Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Villanymotor bekötése
Igen ezt már más is mondta, hogy üresen még melegebb.
Motorvédőt mire állítsam? 9-14ig lehet.
Ott van a motorod adatlapján. 13 A. Akár a maximumra is tekerheted.
Igen, most is azon van. Viszont üresen 6Ampert vesz fel, ezért gondoltam, hogy nem is tudom...
Ha ennyit agyalsz rajta és tudsz mérni áramfelvételt, normál használat maximumát mérd meg, egy kicsivel fölé állítod a védelmet, akkor bármilyen nem kívánt áramfelvételnél működésbe lép a védelem. (De én "is" 13A állítanám).
Üdv mindenkinek.Vásároltam egy uj kompresszort straus márkájút v2 es 2200 w os és az a probléma vele hogy kb negyed óra használat után a motor csak fél fordulaton müködik ,a motor oldalán meg van egy védelem ami kiold de ha visszahül a motor akkor meg rendesen müködik mi lehet a hiba ?
Áramfelvételt nem tudok mérni, akitől vettem ő mutatta, hogy 6A vesz fel. A motorvédőt 6A.ra állítottam. Bármennyire nyomom neki a fát nem kapcsolja le, holott a TÁBLÁJÁN
13A van. Egyébként tervezek ilyen fogyasztásmérőt venni. Lidl.be van talán silvercrest, mennyire megbízható lehet ez? Illetve ez mér Ampert is ugye? A hozzászólás módosítva: Ápr 10, 2014
Szükséges ebbe az a két db kondi ? Nem ez okozhatja a problémát ?
A nagyobb; indító, a kisebb; üzemi. Ott valami nem bírja a meleget (a normálist), és megszorul, vagy összeér.
Szia! Az a meglátásom ezzel a motorral kapcsolatban, hogy a tengely végén lévő röpsúlyos kapcsolóval lehetnek a gondok, ami az állandó és üzemi kondenzátor(ok) kapcsolását végzi, fordulattól függően. Ezt a szerkezetet kellene szemügyre venni, hogy megfelelően kapcsol-e. Valószínű, hogy a kapcsoló szerkezet nem tarja benn az üzemi kondenzátort a forgás közben, mert a röpsúlyos kapcsolómű bizonytalanul kezeli az érintkező felületeket és még a vibráció is közre játszhat ebben. Talán csak állítani (hajlítani) kellene az állandóan zárva tartó érintkezőn a biztos röpsúly működtetés felé, hogy fordulaton állandó legyen a kontaktus. A másik érintkezőhöz NEM kell hozzányúlni, mert annak ki kell oldania a megfelelő fordulaton, hogy leválassza az indító kondenzátort. A melegedés, ebből a segédfázis hiányosságból adódik, amire a motor hővédelme lekapcsolással reagál.
Üdv VIM! A képeket elnézegetve ugy látom,hogy az üzemi kondi direkbe van kötve csak az inditot szakitja meg. A töpsulyt meg lehet állitani,tengelyen eltolni,csak azt nemtudom hogy mikor kellene leválasztania az inditot már kis fordulatnál vagy nagyobbnál.
Hello!
Vettünk egy Mélykúti szivattyút és ahhoz elég drága,hogy magabiztosság nélkül be merjem kötni. 1,1KW és ez lenne a bekötési rajza: Adtak hozzá egy kondit, 35uF(400 és 450V van ráírva) A kérdésem,hogyan kéne bekötni? L2 a fázis L1 a nulla és ennyi?
Jól látod nem bonyolultabb ennél. A barna és a kék-szürke vezeték közé beteszed a kondit Az L1,L2 pontokra meg réteszed a 240V-ot és kész is.
Köszi,de akkor már szakszerű legyen.A T az egy thermo control akar lenni.Ez motorvédőt jelent vagy van valami hőkapcsoló kifejezetten?Úszókapcsoló,egy sima kismegszakítót(6A)és egy FI relét kötnék be,mert azok vannak otthon egyelőre.
A rajzon miért nem jelölik melyik a fázis és melyik a 0?Vagy majd úgy is rájön a vásárló,ha rossz irányba folyik a víz
Nem tud fordítva jönni a víz, mindegy neki melyik a fázis. Igen a T hővédelmet jelent, de szerintem annak benne kell lennie a szivattyúban. A leírás nem szól erről?
Csak angol leírás van,de nem találtam.Akkor lehet,hogy be van építve a rajz alapján.
Szinte biztosan. Értelmetlen lenne a szivattyún kívül elhelyezni. Ott ugyanis nem érzékelné a melegedést.
Szia! Az volna a lényeg, hogy a rugóerőt, egészen kicsit gyengíteni kellene ahhoz, hogy az indító kondenzátor leváljon, a már terhelt üzemi fordulaton. Ez az érték a tengelyen csak milliméterekben lesz mérhető, tehát ne állíts sokat egyszerre az eredmény eléréséhez. Akkor most ezidáig az volt a probléma, hogy az indító kondenzátor nem kapcsolódott le a röpsúly által beállított fordulatnál és így a többlet kapacitás már fékezőleg hatott a motor segédfázisára és ezért túlmelegedett, mert az áramfelvétel ilyenkor jelentősen nagyobb, mint üzem közben.
Szervusztok villszer.kollegák !
Lenne egy oly kérdésem,hogy búvárszivattyú 'csőszivattyú' hidroforhoz való vezérlésének bekötéséhez tud-e valaki segítséget adni ?-kondi,relé... joe
Jó helyen jársz, csak írd le pontosan mit akarsz!
Valószínüleg neked csak egy nyomáskapcsoló bekötése szükséges.
Ha be lenne építve, akkor azt a rajzon is jelölnék! Oda be kell tenni egy 4-6A körüli értékre beállítható motorvédő kapcsolót (pl. Moeller PKZM0-6,3), különben a motornak nem lesz túlterhelés-védelme.
Bekötés Ha teszel be motorvédő kapcsolót, akkor kismegszakítót már nem kell. Fi relé ha van a fő betápodon, akkor az sem kell külön. A mellékelt képen látsz egy fekete dobozt. Árulják ezeket a szivattyúkat úgy is, hogy a fekete dobozt adják hozzá, akkor abban benne van a motorvédő kapcsoló, és egy két-áramkörös főkapcsoló. Ötletnek jó volt az is, hogy bele van építve a szivattyúba, csak nem úgy van.
Szervusz Szucs koll. !
A nyomáskapcsoló be van kötve,ill.cserélni fogom egy újra ! A problem.az vele,hogy nem tudom a szivattyú teljesítményét,van rajt egy fázisjavító / üzemi kondi,de csak ez olvasható rajt-A 10000AFC. Indító kondi is van, ő-egy VAC 330,50-60Hz,50-63f,vagy mf. -10/55/21 Egyenlőre nem teljesen tiszta az újbóli összeszerelése a vezérlésnek. Válaszod,Tegnapra is Köszönöm joe
Üdvözletem !
Az lenne a kérdésem hogy evig villany motort használok,220/380 1440 3kw csillagba kötve 380-ról ,lehetne -e? deltába kötni. Ez a motor egy szalagfűrészt hajt,tüzifát vágok vele és vastagabb keményfánál csökken a fordulata ,fullad. Ezért gondoltam deltába jobb lenne a nyomaték. Direktbe bekötöttem deltába de leverte a kismegszakitót.
Üdvözletem !
Tudna-e? valaki mondani valamit erröl a villanymotorról.
Hát, ez speciel pont deltába van kötve. Azért az adattábláján több infó látszik.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |