Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   12 / 65
(#) Gyuresz hozzászólása Jan 5, 2011 /
 
Sziasztok
Fiat Bravo 1,4L 12V , ben cseréltünk világítást. Nem először csinálom, jó pár autót átalakitottam, de ez megfogott.
Összerakása utan az üzemanyagszint jelző majdnem fél állásban van, picivel alatta, az üzemanyagszinttől függetlenül, a lámpa már bevigyorgott de nem jelez pontosan a mutató... A másik a kilóméteróra csal , legalább -15 Km/H val, pedig se megfeszegetve, sem elfordítva nem volt...
A ledeket az eredeti izzók helyére kötöttem... Amit kivettünk az egy izzó foglalata, benne egy nagy on pacával ami az ABS ledjét zárta rövidre , hogy ne világítson állandóan, de egyébb semmi.

Mégiss mit keressek?
(#) VIM válasza pengo85 hozzászólására (») Jan 5, 2011 / 1
 
Szia! Mindenek előtt szerelőt kell cserélni! De Te tudod. Már az első alkalommal végig kellett volna néznie az indító áramkört, a gyújtáskapcsolótól kezdve. Nem bonyolult az áramköre, de itt is előfordulhatnak furcsaságok. Ha leégett, valójában melyik része, mert nem mindegy. Talán csak a behúzómágnes? Az egyenáramú soros motort nagyon nehéz tönkretenni úgy, hogy közben nem vennénk észre a hibás működését, akár indítózáskor, akár a motor beindulása után közvetlenül. Menet közben, meg ugye nem indul be csak úgy magától. A képek amit mellékelek, talán segít a tisztán látásban.
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Jan 5, 2011 / 1
 
....és az autód indító áramköre.
(#) VIM válasza Gyuresz hozzászólására (») Jan 5, 2011 /
 
Szia! Ha mindenhova ledet tettél, akkor a záró diódák okafogyottá váltak, nem esne annyi feszültség a diódák nélkül és pontosabb lenne a "tank" információ is. Szerintem.
(#) Gyuresz válasza VIM hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Bocs, nem voltam eléggé világos, háttérvilagítást cseréltem, nem a visszajelzőkét.
Azok maradtakaz eredeti izzokkal, csak a zöld helyett kék a müszerfal megvilágítása, a masik meg mint irtam az ABS ledje rövidre volt zárva egy izzó foglalattal , amibe egy nagy ón paca volt, hogy ne világítson, azt vettem ki.
Egyebet nem buheráltam rajta.
Az üzemanyagszint ledje pontosan jelez, csak a mutatója mutat kb 1/3 adot,onnan kezd felmászni. Ahogy visszatettem a helyére jól müködött, széthuztuk vagy kétszer, mert nem ment a helyére, s mikor összedugtuk, akkor beállott az eredeti értékre, s vagy fel perc mulva magátol hirtelen beállott a mostani poziciójába. Azóta ha bekapcsolod ugyanoda áll vissza, s ettől kezd felfele mérni. Meg a kilóméteróra van elmászva, es lecsal -15 Km/H.
(#) Gyuresz hozzászólása Jan 6, 2011 /
 
A müszerfalat huztuk szét vagy kétszer, de árramtalanitva vólt.
(#) dekanytibor hozzászólása Jan 6, 2011 /
 
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy Bravo 98-as 1.4/12V hiba orvoslásához! Hiba:kb 60-70 fokos víznél leáll,önindítós indítás kizárva míg vissza nem hül a motor,de viszont tolásra ill. húzásra egyből indul! Cseréltem injektor+hőfok plobát!
(#) akos70 válasza dekanytibor hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Ennyiből nehéz lesz.
Mi az a hőfok ploba?
(#) dekanytibor válasza akos70 hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
vízhőfok jeladó ami szabályozza az alapjáratot. Amugy minden tuti,de van az az egy pont,mikor veszi vissza a fordulatot 8-9 körül jár a motor és kész!
(#) elektrorudi válasza Gyuresz hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Arra gondolok, hogy nem kap rendesen földet (negatív pólust). Rámértél, hogy az akku sarujához képest nincs-e feszültség rajta?
(#) akos70 válasza dekanytibor hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Biztos bennem van a hiba, de ebből nem értek semmit.
(#) dekanytibor válasza akos70 hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Beindítom az autót,természetesen hideg motorrol beszélek ilyenkor ugye 13-14 ezer fordulat,ugye ahogy melegszik a motor ez folyamatosan esik vissza majd mikor eléri a 8-9 ezres fordulatot megáll,a többit meg tudod.
(#) dekanytibor válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Az aksira gondolsz hogy ott van kontakt hiba?
(#) akos70 válasza dekanytibor hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Csak annyit tudok, hogy 13-14 ezres fordulaton az a motor kilőné a hajtókarokat az űrbe, sose találnád meg.
(#) dekanytibor válasza akos70 hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Bocsi osszuk 10-zel a számokat!
(#) elektrorudi válasza dekanytibor hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Nem.
Talán a műszerfal nem kap valamiért rendesen testet.
Például az egyik saru nem lett jól visszadugva, vagy van egy oxidos csatlakozó.
Mint egy nemrégi hozzászólásomban írtam, kontakthiba miatt nekem is meggyűlt a bajom. ...és most is van egy kontakthibám, ami miatt a riasztó "magától" bekapcsol időnként.
(#) dekanytibor válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Lehetséges,ugyanis nemrég cseréltem ki ford. szám mérősre! Holnap utánna nézek,addig is köszi.
(#) dekanytibor válasza elektrorudi hozzászólására (») Jan 7, 2011 /
 
Sajna,ugyan az! Most jött el az ideje egy diagnosztkás mérésnek! Majd megírom hogy mi lett a baj!
(#) elektrorudi válasza dekanytibor hozzászólására (») Jan 7, 2011 /
 
Érdeklődve várom a fejleményeket.
(#) VIM válasza Gyuresz hozzászólására (») Jan 8, 2011 /
 
Így már értem. Furálottam volna ha a piktogramok fényét is lecseréled. A km óra csalhat a téli gumi miatt is, ha volt ilyen csere a kocsin. A tank műszer az biztosan kontakthiba, ha egyszer a berakáskor jól mutat, majd később bentebb kezdi a visszajelzést.
(#) Gyuresz válasza VIM hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Berakáskor jol mutatott, aztán egyet gondolt és elmászott.
Széthuztuk hátul a szondánál a csatlakozót, akkór le kellene essen nullára az érték, de nem esett le, hanem azt az 1/3 ad értékre állott be.
Aztán rövidre zártam a szonda csatiját (elméletileg FULL-t kéne jelezzen) A tünet, az lett mintha a mutatót fordítottuk volna el, kiakadt. Ez ok , de akkor mikor először bekapcsoltuk miért mutatott reálisat , majd bekapcsolás alatt mászott fel az 1/3- ra??? Azt mondta egy autószerelő semmi gond a mutatót fordítsuk vissza. Rövidzár a szondánál, és a full-ra visszatekertem, szépen beálítottam, mindent normálisan mutasson.
A srác teletankolta, jól jelzett,lement vele vagy 500 km-t, és megiedt, hogy nagy a fogyasztása , mert lejött felére. Tankoláskor kiderült, hogy 23 L nél többet nem tudott beletölti, és akkor is csak 3/4 ig ment a mutató el. Na ez az amit nem értek mi a baja mit keressek!? Minya' felgyu'jtom !!!
(#) Gyuresz hozzászólása Jan 11, 2011 /
 
Valaki valami használhatót tud-e mondani ezzel kapcsolatosann?
(#) VIM válasza Gyuresz hozzászólására (») Jan 11, 2011 /
 
Nem tudom mi lehet a gond vele. A szerelési kézikönyvben sem írnak különösebbet. A tank szellőztetőt kell utoljára csatlakoztatni, hogy a szint be tudjon állni az adott szintre, ha nem menne így sem, akkor ki kell szedni a szintjelző részt és meg kell vizslatni, nem-e akad. A képek nagyítása: Ctrl nyomva tartani és az egér gördítőjével nagyítani az olvasható nagyságra.
(#) hideg83 válasza VIM hozzászólására (») Jan 11, 2011 /
 
Szia.El tudnád nekem küldeni ebben a hozzászolásodban használt programot.Persze csak ha publikus. Punto 1 1999.08.-aik havi hoz kellene Elöre is köszönöm.Vagy hogy honnan lehet letölteni.
(#) VIM válasza hideg83 hozzászólására (») Jan 11, 2011 /
 
Szia! Oda adnám csak kicsit nagy a mérete. Az amit ott láttál az az ADCD-2 és 2004-s verzió 484MB, krekkelt. A másik az Autodata 3.2, ami letölthető free egy torrentes oldalról, ami 980MB de az tud motordiagnosztikát is. Inkább mondd meg mire vagy kíváncsi és azt küldöm el, ha kell priviben. Bővebben: Link
(#) hideg83 válasza VIM hozzászólására (») Jan 11, 2011 /
 
Köszönöm.Már szedem is lefele az Autodata-t.Igazábol most nincs bajom a géppel.Csak amolyan van hova lesni ha gond lessz vele végett érdeklödtem a progi végett.Köszönöm mégegyszer.
(#) Gyuresz válasza VIM hozzászólására (») Jan 11, 2011 /
 
Én értem hogy nem tudjuk, csak azt nem értem hogy ha én mekanikusan nem mozdítottam el a mutatót ez 100%, mert előszőr normálisra állott be és bekapcsolás alatt mászott el a beálítása, s ha utólag beállítottam a 0 és a full közé, akkor miért mászott el mintha nagy lenne a fogyasztása, a fele alá, holott csak 23 litert tudtak beletölteni, mert már locsogott kifele. És akkor meg csak a 3/4 ig állott be... Arra kezdek gyanakodni , hogy a forrasztáskor nem-e "megütettem" valajmeik opcionális ict, vagy hogy a kilóméter jelzésénel az izók helyére ledek kerültek... de hát elektronikát tanultam, ezért mérgelődök, hogy amennyire csak tudtam oda figyeltem, mert tudom azok érzékeny cuccok az elektromos kisülésekre és a rövidzárlatokra.
(#) VIM hozzászólása Jan 11, 2011 /
 
Akkor Fiat Bravo, Brava, ha szüksége volna rá valakinek. A letöltés időkorlátos és csak 3 letöltésig van fent.
(#) Gyuresz hozzászólása Jan 11, 2011 /
 
Köszi a cuccosat.
(#) VIM hozzászólása Jan 11, 2011 /
 
Fiat Punto I benzin dízel Ez is olyan mint az előző letöltés.
Következő: »»   12 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem