Fórum témák
» Több friss téma |
kurblis verzió révén a sima tekerös fütésre gondoltam!
számlapot h lehet cserélni???
szereztem a jubileumi müszeregységet ami króm karikás, ki szeretném cserélni..........gondolom nem nehéz dolog! kérdés az h mutatókat h tudom leszedni!
Aki a manuális fütést hipp-hopp átalakitja Klimatronikra, annak egy számlapcsere nem lehet akadály.
Idézet: „kérdés az h mutatókat h tudom leszedni!” Ugy, hogy lehuzod. Visszafelé már érdekesebb, hogy ne csak tájékoztato adatokat jelezzenek a müszereid.
jo válasz!
egyébként szerintem megjelölöm a mutatók helyzetét! a klimára pedig már megvan a megoldás....... ha kész vagyok vele ujra jelentkezek!
Aha, értem. Összekarcolod a mutatot a tengellyel?
Sziasztok. A 2001-es gyártású 1,6-os benzines VW Golf 4-esben nem megy az utastér világítás és a négy ablakemelő közül egyik sem. Én valamelyik biztire tippelek, de nem tudom melyik az és hogy hol van. Tud valaki segíteni ? Köszönök minden segítséget, de nincs sem könyvem, sem beszkennelt irodalmam a témához. Az alapbiztosítékok helyét megtaláltam, de a reléket még nem. Ebben is tud valaki segíteni.
Gyurka
Helló!
Bal oldalon kellene lennie a biztosítékoknak az utastérben a világítási kapcsoló mellett. Azt a félkör alakú borítást ki kell pattintani és alatta vannak a biztik, a fedélben pedig a számozott funkciójuk is megtalálható. Az "autodata" szerint az F17 az ablakemelőé. VIM
Szia VIM.
Sajnos nekem a 17-es pozicióban nincs biztosíték, azaz üres. A jelek nagyon rosszul olvashatók és nem tudom melyik az ablakemelőké ?
Ne haragudj, nem vettem figyelembe az évjáratra vonatkozókat. F14, az utastér és központi zár közös biztije. Baloldalon, felülről a harmadik sor, balról a harmadik bizti.
Még egyszer bocsi. VIM
Sziasztok! 2000-es évjáratú Golf IV 1.6 16V-ben nem működik kívülről a vezető oldali első ajtó zárja. Belülről minden zár működik, illetve a jobb oldali kívülről is, csak a bal oldali nem. A biztosítékokat megnéztem, nincsenek kiégve. Szerintetek mi lehet a gond?
Talán mechanikus hiba. A 3-asnak, Ventonak, Polonak tipusbaja, hogy letörik a zárhenger végén levö kampos akármi, ami beakad a zárszerkezetbe, és elforditja azt. Cserélhetö külön, nem egy nagy összeg. (ismétlem, ez 3-asnál gyakori, 4-est nem ismerem, de talán hasonlo vagy ugyanaz.)
Igen, közben rájöttünk, hogy eltört a zárbetét. Ez tényleg típushiba a VW-knál, csak az a szívás, hogy miközben a III-as Golfhoz van javítókészlet pár ezer forintért, addig a IV-eshez kénytelenek vagyunk megrendelni az új zárat 27-30 E FT-ért. Még abban reménykedek, hogy az Octavia-ban is ilyen típusú zár van, mert állítólag ahhoz is van valami javítókészlet. Na mindegy, azért kössz a tippet!
Átmeneti megoldásként meg lehet cserélni a két oldalt. Egyforma, és a jobb oldali ritkán van használva. (vagy soha)
Nem, sajnos nem lehet. Próbáltuk azt is, de az nem jó, mert a jobb oldali zárbetétnek pont a másik oldalán van az a retesz, ami a bal oldaliról letörött. A távirányító lesz az átmeneti megoldás.
Értem, hát ez baj. A régebbiekben egyforma volt.
Sziasztok. 2001. Golf IV. Millennium Edition jó kis gépemben nem megy a hátsó ablaktörlő,de a biztije jó. Mit lehet még itt megnézniés hogyan férek hozzá ? Gondolom a motort, kapcsolót és a kábelt kellene még megmérni. Van valakinek tapasztalata ebben ?
2 tippem van:
-berohadt a motor -elszakadt a vezeték a gumi átvezetöben, fent az ajto és a kaszni között.
A G4-esekben a motor tengelye szokott berohadni.Szét kéne szedni miután megmérted,hogy kap-e nótát aztán a hajtást széthúzni a mocitól majd csak a motort elindítani.
Üdv mindenkinek!
Elposszantal a légzsákjaim egy szerncsétlen találkozáskor a 4-es Golfban 1.4i 3 ajtó 2k-s évjárat. Javítás lenullázott anyagilag a kormány és a műszerfal se tul szép de most egy kanyit se tudok kisajtolni a kocsi meg kell. A műszerfalon virit a légzsák lámpája ezenkívül egy service felirat ami eltűnik indulás után .A kérdésem az hogy ha cseréltetem a zsákokat akkor mindent cseréltenem kell ? Elektromikát is ? Utánna szervízes kiütés ? De! Minel most ezt nem tudom megtenni addig is kivehetem a légzsák elektronikáját ?Ettöl eleszik a lámpa ? Hol találom azt meg ? Köszönöm aki idöt szakít rám!
Igen, épp ebben a sorrendben.
Üdv! Ujabb kérdést dobnék fel! A beépített alpha rádiómagnó helyett egy másikat tennék be de velemi kavarodás van ! Nem villog a bal első ablak mellett a piros led és világít folyamatosan a rádió háttérvilágítása! Mi a teendő ?
Mi az az S-Kontakt csatlakozó ? És vajh miért megy a gyári rádió procijába ? amugy kössz ahozzászólásodat de kérlek kicsit konstruktívabban!
Az ISO-csatira gondolok. Ujabb VW-ken más a lábkiosztása, mint a szabvány. Át kell kötni, és jo lesz.
Aham! Na ezzel meg is lennék! Hogy más könnyebben boldoguljon a lényeg az, hogy a gyujtás és a állandó B+ fel van cserélve a gyárinál és ezt meg kellett cserélni, nem volt könnyü-akku leköt stb...de már rendben is van. Még annyi hogy a Blau Mp34 milano a világítás lába csak a kijelzö fényeröt dimmeli nem kapcsolja be !
Sziasztok! 2003-as Golf 4-esem van. Nem működik az elektromos ablakemelő,egyik sem. Csak kattogást hallani. Mi lehet a gond? Segítséget előre is köszi!
Sziasztok!
Az alábbi gondom lenne!! A golf 4-esem generátor illetve szíjfeszítő csapágyai eléggé kikoptak! Gondoltam nem nagy cucc, pénzbe sem kerül szinte kicserélem őket! Minden sikerült is leszedtem a generátor a feszítőt is, csapágy kuka új csapágy belerak! Vissza raktam a generátort mindent frankón! És a következő a hiba: kinyitom a kocsi ajtót és mind a 4 index villog folyamatosan, ha becsukom akkor kb 1 perc múlva abba is hagyja! Ez még nem is lenne olyan hatalmas probléma de amint gyújtást adok rá akkor már nem marad abba a villogás folyamatosa villog amég ki nem veszem a kulcsot!! Ezzel együtt villog a riasztó ledje is az utastérben, ami eddig sosem villogot (mikor vettem az autót a régi tulaj azt mondta hogy a riasztója valószínű nem is jó)!! Mi lehet a gond? Köszi a válaszaitokat!!
nyilván a generátor leszedéskor történt valami(lekötötted az akksit?)amúgy beindul az autó? a riasztódat kellene újratanítani,mert feltehetően nem gyári.Keresd ki a riasztóegység(műszerfeal alatt)tápvezetékét és kösd le a +-ról.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |