Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hangszóró tekercselés

Témaindító: robinson17, idő: Jún 23, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   26 / 34
(#) Verbrutal hozzászólása Dec 14, 2011 /

Üdv. Érdeklődnék tudna e valaki segíteni nekem abban hogy van egy régebbi Kiso k300 hangfalpárom és az egyikben a mély hangszóró valami okból kifolyólag súrol. na már most ha lehet akkor nem szeretném kompletten felújítani az egész hangszórót hanem ha lehetne orvosolni valahogy úgy hogy ne kelljen az egész belsejét eldobni? Mert ha csak teljes felújítással érhető el akkor mind2 hangszórót fel kéne kompletten újítanom hogy hangzásba ne térjen el a 2 és az sok pénz. Amúgy ezt csak alacsony hangerőnél lehet hallani hogy zörög, súrol , amikor már hajtva van nem hallani a mélyen hogy súrolna, torzítana. Valaki tud nekem valami okosat mondani rá? Eléggé laikus vagyok a hangszóró javításban, felújításban! Megköszönném
(#) hangszoros válasza Verbrutal hozzászólására (») Dec 14, 2011 /

Anélkül, hogy látnák senki nem fogja tudni megmondani
(#) Verbrutal válasza hangszoros hozzászólására (») Dec 14, 2011 /

Az lehet. De én arra lennék egyáltalán kíváncsi hogy nincs a membrán sérülve, nincs leégve a hangszóró stb csak ezt a hibát produkálja hogy kis hangerőnél hallani. Hogy egyáltalán lehet e magával a hangszóróval valamit kezdeni anélkül hogy teljes felújítást csinálnának rajta.
(#) Kovidivi válasza Verbrutal hozzászólására (») Dec 14, 2011 /

Sok hiba lehet, pl: a csévetest lejött a helyéről, vagy annak csak egy része, ez pedig beleér valamibe, vagy a deformálódott a membrán egy része, stb. Azt meg lehet próbálni, hogy újra központosítod, ha csak az módosult valamiért.
(#) Verbrutal válasza Kovidivi hozzászólására (») Dec 14, 2011 /