Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Videókamerához kellene v.milyen tápot készítenem. Mivel a nagyobb teljesítményű gyári akksik nagyon drágák, így van egy derékra szerelhető zselés akksim, mely 12V-os. Régi kamerámnál tökéletesen hsználtam, mert a kamera is 12V-os volt. (akár 3 napot is filmezett folyamatosan) Szóval van egy 12V-os akksim, melyből csinálnom kellene 7,8V-ot kb.10W-os teljesíménnyel. Valami egészen kicsi áramkör kellene helyszűke miatt!
Szia én ezt javaslom ez a legegyszerübb megoldás.
Néhány alkatrész az egész. LM 317-es is jó ugyanezzel a bekőtéssel.
Én nemrég csináltam egy ilyet. 1-2 plusz funkcióval kiegészítve belefér egy kis dobozba(azóta nagyobb borda van rajta).
Csatolom a PDF fájlát, abban minden infót megtalálsz, kapcsolással.
Sziasztok
Kb. két éve kaptam két biztonsági kamerát egy haveromtól. Adatlap A kamerát rákötöttem egy PCTV-tuner kompozit bemenetére, így tudom megnézni mit mutat. Fel szeretném őket használni, az egyikkel nézni ki van a kapuban a másikkal pl. SMD tranyók típusát leolvasni. Namost, mindkét kamera képe egyforma "hibás". A tápra tippelek, mivel most egy kapcsolóüzemű tápról hajtom, jelenleg csak ez van, lehet ez csinálja a csíkokat. Bár lehet hogy a Tuner, de inkább táp. Csatoltam képeket... Tudnátok-e nekem mondani valami szűrést amivel meg lehetne szüntetni a csíkokat? Köszi szépen
Tegyél a kamera tápfesz bemenetére LC szűrőt. Így valószínűleg jó lesz.
Rajz :
Milyen tekercs/induktivitás jó/kell hozzá?
Bármilyen kapcsüzemű tápban lévő folytó jó ide. PC,tv, bármi. Boltban létezik 100uH. Arra azért figyelj, hogy elbírja a kamerád áramfelvételét.
Ha még mindig látszik valami a csíkokból, akkor vegyél egy nagyobb toroid ferrit magot, ami szintén van szinte mindenben, és fűzd át rajta a kamera és a gép közti vezetéket 5-6-szor. Ennek csak akkor van értelme, ha a kamera nem a pc tápjáról megy.
Bocsi hogy ilyen körülményes vagyok, csak féltem a kamerát nem akarom tönkretenni. 21.500,-Ft ért osztogatják, azaz sokat ér, én meg csak úgy kaptam
Melyik induktivitást tegyem a kapcsolásba? A kamera 83,5mA-t fogyaszt...
Idézet: „féltem a kamerát nem akarom tönkretenni” Arra vigyázz, nehogy 12v nál többet adj neki. Mástól nem igazán mehet tönkre. Attól, hogy nincs teljesen szűrve a tápfesz, semmi baja nem lesz. Néztem Lomexben néhány tekercset. Ezek jók. 100uHy 1A 0.12R 68uHy 1.2A 0.21R
A fene... csatolni akartam egy képet, de lemaradt... Íme. Ezekből melyik jó?
B vagy D. Attól függ mi van D tetejére írva. Ha semmi, akkor inkább B.
A D oldalára "221" van írva.
Akkor az 220uH lesz. Jó lesz.
Szuper. Nagyon szépen köszönöm...
Most nagy öröm ért... és nem a rajz segített.
Ugye van egy 12V-os stabIC a kamera táp előtt. Én csak 12V-ot adtam neki a kapcs. tápról ami szabályozható. Most átállítottam 13.5-re és mégfeljebb 15V-ra és gyönyörű képet kapok. A segítséged tényleg köszönöm, a rajzot elteszem későbbre, biztos kell majd... Felírom hátha valaki okul belőle Bár mindvégig gondolkodtam hogy a stabIC-knek 2V-nál minimum többet kell adni mint amire stabilizálnak, de nem gondoltam.
Sziasztok. Van nekem olyan kamerám aminek az akkumulátora halott és egy regulátorral felvértezve 12V -os gondozásmentes akkumulátorról akartam járatni.
A Kamerára az van ráírva, hogy 3,6V -ot kér tisztán DC -ben. Erre építettem egy stabilizátor egységet, a kamera meg sem nyikkan, aztán az adapter szemrevételezése után látni, hogy az adapter ( ugyan azon a csatlakozón keresztül csatlakozik a töltő ahol az akkumulátor) 4,5V -ot ad (műszerrel mérve század pontos) és maximum 4,5A üzemi árammal tud szolgálni. Akkor Erre a feszültség értékre (5V) is építettem egy regulátort, amit áramterhelés szempontjából 5A -re méreteztem és így sem indult el. Megjegyzés: A kamera saját tápegységével elindul azonnal. A regulátor áramterhelhetőségét úgy valósítottam meg, hogy párhuzamosítottam a stabilizátor IC ket. A kamera Típusa: SHARP VL-E37 A kameráról annyit érdemes tudni, hogy az első olyan fejlesztés, ahol az LCD technológiát használták fel, aminek a háttérvilágítása CCFL "tömbből" épül fel így van fogyasztása rendesen- Szerintetek mit lehet itt tenni?
Elsosorban merni kellene.Aramot hogy lassad egyaltalan folyik e aram a kamera fele ,ha folyik milyen erteku.Feszultseget mered hogy lassad mennyit esik ha mar ennyire nagy a fogyasztas.megmarad e a 3,6V .
Szoval az aramot merni kell akarmilyen berendezes beegetesekor .Sot egy autoreflektor izzot ( kb. 12v/40W) is erdemes sorba kotni a tapegyseggel a probalkozasok idejere. Eloszor kell lasd hogy folyik e aram...van e fogyasztas .. Nincs valami fifikas kabel a gephez ? Ha nem csak normal ketpolusu koaxialis csatlakozoja van hanem valami tobb erintkezos szoktak mindenfele kapcsolast hasznalni ..ekkor kell egy bizonyos allapotot erzekeljen a gep a tapegyseg felol (ellenallas, zarlat ,feszultseg ..) hogy csak a sajat adapterrrol induljon.. Parhuzamossan kotni tapegysegeket gondolom tettel valami kieggyenlito ellenallasokat a kimenetekkel sorba nehogy az egyik tapegyseg fogyassza az aramot a masikbol. Mar olyan is volt hogy a csatlakozo dugo atmeroje kivulrol megegyezett belul meg nem csinalt kontaktot mivel a csatlakozo dugo belso erintkezo csonek az atmeroje sokkal nagyobb volt igy nem ert hozza a huvely erintkezojehez igy nem folyt at az aram nem volt fogyasztas es nem indult a masina.
Sziasztok!
Van egy Canon E300 videokamerám, az a baja hogy zavaros, csíkos a kép a kukucskálóban is és ha rádugom TV-re is ugyan olyan. Gyári akksi helyére berakható adapterrel hajtom. Mi lehet a baja? Kondikat kéne kicserélni?
Az sajnos nincs hozzá, de megpróbálom egy más akksiról, csak most töltöm, mert azzal el se indult
meg a biztosítékát is meg kell patkolnom... (mert a piros a negatív pólus rajt, és ezt elég nehéz megszokni)
Akkumulátorról is pont ugyanaz a helyzet. ***
* Törölve !
Még az is baja hogy van amikor úgy kapcsol be hogy nem világít a piros lámpa, ilyenkor zoomolni se lehet. Sok gomb van amit nem tudom mire jó, de a legtobb gombra nem reagál semmit.
A belso ora elemet ellenorizted? Most talaltam a neten, miszerint lehet tole bekapcsolasi gond. Allitolag a kereso karja alatt talalhato.
Köszi, kicseréltem, de nem tudom leellenőrizni, mert most szét van szedve. Találtam benne egy gyanús alkatrészt, ide írtam be a, mi lehet az: Bővebben: Link
Kondenzátorok nagyon spéci fajtának tűnnek olyanok azokra hasonlítanak amik a szgépem alaplapján vannak (azok szilárd elektrolitos japó kondik)
Mi okozhatja ezt a csíkozódást, csíkoknál torzulást. Lefényképezzem a képet?
Itt vannak a képek:
Az egyiken belülről van, és külön az a pár potméter szerűség, azokkal mit lehet állítani? |
Bejelentkezés
Hirdetés |