Fórum témák
» Több friss téma |
A programok elhelyezkedésében lehet eltérés, de ha megnézel 2280 kezelőpaneljét ott látszik hogy a kapcsoló milyen állásban milyen programot fog végezni de nagy eltérés amugy sincs a kettő között. Kapcsolási rajz szügségtelen mert minden csatinak egyedi kialakitása van amit ha figyelmesen megnézel akkor látható hogy melyik hova pászol.
Sziasztok. Van egy Indesit Wild 1265 tipusú mosógép, ami centrifuga állásban is befelé szivattyúzza a vizet, ha ki is lehet kapcsolni, akkor is, pár másodperc után elindul, még akkor is, ha a kezelő panelja le van kötve, ha meg rajta van a ledek villognak közben. Tudnátok segíteni, mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.
Pontosabban,melyik ledek villognak?
Az összes led villog.
Sziasztok!
A sokat tapasztalt emberektől szeretnék tanácsot kérni, hogy hogy lehet frankón kitisztítani a "labirintus" szerű mosószer adagolókat, mert már idegbajt kapok tőle. Mibe érdemes esetleg beáztatni, vagy valami. Meg különben is kapjon agyhúgykövet aki ilyeneket megtervez. ![]()
Sziasztok. Olyan gondom van hogy kaptam egy Daewoo dwd-f1011-es mosógépet. Előző tulaj azt mondta hogy csak fűtőszál hibás. De hideg vizel mosni tud. Haza került és szétszedtem hogy meg lesem a fűtőszálat. Az tényleg kuka. De találtam mást is.
![]() ![]() ![]()
Az orczy ban próbáld meg ott elég sok dolog szokott lenni.
Milyen mosószer adagolóra gondolsz?Ha vízköves akkor expressz vízkőoldó, ill. az ultra is jól viszi a nyálkás trutyit.
Szia!
Ilyen: http://p2.vatera.hu/photos/10/ae/13c6_1_big.jpg Felültöltős Candy-é.
A felültöltősök adagolóját(kivéve az Electroluxét) sosem szerettem.Elvileg lepattintható róla az a fehér burkolat.Onnantól pedig jöhet az üvegmosó,sikárkefe ultra,expressz és amit még otthon találsz.Sajnos ez ilyen.Esetleg még megpróbálhatod citromsavporral is bár azt inkább géptisztításra szoktuk használni.
Üdv mindenkinek.
Remélem tudtok segíteni, mert anyum nagyon mosna ![]() ![]()
Motorban a szénkefék?Panelhoz nem értek de gondolom proci vezérli nem?Javítsatok ki ha mégse!
A motort nem néztem, csak utoljára májusban néztem át, akkor a panelon a tachonak 3 smd ellenállása szállt el a panelen de akkor csak meg-meg pördítette a motort. Köszönöm a válaszod
![]()
Esetleg a motor nem kapott vizet?A relék jók egyáltalán?
Gondoltam hátha ismer valaki ilyen problémát róla, de akkor muszáj leszek nekiesni. Csak a relék ellenállását mértem meg gyorsan.
Üdv.
Először a motort kellene megnézni, szénkefe, a csatiknál megtakaritani, szakadást keresni, vagyis megnézni, hogy a motor tekercséig a paneltól nincs e szakadás, ugyanis az elektronika nem kapcsolja a reléket ha nem érzi a motort valami végett, sőt még akkor sem kapcsolja ha van a motoron egy kis testzárlat kefeportól stb, aztán ha minden ok akkor lehet nézni a panelt amin egy ULN2003A nevezetü ic kapcsolgatja az összes reléket, forrasztás hibát keresni nagyitóval esetleg kicserélni az ic-t.
Üdv.
Fütőszál bármilyen jó bele csak nagyjából eggyezzen a hossza és a teljesítménye, az ajtóhoz gumit meg kell próbálni valamilyen LG gumiját mert nagyban hasonli a két gép, a panel dolgot viszont nem értem, mi lett vele? nincs benne egy rele? vagy ki lett iktatva?
Köszönöm, esetleg tudsz hozzá rajzot?
Ezekhez nincs rajz sehol, esetleg a tápegységről lehet rajzokat találni de azok is csak külön a kapcsoló ic körét mutatja be. Üdv
A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2013
A gyári relé szerintem össze éget. Raktak bele egy másikat. De elég gány módon. És az a érdekes hogy a fűtőszál egyik kábele is erre megy stekerekkel. Attól tartok hogy nem fog működni rendesen. Jó lehet így bekötve? Csatolok róla képet. Meg próbáltam minél jobban lefényképezni.
Az első kép egy kicsit homályos, a drótok végén az mi? egy csatlakozó? vagy egy másik rele? a panel másik oldala ki van bontva?
Igen az egy 30a-os relé. Feszültséget nem tudom mert nincs rá írva. A panel be van gyantával öntve.
Köszi az ötleteket, sajnos én is hasonló következtetésre jutottam, hogy nem egyszerű művelet.
Én a drót másik végén kérdezem ami az asztalon van ott mi van?
Készíttetem új képeket. Ezen jobban látszik. Ahogy említettem a vezetékek másik végén egy relé van. 30A-os. De hogy milyen passz. És van a panelen ahol ez a relé van kötve lehozva két szál vezeték. Ami a fűtőszálra ment az egyik.
Ez egy 12V-os autós relé, valószínűleg Zsiguliból.Ha az egyik vezeték a fűtőszálra ment akkor a másik a hálózati feszültségre. A maradék kettő a panelról a kapcsoló feszültséget hozza.
Lada relére tippeltem.
![]()
Akkor jól láttam, nem hittem volna hogy valaki ilyesmire vetemedik, én is ugy emlékszem, hogy 12v rele megy oda de nem vagyok benne már biztos, meg kellene nézni a melette lévő kék reléken hogy azok hány voltosak, rá van mindre irva elvileg mert van 24v-os áramkör is, aztán hátul a ki kell bontani a panelt és normális relét betenni helyette nem egy nagypénz viszont a berakása az nehézkes, én ugy szoktam, hogy hátul ahol be van takarva müanyaggal ott belül óvatosan körbevágom valamivel de lehet cinezővel is körben kiolvasztani szépen menni a szélén amennyire csak engedi, leszedni a müanyag lapot a szilikonról amivel be van öntve és onnan már hozzáférni rendesen a forrasztásokhoz ött már látcani fog hogy hova megy a 12v-os lába és hova a többi.
Hogy egy kontár munkát ki miért csinál, utólag nehéz kitalálni. Gondolom ez a relé volt otthon, amikor az asszony erősen veszekedett a sok mosnivaló miatt.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |