Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Az olajat a márkaszervíz cserélte?
Másrészt ha a fedélzetit rákötik a gépre, akkor szerintem ki kellene, hogy jelezze nekik a hibát. Bár nekem 2003-as van, da amikor utoljára szervízben volt, rögtön mondták, hogy milyen hibajelzések voltak benne, és hogy mit kell cserélni.
Nem elektromos gáz, hanem elektronikus teljesítmény-szabályzás, ha jól tévedek (Electronic Power Control). Sok dolog kiválthatja a hibajelzést, szinte az összes szenzor és beavatkozó egység okozhatja, és sajnos a korábbi VW firmware-ek nem támogatják kellő mélységben a diagnosztikát (bár sokan a mostaniakra is panaszkodnak), ezért nincs kód.
Mindenesetre, talán a leggyorsabb, amit ki lehet próbálni: cseréljétek ki a féklámpa-kapcsolót. A vezérlésben van egy cruise control (automata sebességtartás) funkció, aminek az egyik bemenőjele a fékpedál állapota. Mi valamikor egy céges Jetta-n két hétig szenvedtünk, mire véletlenül rájöttünk erre, később pedig a neten is találtunk hasonló esetet. Szétmegy, vagy befeszül egy érintkezőpár a kapcsolóban... Ha az ismerősöd észrevette már, hogy a féklámpa nem mindig világít, mikor kellene, vagy néha égve marad elengedett pedálnál is, akkor 99 %, hogy ennyi a baja. De enélkül is 50 %
Tisztelet Fórumtársak! Valakinek megvan-e véletlen a BOSCH ETD 01900 tip.-ú müszer kapcsolási rajza?Vagy forrást tudna mondani!Üdvözlettel!/egy diesel müszer/A paneleken AVL875...feliratok láthatók,strobi megy,az eggyik kijelző nem mutat: fordulat ,fok stb.
nem, nincs spórolás. az én 3ajtósomnál legalábbis nincs, a jobb oldali ajtó kulccsal történő zárásakor a bal oldali is zár.
Sziasztok!
Tudja-e valaki, hogy egy 96-os FIAT puntón van-e OBD csatlakozó? Ha igen hol? Köszi!
diagnosztikai csati van.
az ecu környékén keresd, három pines csatlakozó. egyébként a puntoclub oldalra már felraktam ezelőtt néhány hónappal az adott hozzászólásom most így hirtelen nem találom, de a galériámba képet raktam róla, arra mutat a link. a képen látod a csatit, na az úgy van eldugva, hogy azon a fémlapocskán látsz egy fekete műanyag fület, az rögzíti a fém lap alá ennek a csatinak a sapkáját, és abba van bedugva. (biztos ami biztos ne találd meg, ha nem tudod hol keresd)
Köszi a gyors választ. Hiba kód olvasás csak ezen keresztül lehetséges, vagy van olyan mód mint az openél volt régebben, hogy két pontot rövidre zárva ki "morzézta" a szervíz lámpán. Mert nekem csak obd-s olvasóm van.
valami van hozzá.
én még nem próbáltam ki, de az angol srác akitől kaptam, az igen.
Nagyon köszi ! Megpróbálom. Nem tudom mi a módja a pontküldésnek.
Üdv! A bekötés a köveztező: a bal oldali láb a 49-s erre megy+ ez a belyövő, a fenti középső láb a controll lámpáé, a jobb oldali láb a 49a ez az elmenő, ez megy az ir jelző kapcsolókarra
Sziasztok!
Új vagyok a fórumban, Mindenkit üdvözlök! Autodiagnosztika közben merült fel a következő problémám: Relativ kompressziót szerettem volna mérni egy Opel motoron (elosztós gyujtás, központi befecskendező) oszcilloszkoppal. Az akku feszültségingadozást mértem, inditózás közben, a hullámalakból akartam megállapitani a gyengébb hengert. A hengerazonositással megakadtam,és itt van a kérdésem: Indukciós fogóhoz kellene egy egyszerű áramkör, ami a gyujtás pillanatában határozott jelet ad, amit a szkop második csatornáján már hozzá tudok rendelni az adott henger hullámalakjához. Tud Valaki ilyenről? Előre is köszönöm !
Mi régen fordulatszámot mértünk úgy, hogy 4-5 menet 0.75-ös vezetéket (az volt kéznél) tekertünk egy henger gyújtókábelére. Ha az működött, az oszcilloszkóp is "látni" fogja. Csak átpakolni macerás (de végül is a gyújtási sorrend adott, azaz nem is kell pakolgatni).
Hali köbzoli és kobold!
Jók az ötletek, de... Volt egy próbálkozásom, egy kb 20mm-es ferritgyűrűre tekertem menetet, a gyűrűt kettétőrtem és ezt fogattam rá egy Peugeot HDI fefecskendező vezetékére. értékelhető képet kaptam. Ugyanezt a módszert próbáltam az Opel gyujtókábelnél, teljes káosz, egy hengernél mind a négy gyujtásjel látszott! Megpróbáltam a sztroboszkópom indukciós fogójával is eredménytelenül. Ezért gondolta valami szűrö-átlagoló áramkörre.
Lehet, hogy én kipróbálnám az egész fogó árnyékolását, és a kevesebb menetszámot. A HDI-nél mégiscsak 14 V körüli értékek ugrálnak, a gyújtóvezetékben pedig tíz kV-ok. Az összes henger érzékelése tuti, hogy rádiófrekvenciás áthallás.
Köbzoli, kobold köszi az ötleteket!
A kapcsolást ki fogom próbálni, ha eredmény lesz, jelzem! A fogó árnyékolásával kapcsolatban: a stroboszkóp is innen dolgozik, gondolom ha nem fogná meg a zajt nem lenne határozott a villanása. ( mármint a szikra létrejöttének pillanatában!) Sajna teljesen zárt az áramköre semmit sem tudok kilesni belőle! Kérdés: hall elemes megoldással lehetne jelet venni? Estleg egyenáramú lakatfogó? Hali!
Heló mindenkinek!
Távirányítással szeretném az autómat indítani!Ha valaki tudja,hogy hol lehet ilyen kütyüt beszerezni,csinálni vagy csináltatni az szépen kérem szóljon!Előre is köszönöm a segítségeket,sziasztok!
Szia!
Itt a Hobbi(t)elektronikán is van ilyen topik, most pont nem találom. De leginkább automata váltóval javasolt, és ha gyári immobi is van a kocsiban, akkor kell egy transponder bypass is. Ja most látom hogy komplett is jó. Akkor pl: tavinditas.hu kb 70 ezer egy ilyen cucc
Hello
tunda valaki skoda 120L hez tirisztoros gyujtási rajzot linkleni vagy email -na elküldeni ? : zoliiiii@freemail.hu nagy szükség lenne rá köszi előre is
Tud-e valaki segíteni?
Adva van egy Opel Kadett 1,7 D Delco generátor W-jelű kivezetéssel és egy ugyancsak Opel, de benzines motorhoz való műszerfal amiben benne van a fordulatszámmérő is. Ezt a két "alkatrészt" kellen összepárosíítani úgy, hogy a fordulatszámmérő működjön és kb. a valós fordulatszámot jelezze. Kapcsolási rajzot, vagy ilyen kérdésre esetleges választ valahol a neten, esetleg konkrét megoldást keresek.
Szia autogaz!
A dizel Kadett valóban a generátor W kapcsáról kapja a ford. jelet, de van közben még egy elektronika ami nélkül nem tudja értelmezni! A benzinesek (a régi karburátorosok a gyujtástól kapnak jelet, és ezt dolgozzák fel, világos, hogy a gyujtásjel 1/4 nem lehet azonos a generátor váltóáramú fázisjelével, ezt a műszerfal nem tudja feldolgozni. Illetve találtam egy olyan kapcs. rajzot, ( régi benzines opel corsa) ahol a W jel közvetlenül be van kötve a műszerfalba, gondolom a müszerfalba benne van a jelátalakitó is! Kérdés: milyen a műszerfal amit be akarsz szerelni?
Szia Zoliiiii!
Javitani akarod, vagy késziteni egyet?
Szia technikman!
Nagyon szépen köszönöm gyors válaszod. A műszerfal amit be szeretnék szerelni még nincs a birtokomban, csak kép van róla. Ezért nem tudok sajnos róla, csak annyit, hogy a km. óra ami abban van 1%-ot fog csalni és valamelyik régi típusú Kadett műszerfal. Mi az amit kellene róla még tudni? Esetleg valami szám a fordulatszámmérőn? Mert meg tudom kérdezni a mostani tulajdonosától. A mellékelt képen az alsó az, van benne feszültség-és olajnyomás mérő műszer is. A kép nem akar megjelenni. Megnézni ITT tudod. Emlited, hogy találtál kapcs. rajzot Corsa és W bekötés. az is biztosan jó lenne. Kérlek küld el nekem! Köszönettel venném! Kép: HivatkozásITT
Szia autogaz!
Egy tévedést kijavitok, a benzines opelnél a gyujtásjel 1/2 mert 1 főtengelyfordulatra 2 gyujtásjel jut! Azt kéne tudni, hogy a műszerfal milyen motorkódu opelből való. Opel kadettről nagyon részletes kapcs. rajz van itt:http://servicemanual.blogspot.com/2007/09/opel-kadett-sevice-and-repair-manual.html
Hello technikman !
kicserélni szeretném csak nem emlékszik már egyik ismerösöm ,h. hogy volt bekötve mert régen lett kiszerelve.
Sajnos azt nem tudom, milyen motorkódú autóból való. Lehet, hogy még a mostani gazdája sem tudja, elérni most nem tudtam. Köszi az oldalt, letöltöttem. Átböngészem, pontosabban csak böngésztem. Ez a gép, amin most vagyok igen lassú és ezt a pdf.-et nagyon lassan lapozza. Időbe fog telni amig megtalálom a keresett rajzot. Köszönöm a segítséged. Lehet, ha szerencsém van, olyan autóról származik a fordulatszámmérős műszerfal, amely W jeles gencsiről kapta a ford. jelet... Kiderül következő hétvégén.
Szia
Kérlek, hogy ne színezd ki a hozzászólásodat, csak ha az indokolt! (és csak ott, csak azt a részt) Köszi |
Bejelentkezés
Hirdetés |