Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   1111 / 3611
(#) Frankye válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
250 km? Simán!
Sopron-Nagykanizsa- Pécs-Budapest- Szob-Miskolc-Debrecen-Szeged-Sopron.
Mindössze 1811 km (vasúton). :hehe:

bicout.jpg
    
(#) tatabike válasza Frankye hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Szobra miért kellett menni...?
Már vagy 10 éve a flúgos futamra gyúrok, de még nem jutottam el oda. 500 km, 24 óra a szintidő. Minden évben egyszer rendezi meg a Bakony Bike kerékpáros klub, de nekem állandóan közbejött valami, vagy éppen bringám nem volt olyan, hogy elinduljak rajta. Pedig jó lenne, megméretné magát az ember. Elvileg 19-20 óra alatt meglenne a táv, ha jó formában vagyok, jó a bicikli, és nem jön közbe semmi. Egyszer rápróbáltam egy hasonlóra magánszorgalomból, akkor 12 óra alatt volt meg 320 kilométer. Ebben volt összesen 1 óra szünet, meg egy negyedórás vita a yardokkal, mert a Balatonnál egy szakaszon nem voltam hajlandó a bringaúton kerülgetni az ott sétálgató germánium-powerman német turistákat. A végén megvágtak ötezerre. Visszaküldtek a bringaútra, mentem is rajta vagy 300 métert, aztán uzsgyi vissza a főútra, majd ami kifért a csövön...
(#) tatabike válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Egyszer én is elindultam haverommal Budapestről Mindszentre. Mondom, bírod a tekerést? Hát persze, semmi gond. Elindultam az én tempómmal, mire kiértünk Pestről, már kipurcant a csávó, elkínlódtunk még vagy 30 kilométert, aztán az is vonatozásba fulladt... Mindszentre a rokonaihoz mentünk, előtte lévő faluban leszálltunk a vonatról, beültünk egy kocsmába, elbeszélgettük az időt addig, míg úgy gondoltuk, hogy kábé most érnénk ide bicajjal, mert a rokonai nagyon büszkék voltak rá, hogy Ő elteker Pestről egészen odaáig, hát nem akartunk csalódást okozni...
(#) szamóca válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Tudom ajánlani egy volt osztálytársamat melléd társnak. A múltkor írt hogy nincs-e kedvem pár száz kilométert bicajozni vele. Mondtam még motorozni sem .
(#) tatabike válasza szamóca hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Jó csóka... De remélem nem olyan, mint egy "nagy bringás" rokonom, aki invitált pár éve egy Balaton megkerülő túrára. Mondom Neki, oké, szombaton ráérek, majd nyugisan, nézelődve, 10-12 óra alatt körbekarikázzuk. Kiderült, hogy Ő egy hét alatt akarja körbetekerni... Mondom, nem baj, majd minden lekörözésnél integetek...
(#) hodbond válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Kész van, vagyis nem mert nem gumi hanem kerék, de azt inkább hagyom.A szomszéd most akart elmenni én meg pakolgattam és a bringa közben az autjóa előtt ált

Szerk.: Megvan a túra terv?
(#) Frankye válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Szobra? Hát szörpért! A legfinomabb magyar szörpöket ott gyártották még anno. Abban gyümölcs is volt, nem csak "E-xxx", színezék, meg mesterséges aroma, meg ízfokozó, meg tudj' Isten még miféle EU-konform szemét.
De miért csak Szob a kérdéses?
(#) Frankye válasza hodbond hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Persze, hogy készen van:
Bővebben: Link
(#) hodbond válasza Frankye hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Nem 1000 km-rellől volt szó , csupán 250-ről,
bár ahogy magamt ismerem lesz belőle 50
(#) Rober_4 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Egyszer én is leugrottam Miskolcról Gyomaendrődre egy csoporttalálkozóra. Sajnos csak délután 4 után tudtam indulni, úgyhogy ilyenkor mindig úgy megyek, hogy nyomom neki mert rám sötétedik. Este 11körül ott is voltam, nem győzetem a sört inni. Persze nyáron 22 óráig világos van, teliholdkor meg tovább. És ilyenkor nagyon kellemes az idő is...
Azért amire a legbüszkébb vagyok az csatolva van. Tátra Lomnicig mentem el, Misklcról vagy 10 éve. Ez 176km csak. Sajnos nem találtam senkit aki jött volna velem ilyen távon, így az asszony jött vonattal, és intézte a szállást, meg ilyenek. Nagyon jó időt mentem, és végül csak Dobsinánál volt nagy emelkedő, de ki lehetett bírni, viszont a jégbarlangnál defektet kaptam, és meg kellett volna állnom, kifejteni a szingós gumit, beragasztani meg bevarrni, de sajnos továbbmentem hátsóráfon
Poprádig még el is ment a gép, de onnan egy nyílegyenes úton kellett fölfele menni, a Tátrát megkerülő úthoz. Na ott már toltam, de akkor már lépni sem bírtam

Így tartott 11 órát az út, de az utolsó 40 km egy részét gyalog mentem. Ezután két nap pihenő, jött melyet gumiragasztással töltöttem. Mivel lapos gumin mentem, ezért több mint tíz helyen foltoztam meg a belsőt, majd visszavarrtam, de elég kacska lett. Aztán hazafele úgy mentem mint a hímes tojáson, Rozsnyóig bírta, ott szétpukkadt. Ott már az eső is szakadt, úgyhogy a határig még szenvedtem vele, majd felhívtam apóst, hogy jöjjön értem kocsival.
Tanulság: Sose vegyetek pályára alkalmas szingós gumit útra,(mondhatta volna az eladó, hogy ez pályagumi) illetve, ha deffekt van akkor meg kell állni ragasztani, és ne bízz abban, hogy külföldön kapsz olyat ami neked kell.
Bocs ha unalmasan írtam, de életem egyik legnagyobb élménye volt, mert a táj gyönyörű stb.

utvonal.jpg
    
(#) hodbond válasza Rober_4 hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Én a nyáron szeretnék bringával lemnni a balatonra sopronból, az is egy durva kör lesz. Azt hiszem nem vagyok normális, de a nyeregben a szél és a gumi susogása kárpótol midnenért
(#) Frankye válasza Rober_4 hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Szép (és főleg kalandos!) túra lehetett! Gratulálok.
(#) Rober_4 válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
A kerékpárutak szerintem sem alkalmasak kerékpározásra. Balesetveszélyesek, és aki tervezi őket, az szerintem életében nem bringázott.
Magyarországon sajnos, nagyon keskenyek az utak, és ehhez képest nagyon nagy a forgalom, nehéz jó útvonalat találni.
(#) szamóca válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
"15 év küzdősportban eltöltött idő után jelenleg a mountain bike-os korszakomat élem. "
Szerinted?
(#) gg630504 válasza Rober_4 hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 

Idézet:
„A kerékpárutak szerintem sem alkalmasak kerékpározásra. Balesetveszélyesek, és aki tervezi őket, az szerintem életében nem bringázott.”

Pontosan ugyanez mondható el a mozgássérültek közlekedéséről. Küszöb, lépcső, padka...
Csak annak adnék építész diplomát illetve kőműves mesterlevelet, aki egy hónapig kerekesszékezett. Amolyan szakmai gyakorlat gyanánt.
(#) Action2K válasza gg630504 hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Ha nem is a belváros, de Budapest egyik legforgalmasabb környéke. Az "objektum" tervezője egy uszkve egy szintnyi (3-4 méter) emelkedést úgy oldott meg, hogy majd 50 méter hosszú szerpentint csinált a főbejárat mellett. Persze, hogy egyszerűbb, meg olcsóbb volt, mint egy kerekesszékes liftet építeni a lépcsőhöz. Szegény kerekes, hagy túrázzon azon a kaptatón fel (ami majd 10%-os). Mellékesen még tán a bicigliről is leszállnék, minthogy feltekerjek rajta.
De hát szegény intézményről van szó, csak erre tellett nekik.
(#) tatabike válasza hodbond hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Oké, akkor nyomulj el ide Budapestre. Az kb. 250 km Soprontól. Ha elfáradsz, itt alhatsz, ha nem, nyomás haza...
(#) tatabike válasza Frankye hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Egyszer egy hasonló útvonalat bejártam kocsival. Egy külföldi kerékpártúrához szedtük össze a jónépet az ország minden részéből. Szinte egy seggel vezettem 1300 km-t, 20 óra alatt. Sokkal fárasztóbb volt, mint ugyanennyit bringázni...
(#) llaci56 válasza Rober_4 hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Már ne is haragudj, de így elmenni hosszú útra... Annak idején a fülemben is gumi volt. Olyan szépen össze lehetett hajtani, hogy a egy zsebedben kettő is elfért. (Igazából én sem a fülemben hordtam, hanem a vázhoz volt odabandázsolva néhány.) Pedig Aligánál csak ritkán mentünk messzebb, - mert ebédre itthon kellett lenni, - de azt minden szombaton.
(#) tatabike válasza szamóca hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Hm, mondom, hogy jó csóka. Akkor Vele elmegyek éjszakai túrára, nem mer majd kikezdeni velünk senki...
(#) tatabike válasza Frankye hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Azért a csóri szörpgyárban se színes vizet csináltak, kérdezd csak meg Matyit... Nekem az jobban ízlett, mint a szobi szörp...
(#) tatabike hozzászólása Márc 29, 2010 /
 
Informatikai oldalon lévő cikkből idézet:
Idézet:
„kulcsfontosságú képessége állta akadályát az adatokhoz való hozzáférésnek”

Ha valaki ezt érti, akkor magyarázza már el... Bővebben: Link
(#) DuMatyi válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
csórikám... Különben is tatabikéről várost is elneveztek, ráadásul ketőt is!
(#) DuMatyi válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Elfelejtette a jelszavát. kulcsfontosságú[/b]
(#) tatabike válasza DuMatyi hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Sőt, tavat is...
(#) tatabike válasza DuMatyi hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Szóhasználati problémát véltem felfedezni... 'állta akadályát'...ez mi a bánat?
(#) DuMatyi válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Biztos nem öttusázik, illetve nem díjugrató, vagy gátfutó
(#) llaci56 válasza Frankye hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Ha számít a véleményem szörp ügyben, - én a szobit nem szerettem. Ellenben cca. egy éve zárt be egy szörp üzem, (sajnos!) - nem jut eszembe a falu/község/kisváros neve, - annak a szörpjei voltak a kedvenceim.
(#) DuMatyi válasza llaci56 hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Pölöskei? Mintha az tűnt volna el az üzletek polcáról. Szerk.: kapható.
(#) llaci56 válasza tatabike hozzászólására (») Márc 29, 2010 /
 
Nem értem, mit nem értesz.
Ha akadályt állítasz, az ott fog állni. Az az akadály, mely ott áll, állhatja valaminek az akadályát. Annak az akadályát állja, ami ellen állították. (Aminek az akadályoztatására állították.)
Következő: »»   1111 / 3611
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem