lenne egy központi zár vezérlő egységének nyákrajzára, kapcsolási rajzára és alkatrész listájára. Most szereztem 4 kp. zárat (2 db. 5 vezetékes és 2 db. 2 vezetékes), de sajnos a vezérlője nincs meg. A típus: Spal. Előre is köszönöm, ha tud valaki segíteni.
Tehát 4 db központi zár MOTOR-t szereztél...
a legegszerűbb kp zár elektronika Szinte ugyanez van a mostaniakban is. Üdv Inhouse
Ez nem a Te Kalosod bekötési rajza. A Tiedben nincs a bal első ajtóban motor hanem csak egy kapcsoló amit a kulcsal működtetsz. Továbbá, niics benne olyan modul ami (Te általad bicskakulcsnak nevezett) eszköz jelét tuná venni. A megoldás egyike egy olcsó riasztó + kp. zár vezérlő motor . Egyépként sem a Kalosoknál sem a legújabb Aveonál sem találkotam bicskakulcsal
Valaki le tudna másolni egy autóspecifikus, utólag beszerelhető Skoda Fabia központizár leírást?
Nagyon sokat segítene vele... Üdv Inhouse
Az sajna nincs. De ha megvan már a cucc, csak ki lehet valahogy okoskodni...
Mechanikus vagy elektromos segitség kellene? A riaszto már megoldodott?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, vettem egy Thunder CCL01 típusú központi zárat és egy Thunder CA 103 típusú távirányítós riasztót. A kérdésem, pedig az, hogy hogyan kell a kettőt összekötni, hogy működjön is, mert a rajzai alapján nem nagyon értem, melyik vezetéket melyikkel kell összekötni. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Általánosat vettem bagóért, mint máskor. De sokat segítene egy ilyen erre alakított leírása, hogy az elhelyezéssel ne kelljen sokat vacakolni, vagy belefutni egy zsákutcába...
Egyelőre mechanikus problémáim vannak, ez a skoda egy rémálom... Az ajtó belső lemezén egy nagy lyuk van, amit egy formára préselt tele fényes lemez takar, erre van fogatva a hangszóró, az ablak mechanikája, stb... És ez a lemez 10 popszegeccsel van az ajtóra rögzítve! A bal elsőt lefúrkáltam, és már lemezcsavarral van felrakva... A zárat is megnéztem, nem teljesen úgy van benne a mikrokapcsoló, mint amiket eddig láttam képen, de szerintem megoldható... Ami még gond volt, hogy a hátsó ajtó ebben a gépben nem sima kárpittal van, mivel "teherautó"... Törős, nehézkes patentok és le sem jött elsőre, felül, ahol más autókon az üveg van, itt lemez, nem akar kipattanni. Ez is lemezelt, itt is fúrni kell...bár itt több a hely, hosszabban szabad a rudazat is, csak jönne le a kárpit... Az ajtókapcsolók vezetékei meg vannak, a skoda-s rajz alapján stimmelnek a színek. A többi már nem lesz olyan vészes. Csak a központi lenne már benne, meg a hátsó ajtókban a mikrokapcsolók... Régen nem szívtam ennyit, csúszott fater reggel, késve kezdtem és 5-kor abba kellett hagyni, odáig jutottam, hogy épp össze bírtam rakni. Semmi nem került bele, csak okosodtam, és közben csuklottak a skoda mérnökök... Továbbra is érdekelne egy ilyen Fabiahoz való utólagos központi zár leírása... Üdv Inhouse
Esetleg, ha a rajzokat mi is látnánk...
Üdv Inhouse
Ez a központi záré és a riasztóé!
Szerintem leirást nem nagyon fogsz találni, a gyári, ha jol emlékszem egyben van a zárral, ez meg ugye univerzális, egész más. Neked kell megtalálnod a felszerelési meg a rákötési pontot. Ami még buktato lehet: vannak olyan szoros müködésü zárak, amiket a normál univerzális központi nem visz. Létezik sokkal erösebb (sokkal drágábban), van, amikor muszály azt megvenni.
Lehet kapni ilyen utólagos szettet, direkt Fabiaba.
Skoda Fabia központi zár Van hozzá perforált lemez, méretre vágott és hajlított pálcák, valamint egy leírás. Na, erre gondoltam. Ez alapján kicsit egyszerűbb lenne... A zár nem működik nehezen, csak rövid a rácsatlakozási lehetőség és nagy a kárpit nélküli szabad mozgása, magyarán a kárpit adja a futási utat, ha ezt a második pálca a motorral akadályozza, akkor gáz lesz, jól össze kell lőni... Raktam már régi bogárhátúba is központit, aki látott már ilyen ajtót, az tudja mekkora meló lehetett... A másik kemény dió a Suzuki Swift II, a maga kis bovdenes mechanikájával, de az is sikerült. Nem fog ki rajtam egy Skoda, csak öregszem és akartam spórolni az időmmel. Azért kössz. Üdv Inhouse
Csak viccelsz ezekkel a rajzokkal, ugye?
Amelyiken csak színek vannak jelölve, azzal szerinted mégis mit lehet kezdeni? A központi zár rajza kicsi, de ha jól látom, akkor van 2 szál a nyitáshoz/záráshoz, 99%, hogy testet adsz vagy az egyikre, vagy a másikra, de csak impulzust! A riasztód vagy alapból testet kapcsol 2 kimeneten ehhez, vagy pedig 2 relé 2*3=6 érintkezője ki van vezetve. Ez esetben a COM-okat kösd testre, és a 2 NO lesz a két kapcsoló szál, az egyik a nyitás, a másik a zárás. Az NC-k kimaradnak a játékból. Üdv Inhouse
Aha, látom, nagyjábol ugyanaz, mint az uni, csak a szerelési kellékek a tipusnak megfelelöen elöre be vannak méretezve, meg vannak hajlitva. Mindez kb. az alap duplájáért.
Igy marad a kisérletezés. Sok sikert!
Kössz!
Én még annál is olcsóbban vettem, autóalkatrész nagykerben dolgozom... Közben keresgéltem a neten, sok érdekes dolgot találtam... Pl. a Skoda már annyira VW, hogy szinte egy az egyben ugyanaz a szisztéma az ajtóban, a kárpit, a zár, a belső lemez, rudazat... De egyelőre nem találtam még VW-hez valóról sem leírást, pedig biztos vannak akik az univerzálist barkácsolják bele... Ezt találtam, és megörültem, aztán elolvastam amit írt és lelombozódtam, de legalább azt tudom, hogy így nem lesz jó! így nem kell berakni a motort a Fabiaba Nem ismer valaki valakit, aki olyan helyen dolgozik, ahol le tudná másolni egy ilyen Fabia-ba való szett leírását? Üdv Inhouse
Aha, az a kék ajto épp olyan, mint a VW Poloé és a Seat Cordobáé, azokat már szedtem szét. Csak a popszegecses dolog zavart meg, mert azokban 6-os csavarok fogják a lemezt (meg ugy látom, a képen is).
Hát igen, igy ne rakd be. Poloba egyszer akartak velem beszereltetni ilyen univerzálist, már meg is vették, de mondtam, hogy vagy szerezzen gyárit, vagy hagyjuk.
Márpedig én nem hagyom annyiban!
A skoda fórumon ígérte valaki, hogy vannak képei és ír, hogyan rakta be az utólagos-autóspecifikus alapján. A ttssgroup oldalán van fent leírás hozzá pdf-ben, de regisztrált tagnak kell lenni hozzá. Elvileg ingyenes a reg, de eddig nem jött aktiválási levél... Üdv Inhouse
Sziasztok! Kicsit összetett a kérdésem. Az autómban mely 12 éves, van egy FALCO riasztó, mely vezérelte a központi zárat is. Pár éve az egyik jeladóval már nem működik (megnézettem ad ki jelet). Most a másik is fel monda a szolgálatot. Van olyan lehetőség, hogy összehangolni a riasztót és a jeladókat?
A másik, jelenleg csak a jobb oldali ajtó zárjával tudom nyitni az összes ajtót, a bal oldali csak zár de nem nyit. DENSO központi van benne 60B0 tipus. Össze lehet kötni, hogy a baloldalról is működjön? Előre is köszönöm, ha tud valaki segíteni!
Mit értesz jelado alatt? Esetleg távirányito? Meg kéne nézni az elemet, a riaszto elektronikájánál a vezetékeket, tápot. Ha ezek rendben vannak, a mai riasztoárak mellett nem biztos, hogy megéri javittatni.
Központi zár: nézd meg a B.E. ajtonál az átvezetö gumiharmonikában a vezetékeket, ott egy idö után elszakadhatnak. A mikrokapcsolo is lehet rossz a centrálmotorban, ebben az esetben érdemes megcserélni a bal és a jobb oldalit, akkor a bal jo lesz, a jobb nem. |
Bejelentkezés
Hirdetés |