Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
Sanaxx Kolléga Úr köszönöm az infókat! Az angol nyelvűben ellenállás mérést alkalmaznak , amely csak szakadás vizsgálatra alkalmas főleg, de szerintem a kapacitás mérésnek is van jelentősége, a sima, nem PD injektoroknál ez 3,5mikroFarád, ami a piezzó elem öregedésével, részleges szakadást ill. kapacitás csökkenést jelent. Elektromosan a saját építésű teszterrel tesztelem a "hagyományos" injektorokat, melyen a fordulatszám, kitöltési tényező külön állítható. A családban sajnos piezzó injektoros, Siemens
gyártású injektoros diesel van, hibakód nincs, de terheléskor becsörög, valószínű, hogy nincs pilotinjektálás. Az injektorokat cseréltem, ellenőriztem, de jónak tűnnek.A 16 ill. 32 karakterű IMA kódot sem fogadja el, mindig, de gyakori a működtető vezeték szakadás a szigetelésben a kábelsaruknál. Üdv: bárány!
A siemens elemekkel van sok gond, de volt rájuk visszahívásos garancia legalább.
Tisztelt Fórumozók! Köszönöm barany165 PD injektor téma indítóját. Szükségem lenne a fentebb említett BIP jel injektor típusonkénti optimális értékére, és arra a BIP érték intervallumra amit még az ECU elfogad. Információm szerint, ezt az értéket motordiagnosztikában ki lehet olvasni, de elmondások alapján az optimális értéke injektor típusonként változó. Érdeklődöm még továbbá hogy a kiolvasott BIP érték az injektor várható élettartamával összefüggésben van e? Azért érdekel a fentebb említett érték, ugyanis így el lehetne dönteni hogy az injektorban érdemes e-még csúcsot cserélni vagy nem. Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.
üdv.: cszolti
Ahogy mondod, az optimális bip érték minden injektornál más és más, ezeket megtudni max bentley manuálból vagy vcds-ből lehet. (vcds-nél én még csak a max 100-at láttam mondjuk)
A BIP értékről bövebben választ a mellékletben megtalálod, csak most leltem rá, bár a porlasztócsúcs csere kérdéssel nem leszel feltétlen előrébb. Amennyire én tudom padon lehet szóráskép alapján eldönteni ezt. Porlasztócsúcs teszt pdtdi A hozzászólás módosítva: Júl 1, 2015
Feltettem egy régebbi PC-re a VCDS 1.2-őt, nagy nehezen elindúlt a 3-as COM porton, de időnként nem látja illetve eldobja a kapcsolatot.
A VAG-COM kábel egy 2m-es USB hosszabbítókábelen keresztül megy a PC-hez. A hosszíbbító lehet a gond vagy valamit még állítgatni kell az OPTIONS-ban?
Az is lehet gond, nem szereti a hosszú kábelt.
Hogy hogy kell beállítani egy csomó helyen szerepel, pár hozzászólással feljebb is írta egy kolega.
Üdv!
Elnézést a zavarásért alacsonyabb szintű problémámmal, de szeretném diagnosztizálni a nemrégen vett, rendbetett Alfa 156osom(2002).Voltak problémák vele amik meg lettek szüntetve, szeretném megnézni benne vannak e még a hibák. Voltak olyan hibák amihez nem szükséges szerelőhöz menni nekem(pl hűtő venti előtét szakadás), árnyékra vetődés (pl nagynyomású szivattyú hibajele ami nem az volt a hibás.), valamint valós elektromos hibák(pl légtömegmérő behalása) amihez jól jönne a diagnosztika segítsége. Van ELM327 Bt-sem ami nem akar kapcsolódni az ECU-hoz, vagy a telóhoz(ezt nem tudtam eldönteni) Esetleg saját részre valamilyen szoft amivel ezeket le tudnám tesztelni tudtok e ajánlani, a kimeneteket tesztelni, az érzékelők beküldött adatait nézni lehet. Segítségetek előre is köszönöm: A hozzászólás módosítva: Júl 3, 2015
Milyen szoftverrel használod az elm327-et?
Ez talán segithet hacsak nincsennek már meg: ELM327 tipus specifikus szoftverek és driverek pc-re és telóhoz. A hozzászólás módosítva: Júl 3, 2015
Köszi a Torque al próbálkoznék androidon Párosítás (1234) nem csatlakozik az ecuhoz.
De a párosítás megy program látja az adaptert? Attól függ melyik kis kínai gyártotta többféle párosítási kód is létezik. A lemezen amit kaptál hozzá nincs rajta a kód(már ha kaptál)
például itt van egy pár: 0000,1234,5678,6789
Az igen, 1234, Csak az autó meg a sat villog fél óra múlva is.
Hát akkor még a protokoll beállításokra tippelnék, de nem tudom milyen protokollokat használhat az alfa.
A telefonra tippelek gondolom gps nélkül nem fut a torque. Megpróbálom az androidot 5.0 ra upgradelni azt mondják gyorsabban áll fel a gps, jóval kevesebb memóriát használ az 5.0 Nem tudom van-e Magyar verzió már megszoktam. A primo se szereti ha autóban, menet közben indítják. Mindenesetre küzdök vele, törlök egy csomó fölösleges programot amik"csak úgy" jöttek.
Megtörtént, konnekt ok, a kis kék figurák a bal felsőben fixek, nem olvas ki a Torque semmit, viszont üzenete: hibás a logaritmus menedzser. Az meg mi? (Megkérdeztem a barátunkat is, de csak 2 oldalt dobott fel tehát nem tudja.)
Elvileg menni kéne, Az Alfa 156 1,9 jtd (2002) az ISO9141 protokollt használja Az ELM327 tudja, valamiért nem olvas ki semmit a Torque.
Érdekes probléma, egy linket tudsz adni honnan vetted, vagy hogy néz ki pontosan a csatoló? Nincsen(nek) rajta váltókapcsoló(k) véletlenül?
Ezt vettem: ELM327 mini v1.5
Ezt ismered, esetleg próbáltad már? AlfaOBD
Azt írja kompatibilis a legtöbb elm327-el, próba szerencse. Mellékletben 2 fajta androidra való és egy pc-hez való programot küldök. A hozzászólás módosítva: Júl 8, 2015
Kipróbáltam, kódkártyán lévő pin-t kérte, jegelem egy kicsit a témát amúgy is be akartam szerezni a kódot, de 18 EFt-t sajnálok rá itteni márkaszervizből.
Sziasztok! Nem régen rendeltem egy ilyen kábelt: Vag Com VAG409.1 KKL USB Diagnostic cable http://www.aliexpress.com/snapshot/6700763521.html?orderId=67585372863148
Az lenne a problémám, hogy bárhogy telepítem fel, azt írja ki, hogy Port status: OK, Interface: not found. Ezzel lehet vmit kezdeni?
Mellékleteket ajánlom elolvasni és ha ezek után sem sikerül akkor igencsak hibás az interface.
Még egy jó összeállitás csak ez a méret miatt nem ment ide fel: Instrukciók az USB-KKL interfészhez
Amit elfelejtettem, a kkl interfészhez tipus specifikus programok:
VAG KKL kábel driver szoftver. A hozzászólás módosítva: Júl 11, 2015
Köszönöm szépen sanaxx, megpróbálom amit lehet.
Sziasztok,
Hol tudnék venni jó minőségű utángyártott hex can kábelt VW csoportos 2012-es évjáratú auóhoz? Előre is köszi a válaszokat.
Sziasztok,
Nemrég vásároltam egy ilyen adaptert: ISO/KKL Kaptam hozzá egy CD-n pár drivert és szoftvert, egyenlőre csak WinXP alatt tudtam működésre bírni. Az autó amihez kellene egy VW Golf4 1.9TDI (98-as évjárat ALH-s). A Vag-Com 402-vel tudok kommunikálni a vezérlővel, viszont a szervízintervallum nullázást már nemtudom megcsinálni, mert nincs aktiválva a program. Próbáltam keresni az interneten valami szoftvert, de sajnos nemsok sikerrel jártam, ezért kérnék segítséget tőletek. Valaki esetleg tudna egy olyan szoftvert ami megy Win7 alatt is és nemcsak adatokat lehet nézegetni hanem például a szervízintervallumot is nullázni? Előre is köszönöm a segítséget!
Kicsit vissza olvasunk és már meg is van a megoldás
Használat installáció: instrukciók programok amivel használható: http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_post_1720914.html#1720914 és VAG KKL kábel driver szoftver. Ajánlom az első linkben az első link megnyitását és a programok.rar fájl letöltését, ha ezek nem tetszenek akkor a második linken találsz még több programot. A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2015
JA és win7-en a vcds lite 1.0+loaderrrel próbálkozz legelőször, többivel xpsp3 módban.
Helló! Én 409-es kínai kábelt ezzel szoktam használni win8 és most pedig win10 alatt. Tökéletesen működik XP sp3 módban. A vírusírtó reklamálhat, de garantálom, hogy semmi kártevő nincs!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |