Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Alkatrész ajánlás, avagy: Milyen alkatrész lenne jó ehhez?
Témaindító: dB_Thunder, idő: Okt 17, 2007
Témakörök:
Először is, ez nem szinkronmotor. Szinkron motort nem lehet DC -vel hajtani, de a megnevezése is DC elektromotor.
A meghajtásához mindenképp kell egy tranzisztor, (akár tranzisztor mezőből is) ami 500 mA -nél nagyobb áramot elvisel. Ha nincs különösebben nagy terhelése a motornak, pl. indításnál, akkor egy BC635, BC637, BC639 tranzisztor megfelel.
Bocsi, még kezdő vagyok a témában.
Köszönöm szépen a gyors választ!
Sziasztok!
Tömeget szeretnék mérni gramm nagyságrendben legalább 3-4 grammos pontossággal. Ehhez tudnátok ajánlani valami szenzort (nyomásmérő, erőmérő, nyúlásmérő, bármi), ami Budapesten beszerezhető? A lehető legolcsóbb ilyen megoldásra törekszem. Köszönöm a segítséget előre is
A minap láttam az Ebay-n egy mérleget. 5kg-ig mér 1gr pontossággal, kb. 1500Ft-ért. Annak a belseje kivehető és tetszőlegesen alakítható. Nem tudom mit akarsz mérni így nem ötletelek.
Ez az! A hozzászólás módosítva: Nov 10, 2014
Üdv! Step down kontrollerhez kérnék segítséget, pizi tik 04cc az eredeti megjelölése, találtam róla, hogy tps 51218-al helyettesíthető, de ezt sem találok hazai elektronikai üzletekben. Tud valaki helyette valamit, ami itthon kapható?
Sziasztok!
Olyan IC-t keresgélek ami egy Li-Po cella 3-4,2V-os feszültségéből csinál az USB-nek megfelelő 5V kb. 1A-t Találtam olyat hogy LM2700 de húzós az ára,és nincs is mindenütt. Köszi!
Köszi!
Még 3W-os power ledet is meg lehet hajtani vele egy celláról.
Sziasztok!
5V tápfeszültségű PIC -el 1k ellenálláson keresztül kapcsolgattam egy logikai szinttel vezérelhető N FET -et, NTD20N06L-t. Évekig óta tökéletesen működik, de most váltanék 3,3V -os PIC -re. Tartok tőle hogy ez kevés lesz ennek a FET -nek, tudna valaki olyan FET -et ajánlani, ami alacsonyabb G-S feszültségnél is tudja ezt? (~ 20 Amps, 60 Volts Logic Level, N−Channel DPAK) Vagy hogy milyen szavakra keressek?