Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Csöves erősítő készítése

Témaindító: seedz, idő: Márc 31, 2006
Témakörök:
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Lapozás: OK   347 / 2208
(#) bourbonstreet hozzászólása Dec 30, 2008
Sziasztok!
Még kezdő vagyok csöves témában, ezért kérnék egy kis segítséget.
12AU7/ECC82 helyett mennyire használható az orosz 6N8SZ (cirill 6H8C), eltekintve attól, hogy oktál fejű? Különösen az érdekelne, hogy kis anódfesszel is képes hasonlóan működni, mint a 12AU7? Egyenlőre kisérletezgetni szeretnék velük (gitárhoz előfok, booster, torzító, stb) és ilyen tipust lehet, hogy tudnék jutányos áron keríteni.
A válaszokat csak lassan, érthetően kérném, hogy én is megértsem...
(#) djhans válasza bourbonstreet hozzászólására (») Dec 30, 2008
A két csőnek nagyon hasonlóak az adatai úgy mint, erősítés, meredekség, anódáram. Azt nem tudom hogy kisebb feszről is hajlandó-e az orosz dolgozni. Ezeket a csöveket nem annyira előfokban használják, ott inkább az ECC83-mat mert nagyobb az erősítése. Hanem meghajtónak és fázisfordítónak a végcsövek elé.
(#) besi99 válasza bourbonstreet hozzászólására (») Dec 30, 2008
Egy őslény ( 1955 )könyvemben szerepel a csöved, amihez legjobban hasonlít, az ECC40, ami igen barátságos cső. Régen sokszor használtam. Tulajdonképpen az ECC82 - höz nem áll messze. Az, hogy sziveskedik e alacsony anódfeszen jól működni, arról már nincs adatom, ki kell próbálni.
(#) korgs2 hozzászólása Dec 30, 2008
A következő kapcsolást hogy lehetne úgy átalakítani hogy ne kelljen külön tekecs az előfesznek?
(#) kocos válasza korgs2 hozzászólására (») Dec 30, 2008
Egy ellenállás osztóval leosztod az anódfeszből, és azt egyenirányítod! Marshallék is használták ezt a megoldást.
(#) kocos hozzászólása Dec 30, 2008