Fórum témák
» Több friss téma |
A klónok CH340 Soros-USB illesztőjének drivere (Letöltés)
János! Ha már idáig segítettél légyszives i2C 1602 LCD-t konfiguráljál bele nekem, mert a másik fajta LCD-m az fut egy progiban.
Összetettem, de felül 16 fekete kocka. Nem ír ki semmit.
A hozzászólás módosítva: Nov 24, 2019
Cseréled az elején a minta szerint:
Bővebben: Link
Próbálj állítani a kontraszt potin.
Vagy ellenőrizd a lábak bekötését.
Nem az igazi megint. János én kezdő vagyok!!!
Ha a felső sorban látszik a 16 fekete kocka akkor nem a kontraszt beállítás a hiba. A kijelző nincs megfelelően inicializálva, a vezérlő és adat jeleket kell ellenőrizni.
Most már az I2C LCD tettem bele a progiba, hogy a másikkal már nem szeretnék tovább szórakozni.
Jó nagy gabesz van benne.
Nem jól írtad ezt a sort. Így írd be.
compilation terminated. Többszörös könyvtárak találhatók ehhez: "OneWire.h" Használt: C:\Users\Koncsar Nem használt: C:\Users\Koncsar Többszörös könyvtárak találhatók ehhez: "DallasTemperature.h" Használt: C:\Users\Koncsar exit status 1 Hiba a(z) Arduino Duemilanove or Diecimila alaplapra fordításra. A hozzászólás módosítva: Nov 25, 2019
Moderátor által szerkesztve
Ezeket keresd meg:
Többszörös könyvtárak találhatók ehhez: "OneWire.h" Használt: C:\Users\Koncsar Nem használt: C:\Users\Koncsar Többszörös könyvtárak találhatók ehhez: "DallasTemperature.h" Használt: C:\Users\Koncsar És amelyik könyvtár nem kel, azt töröljed! Viszont az egész beállítás nem jó nálad. Mert a helyes útvonal ez lenne: C:\Users\Koncsar\arduino\librari A hozzászólás módosítva: Nov 24, 2019
Illetve javítom az útvonalat:
c:\Users\Koncsar\Documents\Arduino\libraries
sketch_nov24a:4:1: error: 'LiquidCrystal_I2C' does not name a type