Fórum témák
» Több friss téma |
Ha a motor 3 fázisa és a + bemenet között 51 voltot mérek és a negatív és a 3 kábel között 0 ohmot, akkor nagy a baj?
Talán a kiszedett/kikötött (feszültségmentesített) "csupasz" vezérlőn kéne méricskélned azt, amit llaczo javasolt...az akku ne legyen rajta, a motor vezetékei ne legyenek bekötve (ha így mérted, akkor baj van)
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2024
A pozitívot le vettem az akkuról, a 3 fázison a + hoz képest ~ 17 mohmot mérek.
A negatívhoz képest a 3 fázison 0 Ohm. Ha a motor úgy működik, hogy megkapja a + és a negatívot a mosfetek kapcsolgatják akkor zárlat van. A motor kábeleket nem merem szétszedni, mert ahhoz szét kellene húzni a csatlakókat, és tartok tőle, hogy el szakadnak a vékony kábelek. A vezérlőből vastag kábelek jönnek aztán a csatlakozó után vékonnyal folytatódik. Mi a hiba szerintetek?
Ha elszakadnak...összecinezed újra őket. 3 pár FET van a vezérlőben (P és N). Ha motor nélkül ugyanez mérnéd, akkor a a 3 negatív feszt kapcsolgató tranyó zárlatos....de bekötött motorral lehet csak 1-2 FET rossz. Bekötött kábelekkel nehéz lesz javítani...
A hiba 1 db K4145 Mosfet zárlatos , 9 helyen néztem, sehol nincs.Van valami forrás?
Ilyen butaságokat ne csinálj!
Ez egy "közvetítő" "cég". Megrendelik helyetted Aliexpress-ről, eBay-ről stb. a cuccot, némi felárért cserébe, de legalább nincs ügyfélszolgálatuk, hiába is próbálnál reklamálni. Arról nem is beszélve, hogy ennyiért tuti valamilyen átnevezett (magyarul gagyi) FET-et fog kapni, már ha egyáltalán kap valamit. A netes infók alapján még erre sem lehet számítani nagyon. A hozzászólás módosítva: Okt 11, 2024
Például itt van: Bővebben: Link
Köszönöm, érdekes, hogy az összes nagy céget megnéztem - RET, Conrád,Hestore,TEM, és még 5 és sehol nem volt.
Lehet én mind a három 2SK4145-öst kicserélném újra. Legyenek egyformák! A párjának mi a típusa?
Üdv.
Ezekben a vezérlőkben 6 db N csatornás MOSFET-ek vannak. Nem érdemes a benne lévő típushoz ragaszkodni. Cseréld ki mindet STP75NF75 MOSFET-re, Hestore-ban és a HQ-ban is kapható. Én is ezeket alkalmazom évek óta.
Köszönöm, már meg rendeltem a K4145-öt
A rossz fetet kicseréltem A vezérlőt vissza kábeleztem de maradt 3 csatlakozó ami a vezérlőből
jön ki és nincs hova dugni. Lehetséges,hogy nem is volt csatlakoztatva sehova? Csak nem figyeltem amikor a többit szét húztam? A bringából jön egy kábel aminek nincs párja . Ez a középső képen látszik. Ettől eltekintve meg próbálhatom, hogy a motor forog-e? A hozzászólás módosítva: Okt 17, 2024
Üdv.
A piros színű hármas csatlakozóba való a fehér csatlakozó. A többit, aminek nincs párja, hagyd szabadon. Ha nem találtál más hibát akkor kipróbálhatod a motort.
Mihez való az a csatlakozó? 3 / 2 vezeték?
A gázkar mellett van egy 3 állású kapcsoló, oda csatlakoznak a vezetékek. A kapcsoló a három sebesség fokozatot kapcsolja. Remélem, hogy tudtam segíteni.
Köszi, 2 vezetéken 3 állású kapcsoló...ez fura nekem.
Sajnos a motor továbbra sem működik, a fék, kürt, világítás igen. A Hall jeladók rendben. Van valami módja a motor ellenőrzésére? Három fázisú.
Mérd ki, hogy a gázkarnál megvan az 5 volt. Fékarok legyenek alap helyzetben.
Még egy "homályoszlató" kérdés : A fékkarok mikrokapcsolói "alaphelyzetben" ON, behúzva OFF, ha jól tudom...vagy nem? Tehát, ha megszakadt a fékkarok vezetéke, nem indul el a motor...
A fékkar mikrokapcsoló alaphelyzetben nyit, behúzva zár. Letiltja a vezérlőt, hogy a motor ne tudjon elindulni.
20 colos elektromos kerékpár20 colos gyerek MTB bicikliből szeretnék építeni elektromosat. Ötletelés fázisban vagyok. Jól tudom, hogy ilyet nem lehet készen kapni, csak építeni lehet? Úgy tudom, hogy készen kaphatóból a 24-es a legkisebb.Mindenképpen nyomatékszenzorost szeretnék, és hátsó kerék hajtást. Plusz lekorlátoznám úgy, hogy a gyereknek biztonságos legyen, de tudjon haladni meredekebb emelkedőn is. Arra gondoltam, hogy hátsó agymotorost kellene építeni, mert gondolom, hogy a középmotor nem férne el, és talán egyszerűbb is. Van két 20-as gyerek MTB biciklim (a nagyok most növik ki ezt a méretet, és a kisebb gyereké lenne 1-2 év múlva), ezek valamelyikét szeretném elektromosítani. Létezik olyan hátsó agymotor, amibe bele van építve nyomaték szenzor? Ha lenne ilyen, azt lenne a legegyszerűbb megépíteni, mert a főtengelyhez nem kellene nyúlni. Elvileg létezhet ilyen, ami a hajtás nyomatékát itt érzékeli, nem pedig a pedálon. De eddig nem találtam ilyen terméket. Talán ez volna a legegyszerűbb, fűzetnék vele egy kereket, rátenném a váltó fogaskoszorúját, plusz akksi, vezérlő és már működhet is. Milyen megoldást javasolnátok erre a problémára? |
Bejelentkezés
Hirdetés |