Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   94 / 195
(#) VIM válasza Nudlee hozzászólására (») Máj 23, 2013 /
 
Szia! Egy ILYEN, megfelelő nagyságú iratcsipesz tökéletes erre a célra. ... majd legközelebb.
(#) karikaon válasza VIM hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Szia!
Köszi VIM a szuper ötletet. Ezt én is elrakom magamnak.
(#) karikaon hozzászólása Máj 24, 2013 /
 
Azt mondták az ismerősömnek a szervizben, hogy mivel a töltés visszajelző LED nem világít, lehet az is bezavar az immoba. Most megyek és átforrasztom neki, de nem hiszem, hogy egy kiégett ledtől hülyült volna meg az immo. Bár azt mondja, mielőtt átforrasztottuk volna az elkókat az IC alatt, még világított a generátor visszajelzője gyújtás ráadásánál a panelon. Csak a mutatók nem működtek. Most működnek ugyan a mutatók, viszont letilt az immobi és nem ég a töltés jelző.
Vélemény? (ha van)
(#) VIM válasza karikaon hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
.... akkor még egyszer át kellene olvasni EZT a részt és az eredeti leírás ITT található. Biztos, hogy át lett forrasztva minden pont és hibátlanul? Valami hasonló precíziós szerkezetre gondoltam, mert szabad szemmel nehéz észre venni az ilyen hibát és talán mást is találsz ami nincs leírva.
(#) karikaon válasza VIM hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Hű.. Ez a szemüveg cucc nagyon tetszik. Köszi átolvastam még egyszer. Ez a része a dolognak nem okoz problémát. Többféle pákával dolgozom szuper nagyító lencse alatt. Nem Weller, de azért nem is Tesco-s. (kép) Az SMD-hez tűpákát szoktam használni. Még nem jártam így, pedig nem az első panel a kezemben. Hogy biztos-e, hogy át lett forrasztva hibátlanul? eddig úgy gondoltam igen, de hát valószínű valahol csak hibázhattam, hiába a rutin. Mint a vicc is tartja, két dolog biztos az életünkben, az adó és a halál. Most átmegyek rajta még egyszer. A visszajelző piros SMD LED egyébként külön műkszik.
Bírom a meglátásaidat.. most is köszönöm szépen.

P5220001.JPG
    
(#) Nudlee válasza VIM hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
A macska rúgja meg (csak csúnyábban),ez eszembe nem jutott volna.
Hála karikaon fórumtársnak azért majdnem gyári lesz
(#) Nudlee válasza karikaon hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Nem maradt folyatószer a panelon? Engem egyszer megtréfált egy magyar (a nevére már nem emlékszem) folyatószer. Nem takarítottam le rendesen a forrasztások közül (mondjuk túl sokat is raktam rá) és átvezetett...OFF állapotban parázslott az autórádió gombsorvilágítása.
A hozzászólás módosítva: Máj 24, 2013
(#) VIM válasza karikaon hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Jó az a cucc amit használsz de nem ismerem. Ami nekem van az üveg lencsés és a legnagyobb nagyítása 3.5-szeres és ugye ahová nézek és amilyen közelről stb. .
(#) VIM válasza Nudlee hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Nem tudom szoktad-e nézegetni a képeket ebben a témában de én már egyszer ezt lerágtam töviről-hegyire. Van róla képi infó bőven, amiket megnevezéssel szoktam felrakni, nem más elnevezéssel vagy számmal, mint a fényképeket.
(#) Nudlee válasza VIM hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Caramba, de vakegér vagyok. Nem vettem észre a lenyitható fület. Pont bosszankodtam, hogy nem lehet topicon belül keresni.
Köszi!!
(#) karikaon válasza Nudlee hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Az valóban tréfás lehetett, hogy áthúzott a folyatószer..
Végkifejlet:
Átforrasztottam újra és mielőtt összeszereltem volna az óraegységet, bedugtam a saját kocsimba. Rendesen működött, gyújtásnál minden visszajelző felvillant pár másodpercre, majd amiknek elkellet aludniuk, azok elaludtak. Nálam tökéletesen sikerült a próba. Összeraktam, átvittem az ismerősömhöz, visszaépítettem a kocsijába, gyújtás... és a töltés lámpa csak nem akar világítani. A jó hír, hogy az immobi lámpa sem világít, villog már. Be is indult a jármű, annak rendje és módja szerint. Havernak ennyi elég, azt mondta. Akkor nekem is. Azért a precíz fejem csak töri magát, hogy nálam miért égett rendesen a generátor visszajelző gyújtásnál pár pillanatig, nála meg miért nem? Na de egyenlőre mindegy...
(#) karikaon válasza VIM hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
Már rá is kerestem a neten a szemüvegre, amikor írtad. Jó árban találtam és rendeltem. Szuper a tipp.. Köszönöm szépen
(#) VIM válasza Nudlee hozzászólására (») Máj 24, 2013 /
 
... akkor a kis nyíl a képben és ugrás a hsz.-re! Éreztem, hogy ezt a részt homály fedi de másoknál is és nem merik mondani, kérdezni. Szerencséd van!
(#) karikaon hozzászólása Máj 27, 2013 /
 
Sziasztok!
Valamikor a napokba neki állnék kicserélni a bal első ABS jeladót. Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy van-e valami olyan dolog amire feltétlenül figyeljek oda?
Köszönöm..
(#) Zsolt07 hozzászólása Jún 3, 2013 /
 
Sziasztok!
Kérlek adjatok tanácsot! Van egy Skoda Octavia (1999-es évjárat) SDI 1.9 AGP motorkódszámú autom. A probléma kb.2 hónapja az olajnyomásjelzö piros kanna fordulaton rendszeresen 3x sipol, és villog. Majd elalszik és ujrakezdi. Több szerelönél is jártam, olajnyomás van, a karterban levö szürök kitisztitva, olajgomba kicserélve,(ennél a tipusnál nincs viszkozitásérzékelö).A hiba okát nem találják, mert mint irtam is több szerelönél jártam. Fontos és sürgös lenne!
Aki tud kérem segitsen az alábbi e-mail cimen:zsolt007@gmail.hu
Köszönettel
(#) _vl_ válasza Zsolt07 hozzászólására (») Jún 3, 2013 /
 
A számítógép mit mondott? Vagy a több szerelő között egy szaki se volt, akinek egy hibakód kiolvasója lett volna?
(#) zolika60 válasza Zsolt07 hozzászólására (») Jún 3, 2013 /
 
Nem két olajnyomásgomba van rajta? Mindkettőt nézték? Nekem úgy rémlik van egy a hengerfejen és egy a szűrőnél. Ha tévednék a szakik majd kiigazítanak.
(#) blade_12 hozzászólása Jún 5, 2013 /
 
Sziasztok!
Van nekem egy 2003-as évjáratú BCA motorkódszámú szép Octaviám!A probléma az lenne hogy hidegen az autó nem indul csak 2-3. próbálkozásra,utána minden okés.Ha "kihűl" a motor ismét jelentkezik ez a kellemetlen probléma.Úgy kell elképzelni ezt a hideg indítást,hogy a fordulatszám mérő 300-400 as fordulatig kileng,de utána lefullad.Láttam a 60-61. oldalon 1 lehetséges megoldást,az üzemanyag nyomásszabályzó cseréjét javasolják.Csak az a gikszer nem merem kicserélni mert 1 kicsit drága:S,biztosra szeretnék menni.Valaki tudna segíteni akkor beleugranék az alkatrész cserébe ha egyáltalán ez a baja.
Válaszokat előre is köszönöm.
(#) lanti hozzászólása Jún 5, 2013 /
 
Üdv! Nem tudok hová fordulni a kérdésemmel és ide sok szakember jár , talán tudtok nekem segíteni!

Az autómban légzsák rendszert kell cserélni .

VW golf Két légzsák van 3 ajtós 2000.évi 1.4 AHW benzines. A két zsákot megkaptam hozzá ajándékba szinte, a zsák vezérlő 6Q0-909-605-A de helyette 1J0 909 609 - vezérlőt akarnak adni ez 4 zsákos, most akkor megvehetem én ezt ? Nem drága kb 6 ezer de van-e értelme új vezérlőnek vagy inkább költsem piropatronokra a pénzemet mert egy ügyesebb szerelő fel tudja éleszteni a régit is ?
(#) sufni-tunning válasza blade_12 hozzászólására (») Jún 5, 2013 /
 
Szia.
Üzemanyag nyomást mérnék először.
Illetve meghallgatnám a szivattyú gyújtás ráadására "dolgozik-e".
(#) BD249 hozzászólása Jún 7, 2013 /
 
Sziasztok!
2002 Aee octáviával szenvedek, ha valaki tud segítsen.
A központ zár a bal első ajtót gyakran nem zárja le, ha kulccsal bezárom a riasztó kis idő múlva beindul.
Gyanítom az ajtó becsukás érzékelő a ludas mivel, ha kinyitom csak ritkán indítja el a tápszivattyút.
Hol van és hogyan működik az ajtó becsukás érzékelő?
Hol vannak az autóban az ezzel kapcsolatos relék? És mit, hogyan kell ehhez szétbombázni?
Előre is köszönöm.
(#) karikaon válasza BD249 hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Szia!
Nincs relé az ajtóban. Viszont van egy mikrokapcsoló a zárszerkezetben. Kb 2 hete cseréltem, úgyhogy tapasztalatból mondom. Elküldöm neked azt a linket ahol a kapcsolót vásároltam. Bevált ez a fajta, mivel van rajta egy acél lapocska, amit már a záró kerék nem tud elkoptatni és csavarokkal rögzíthető. Típus hibáról van szó. Túl gyenge a mikrokapcsoló nyomó gombja és hamar elszokott kopni a feje. Küldök egy PDF-et is ahol lépésről lépésre le van írva, képekkel illusztrálva, hogy mit kell csinálni.
Jó munkát..

http://www.hibakodolvaso.hu/autoelektromossagi-muszerek/82-vw-audi-...t.html
(#) BD249 hozzászólása Jún 7, 2013 /
 
Szia!
Köszi ez gyors volt.
Délután nekiállok.
(#) Secret válasza karikaon hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Ezek közül volt valamelyik típus?
(#) karikaon válasza Secret hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Nem pontosan értem a kérdést.
(#) Secret válasza karikaon hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Bocs, talán én nem voltam pontos. Arra akartam utalni, hogy amit felújító kitként árulnak 3810.- HUF-ért, ahhoz vesznek néhány száz forintért mikrokapcsolót, huzalt és csavart, majd összeforrasztják.
A te kitedben melyik mikrokapcsoló volt? (Külméret, felerősítési furatok távolsága?)

Amúgy meg pláne igazad van, hogy visszakérdeztél, mert most vettem észre,előzőleg lemaradt a link, bocs:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Search&q=szubminiat%C5%B1r...9da9b7

A leggyanúsabb a Hartmann.


Kösz a választ!
A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2013
(#) karikaon hozzászólása Jún 7, 2013 /
 
Az én ajtózáramban még a gyári volt. Ez, amit megvettem 3810 Ft-ért, az méretben a gyárinak kb a harmada. A kapcsoló furat viszont pont megegyezik a zárban levő felfogató furattal. A távolságot és a pontos méreteket nem tudom. Nem mértem meg, most pedig már be van építve a helyére és tökéletesen működik. Fentebb olvashatod "Nudlee" esetét, (aki a gyárit vásárolta meg) akinek eredetileg nem volt meg a gyári kapcsoló felfogatásához való szorító lemez a zárban. Nálam meg volt de mivel a csavarokkal rögzítettem ezért feleslegessé vált. Egyébként vezetéket nem kaptam hozzá, mint a képen szerepel. Fölösleges is lett volna, hiszen ott a zárban a vezeték. Nem kell pluszba egy milliméter sem. Azt pedig nem szeretném firtatni, hogy ki, mit mennyiért vesz meg és utána mennyiért árul tovább. Amint írod is pár százas lehet egy mikrokapcsoló, filléres dolog a csavar.
Amarton árul a tesz-vesz-en gyárit. esetleg tőle megkérdezheted a furat méreteket, ha szabad ilyet kérdezni egyáltalán.
(#) karikaon válasza Secret hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Egyébként úgy tudom a mikrokapcsolókon a két luk, szabvány méret... (esküt nem tennék azért rá!) ...de mint ha...
Az első próbálkozásomat én is a Conrad-nál követtem el. Csak nem figyeltem oda kellő képpen és 220V -osat rendeltem..
A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2013
(#) Secret válasza karikaon hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Nem lehet ez olyan nagy titok, arról lehet szó, hogy akinek kevés a tudása, az nagyon félti. (Nem rád gondoltam.)
Szabvány méret, az igaz, de szubminiatűr mikrokapcsolóban is van többféle. Előbb-utóbb kiderül, mert nekem is régóta hasonló problémám van, de egyelőre csak a bal hátsó ajtónál, tehát nem sürgős.
Nemsokára szétszedem, és közkinccsé teszem a tapasztalataimat.
(#) karikaon válasza Secret hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Idézet:
„akinek kevés a tudása, az nagyon félti”
Hu.. ez milyen igaz..
Tapasztalataidat köszönöm(jük)
Következő: »»   94 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem