Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   10 / 340
(#) titi válasza eddy980 hozzászólására (») Okt 24, 2008 /
 
Az olajat a márkaszervíz cserélte?
Másrészt ha a fedélzetit rákötik a gépre, akkor szerintem ki kellene, hogy jelezze nekik a hibát.
Bár nekem 2003-as van, da amikor utoljára szervízben volt, rögtön mondták, hogy milyen hibajelzések voltak benne, és hogy mit kell cserélni.
(#) kobold válasza eddy980 hozzászólására (») Okt 24, 2008 /
 
Nem elektromos gáz, hanem elektronikus teljesítmény-szabályzás, ha jól tévedek (Electronic Power Control). Sok dolog kiválthatja a hibajelzést, szinte az összes szenzor és beavatkozó egység okozhatja, és sajnos a korábbi VW firmware-ek nem támogatják kellő mélységben a diagnosztikát (bár sokan a mostaniakra is panaszkodnak), ezért nincs kód.
Mindenesetre, talán a leggyorsabb, amit ki lehet próbálni: cseréljétek ki a féklámpa-kapcsolót. A vezérlésben van egy cruise control (automata sebességtartás) funkció, aminek az egyik bemenőjele a fékpedál állapota. Mi valamikor egy céges Jetta-n két hétig szenvedtünk, mire véletlenül rájöttünk erre, később pedig a neten is találtunk hasonló esetet. Szétmegy, vagy befeszül egy érintkezőpár a kapcsolóban... Ha az ismerősöd észrevette már, hogy a féklámpa nem mindig világít, mikor kellene, vagy néha égve marad elengedett pedálnál is, akkor 99 %, hogy ennyi a baja.
De enélkül is 50 %
(#) barany165 hozzászólása Okt 26, 2008 /
 
Tisztelet Fórumtársak! Valakinek megvan-e véletlen a BOSCH ETD 01900 tip.-ú müszer kapcsolási rajza?Vagy forrást tudna mondani!Üdvözlettel!/egy diesel müszer/A paneleken AVL875...feliratok láthatók,strobi megy,az eggyik kijelző nem mutat: fordulat ,fok stb.
(#) izsakig válasza Robi hozzászólására (») Okt 31, 2008 /
 
nem, nincs spórolás. az én 3ajtósomnál legalábbis nincs, a jobb oldali ajtó kulccsal történő zárásakor a bal oldali is zár.
(#) zolika59 hozzászólása Nov 12, 2008 /
 
Sziasztok!
Tudja-e valaki, hogy egy 96-os FIAT puntón van-e OBD csatlakozó? Ha igen hol? Köszi!
(#) bbb válasza zolika59 hozzászólására (») Nov 12, 2008 /
 
diagnosztikai csati van.
az ecu környékén keresd, három pines csatlakozó.

egyébként a puntoclub oldalra már felraktam ezelőtt néhány hónappal az adott hozzászólásom most így hirtelen nem találom, de a galériámba képet raktam róla, arra mutat a link.
a képen látod a csatit, na az úgy van eldugva, hogy azon a fémlapocskán látsz egy fekete műanyag fület, az rögzíti a fém lap alá ennek a csatinak a sapkáját, és abba van bedugva. (biztos ami biztos ne találd meg, ha nem tudod hol keresd)
(#) zolika59 válasza bbb hozzászólására (») Nov 12, 2008 /
 
Köszi a gyors választ. Hiba kód olvasás csak ezen keresztül lehetséges, vagy van olyan mód mint az openél volt régebben, hogy két pontot rövidre zárva ki "morzézta" a szervíz lámpán. Mert nekem csak obd-s olvasóm van.
(#) bbb válasza zolika59 hozzászólására (») Nov 12, 2008 /
 
nem tudod kivillogtatni.
(#) zolika59 válasza bbb hozzászólására (») Nov 12, 2008 /
 
Létezik-e valami átalakító OBD-re?
(#) bbb válasza zolika59 hozzászólására (») Nov 12, 2008 /
 
valami van hozzá.

én még nem próbáltam ki, de az angol srác akitől kaptam, az igen.

Punt_NEW.rar
    
(#) zolika59 válasza bbb hozzászólására (») Nov 13, 2008 /
 
Nagyon köszi ! Megpróbálom. Nem tudom mi a módja a pontküldésnek.
(#) bbb válasza zolika59 hozzászólására (») Nov 13, 2008 /
 
nem a pontokért segít az ember
(#) zandriis5 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 13, 2008 /
 
Üdv! A bekötés a köveztező: a bal oldali láb a 49-s erre megy+ ez a belyövő, a fenti középső láb a controll lámpáé, a jobb oldali láb a 49a ez az elmenő, ez megy az ir jelző kapcsolókarra
(#) technikman hozzászólása Nov 18, 2008 /
 
Sziasztok!
Új vagyok a fórumban, Mindenkit üdvözlök!
Autodiagnosztika közben merült fel a következő problémám: Relativ kompressziót szerettem volna mérni egy Opel motoron (elosztós gyujtás, központi befecskendező) oszcilloszkoppal. Az akku feszültségingadozást mértem, inditózás közben, a hullámalakból akartam megállapitani a gyengébb hengert.
A hengerazonositással megakadtam,és itt van a kérdésem: Indukciós fogóhoz kellene egy egyszerű áramkör, ami a gyujtás pillanatában határozott jelet ad,
amit a szkop második csatornáján már hozzá tudok rendelni az adott henger hullámalakjához. Tud Valaki ilyenről?
Előre is köszönöm !
(#) kobold válasza technikman hozzászólására (») Nov 18, 2008 /
 
Mi régen fordulatszámot mértünk úgy, hogy 4-5 menet 0.75-ös vezetéket (az volt kéznél) tekertünk egy henger gyújtókábelére. Ha az működött, az oszcilloszkóp is "látni" fogja. Csak átpakolni macerás (de végül is a gyújtási sorrend adott, azaz nem is kell pakolgatni).
(#) technikman válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Nov 19, 2008 /
 
Hali köbzoli és kobold!
Jók az ötletek, de... Volt egy próbálkozásom, egy kb 20mm-es ferritgyűrűre tekertem menetet, a gyűrűt kettétőrtem és ezt fogattam rá egy Peugeot HDI fefecskendező vezetékére. értékelhető képet kaptam. Ugyanezt a módszert próbáltam az Opel gyujtókábelnél, teljes káosz, egy hengernél mind a négy gyujtásjel látszott! Megpróbáltam a sztroboszkópom indukciós fogójával is eredménytelenül. Ezért gondolta valami szűrö-átlagoló áramkörre.
(#) kobold válasza technikman hozzászólására (») Nov 19, 2008 /
 
Lehet, hogy én kipróbálnám az egész fogó árnyékolását, és a kevesebb menetszámot. A HDI-nél mégiscsak 14 V körüli értékek ugrálnak, a gyújtóvezetékben pedig tíz kV-ok. Az összes henger érzékelése tuti, hogy rádiófrekvenciás áthallás.
(#) technikman válasza kobold hozzászólására (») Nov 20, 2008 /
 
Köbzoli, kobold köszi az ötleteket!
A kapcsolást ki fogom próbálni, ha eredmény lesz, jelzem!
A fogó árnyékolásával kapcsolatban: a stroboszkóp is innen dolgozik, gondolom ha nem fogná meg a zajt nem lenne határozott a villanása. ( mármint a szikra létrejöttének pillanatában!) Sajna teljesen zárt az áramköre semmit sem tudok kilesni belőle! Kérdés: hall elemes megoldással lehetne jelet venni? Estleg egyenáramú lakatfogó?
Hali!
(#) atomtraktor hozzászólása Nov 20, 2008 /
 
Heló mindenkinek!
Távirányítással szeretném az autómat indítani!Ha valaki tudja,hogy hol lehet ilyen kütyüt beszerezni,csinálni vagy csináltatni az szépen kérem szóljon!Előre is köszönöm a segítségeket,sziasztok!
(#) Robi válasza atomtraktor hozzászólására (») Nov 20, 2008 /
 
Szia!
Itt a Hobbi(t)elektronikán is van ilyen topik, most pont nem találom. De leginkább automata váltóval javasolt, és ha gyári immobi is van a kocsiban, akkor kell egy transponder bypass is.
Ja most látom hogy komplett is jó. Akkor pl: tavinditas.hu kb 70 ezer egy ilyen cucc
(#) Zoliiiii hozzászólása Nov 29, 2008 /
 
Hello
tunda valaki skoda 120L hez tirisztoros gyujtási rajzot linkleni vagy email -na elküldeni ? : zoliiiii@freemail.hu

nagy szükség lenne rá köszi előre is
(#) autogaz hozzászólása Nov 29, 2008 /
 
Tud-e valaki segíteni?
Adva van egy Opel Kadett 1,7 D Delco generátor W-jelű kivezetéssel és egy ugyancsak Opel, de benzines motorhoz való műszerfal amiben benne van a fordulatszámmérő is. Ezt a két "alkatrészt" kellen összepárosíítani úgy, hogy a fordulatszámmérő működjön és kb. a valós fordulatszámot jelezze.
Kapcsolási rajzot, vagy ilyen kérdésre esetleges választ valahol a neten, esetleg konkrét megoldást keresek.
(#) technikman válasza autogaz hozzászólására (») Nov 30, 2008 /
 
Szia autogaz!
A dizel Kadett valóban a generátor W kapcsáról kapja a ford. jelet, de van közben még egy elektronika ami nélkül nem tudja értelmezni! A benzinesek (a régi karburátorosok a gyujtástól kapnak jelet, és ezt dolgozzák fel, világos, hogy a gyujtásjel 1/4 nem lehet azonos a generátor váltóáramú fázisjelével, ezt a műszerfal nem tudja feldolgozni. Illetve találtam egy olyan kapcs. rajzot, ( régi benzines opel corsa) ahol a W jel közvetlenül be van kötve a műszerfalba, gondolom a müszerfalba benne van a jelátalakitó is! Kérdés: milyen a műszerfal amit be akarsz szerelni?
(#) technikman válasza Zoliiiii hozzászólására (») Nov 30, 2008 /
 
Szia Zoliiiii!
Javitani akarod, vagy késziteni egyet?
(#) autogaz válasza technikman hozzászólására (») Nov 30, 2008 /
 
Szia technikman!
Nagyon szépen köszönöm gyors válaszod. A műszerfal amit be szeretnék szerelni még nincs a birtokomban, csak kép van róla. Ezért nem tudok sajnos róla, csak annyit, hogy a km. óra ami abban van 1%-ot fog csalni és valamelyik régi típusú Kadett műszerfal. Mi az amit kellene róla még tudni? Esetleg valami szám a fordulatszámmérőn? Mert meg tudom kérdezni a mostani tulajdonosától. A mellékelt képen az alsó az, van benne feszültség-és olajnyomás mérő műszer is. A kép nem akar megjelenni. Megnézni ITT tudod. Emlited, hogy találtál kapcs. rajzot Corsa és W bekötés. az is biztosan jó lenne. Kérlek küld el nekem!
Köszönettel venném!

Kép: HivatkozásITT
(#) technikman válasza autogaz hozzászólására (») Nov 30, 2008 /
 
Szia autogaz!
Egy tévedést kijavitok, a benzines opelnél a gyujtásjel 1/2
mert 1 főtengelyfordulatra 2 gyujtásjel jut! Azt kéne tudni, hogy a műszerfal milyen motorkódu opelből való.
Opel kadettről nagyon részletes kapcs. rajz van itt:http://servicemanual.blogspot.com/2007/09/opel-kadett-sevice-and-repair-manual.html
(#) Zoliiiii hozzászólása Nov 30, 2008 /
 
Hello technikman !
kicserélni szeretném csak nem emlékszik már egyik ismerösöm ,h. hogy volt bekötve mert régen lett kiszerelve.
(#) autogaz válasza technikman hozzászólására (») Nov 30, 2008 /
 
Sajnos azt nem tudom, milyen motorkódú autóból való. Lehet, hogy még a mostani gazdája sem tudja, elérni most nem tudtam. Köszi az oldalt, letöltöttem. Átböngészem, pontosabban csak böngésztem. Ez a gép, amin most vagyok igen lassú és ezt a pdf.-et nagyon lassan lapozza. Időbe fog telni amig megtalálom a keresett rajzot. Köszönöm a segítséged. Lehet, ha szerencsém van, olyan autóról származik a fordulatszámmérős műszerfal, amely W jeles gencsiről kapta a ford. jelet... Kiderül következő hétvégén.
(#) Moderátor hozzászólása autogaz hozzászólására (») Nov 30, 2008
 
Szia
Kérlek, hogy ne színezd ki a hozzászólásodat, csak ha az indokolt! (és csak ott, csak azt a részt)
Köszi
(#) autogaz válasza (») Nov 30, 2008 /
 
Értettem!
Következő: »»   10 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem