Fórum témák
» Több friss téma |
Idézet: „Te vagy az egyetlen a fórumban aki ül és tátott szájjal várja a sült galambot.” Tévedsz. Idézet: „Amíg nem volt befagyasztva az ingyen energiás topik addig hetente beírtál hogy van e valakinek már valaki működő tervrajza mert akkor utánépítenéd.” Így van. Miért lett befagyasztva a fórum? Miért írták meg 20-an, miért nem lehetséges valami, ha valaki új ötletet vetett fel? Csak kiölik egymásból a motivációt. Idézet: „Csak beszélsz össze vissza, reménytelenül el vagy tévedve.” Te ezt gondolod. Idézet: „Ne vedd magadra, ez csakis az én véleményem más lehet hogy másként látja.” Nem veszem magamra. Bizonyára tapasztalataid alapján alakult ki ezen véleményed, amit tiszteletben tartok. Úgy gondolom, mindannyian akkor jutunk előrébb, ha segítjük Tápláló és egymás munkáját, méréseket végzünk(ha mérési hiba van, többen hamarabb észleljük), és élőben is megtekintjük a bontóját. A saját szememnek, fülemnek hiszek, akkor is, ha furcsa, szokatlan dolgot tapasztalok. Kísérletezők! Előre egy jobb világért!
Átnéztem a Meyer-féle leírásokat.
Hengeres cellák, egy 3fázisú generátor gerjesztését kapcsolgatja impulzussorozat-szünet megoldással. A Faraday-állandónál több gáz termelődik az utánépítők szerint. Néhányan alumínium elektródát alkalmaztak(nem oldja fel alúgos elektrolit?) A másik szabadalma a vízbontó gyertya, ami igazán hasznos lenne: belsőégésű motorok hengerében HHO generálása, a hidrogénnel extrém hő generálása, mely nyomást fejt ki a hőerőgép dugattyújára(ez a Vw-Bogár motoros homokfutó). Több kísérletező számolt be a felhasznált elektromos áram teljesítményénél magasabb hőfejlődésről, ez a plusz hő hajtotta nagy valószínűséggel Meyer motorját(hideg fúzió). Bővebben: Link
Idézet: „Néhányan alumínium elektródát alkalmaztak” Tedd vízbe,kapcsold feszültségre és nézd meg mi lesz belőle. Idézet: „ez a plusz hő hajtotta nagy valószínűséggel Meyer motorját” Oké,akkor innentől az izzítást rajtahagyom.Na ne már!
A fentebb közzétett fotón látható MMW számoló programmal megmértem a bontót.(már ezerszer)Az MMW-a beállításoktól függően-,11.25 és 3.78 között változik.Tudom,mérési pontatlanság is van a dologban(ezért is mindig a "kedvezőtlenebb"értékeket veszem)itt jegyzem meg-amíg el nem felejtem-égetően kellene egy analóg áram mérő aminek a méréshatára max.15 amperA termelt gáz mennyiségét megbízható pontossággal tudom mérni-ez mindig 500ml.A Hidrogén energia tartalmát átszámoltam Watt -ra.Összehasonlítva a befektetett elektromos energia W értékeket és a kilépő Hidrogén Watt-ra átszámított értékét,mínusz 0.01 W és plusz 0.0521 W értékek jönnek ki,-beállítástól függően.Én sem hiszem el,hogy plusz energiát sikerült kinyernem a rendszerből-bár százszor mértem.Vagy a mérés pontatlanság,vagy a számítási módszer hibájának tulajdonítom be.De azért az ördög csak nem alszik.Legnagyobb gondom az áramerősség PONTOS mérésével van,-ehhez kellene az említett ANALÓG amper mérő 15 A -es méréshatárral.Nagyon örülnék,ha valaki tudna ebben segíteni.
Előre is köszi'!
Az én cellám is hengeres.A meghajtást nem 3fázisú generátor adja,hanem impulzus generátor,impulzussorozat-szünet megoldással.Nálam is a Faraday -állandónál (jóval!)több gáz keletkezik.Használtam én is régebben(kísérlet képen)alumínium elektródát,néhány óra üzem után ELFOGYTAK!
Amikor forró gőzt juttatok a hengerbe,(Hypnow eljárás)a gőz a munka ütem során a magas hőfok miatt HHO-ra bomlik.Úgy állítok elő HHO-t,hogy csak a hulladék hőt használtam fel,plusz energiát nem fektettem be(dupla haszon)Csak hát ezen a berendezésen is finomítani kellene...
Szia!
"itt jegyzem meg-amíg el nem felejtem-égetően kellene egy analóg áram mérő aminek a méréshatára max.15 amper" Pont most rendeltem meg valakinek, íme a link: http://orfeusz.unas.hu/spd/orfeusz_963426/Analog_ampermero_egyenara...DC_15A Hosszas keresgélés után ezt találtam a legolcsóbbank ebben a kategóriában. Ha ez segítség, akkor ürülök neki! Sajnos nem tudlak vele meglepni, mert ezt sem magamnak vettem, csak megkért rá, egy "öreg motoros" ismerősöm, sajna ő nem netlakó, ezért az úttörő ott segít, ahol tud! Üdv.: patkolttojas A hozzászólás módosítva: Ápr 23, 2013
Még hogy segítség?Élet mentés.Mert már a guta ütés kerülgetett.Köszi' szépen!
Biztos,hogy G a vége a dióda jelzésnek.Párhuzamosítva van,de így is melegszik(a hűtőborda is!)már 2 A áramnál is -igaz nem süti meg a kezemet.A jel alakok némejest változnak a dióda előtt és után nézve.
Szia Zoli!
Most kaptam az emailt az ORFEUSZ-tól, hogy amit kinéztem sajna elfogyott de van helyette a valamivel drágább, hogy akarom e módosítani a rendelésemet. Persze akartam, mert ugye a váléasztási lehetőség adott: eszi, nem eszi nincsen mást. Szóval, ha akarsz rendelni, akkor most ez van: http://orfeusz.unas.hu/spd/unas_832202/Analog_ampermero_egyenaramu_15A További jó munkát! Üdvözlettel: patkolttojas
Köszi'szépen!-most rendeltem meg 5 perce.
Ha azt érzed helyesnek, hagyd rajta az izzítást.
Információt osztok meg. Nem hittérítő vagyok.
Minél érzékenyebb analóg műszert és kis veszteségű söntöt ajánlok.
Szia,
Ilyesmire gondoltál: http://www.ebay.ie/itm/High-Quality-Round-Analog-AMP-Panel-Meter-DC...c22eba Én ezt vettem meg, még várom, de erre is lehet analog műszert akasztani. http://www.ebay.co.uk/itm/290734086938?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&....l2649 Üdv: Mike
Szevasz!
A 30 A nekem sok,a 15 bőven elég.Minél nagyobb méréshatár-annál pontatlanabb(már a leolvashatóság is)Nekem igazából az lenne tökéletes,ha 15 A ig mérne,de tized amper érzékenységgel.A digitális nem jó,mert a mintavételi idő miatt (majdnem)mindig mást mutat.Igaz az analóg is,de könnyebben "megsaccolható"a valódi érték.Most van egy BP-670 jelű,ez jónak tűnik.
Szia,
Tökéletessen igazad van. Most rákerestem a képére, volt nekem is egy tápban a vizszintes skálás, na az nagyon pontos volt. Na meg a tükrös kivitelek... Régi szép idők
A "Meyer vízautója, üzemanyagcella" topicban írtam tegnap, de itt is megismétlem, mert kapcsolatos a dolog vele.
Sziasztok, Új vagyok az oldalon, olvasgatok, mert érdekel a téma. Persze nem könnyű 80 oldalt visszaolvasni + a hozzávaló elektronikai módosítások stb. Hajlandó lenne Valaki, pár szóban elmondani, hogy milyen rendszerű HHO generátort épített a kocsiba, s mik a tapasztalatok? Az Lm324-es PWM kapcsolásból találok többet a neten, habár van aki a 2db 555-ös megoldásra esküszik. Persze vannak komplett kit-ek, vagy csak Dry HHO modul is az Ebay-on, csak csillagászati áron. Köszi.
Ne adj ki feleslegesen pénzt!Nekem a 2db 555ös megoldás van(kisebb,de jelentős változtatással),majdnem tökéletes!
Szép napot mindenkinek!
A vízből szeretnék hő formájában ingyenenergiát kinyerni nagyfeszültségű egyenáram szaggatása segítségével. Nem a durranógázt kívánom kinyerni minél nagyobb mennyiségben. A víz hőmérsékletét akarom emelni a legjobb hatásfokkal. A desztillált(vagy beállított vezetőképességű desztvíz, K2CO3, NaOH) víz tartályának nagyobb felülete a pozitív pólus (kis áramsűrűség/felület=hosszabb elektródaélettartam, nagyobb áramsűrűségnél kráterek jelennek meg a lemezen), negatív pólus a középen lévő wolframelektród. Az itt termelődő csekély mennyiségű hidrogéngáz és az azon áthaladó nagy feszültség kölcsönhatása az energiatermelés alapja. A wolframelektród folyamatos üzemben már 200W-nál (200V 1A) is hamar felhevül, és sajnos gyorsan elhasználódik.-> impulzusüzemet kell alkalmazni. CFR Kérdésem: milyen felépítésű szaggató áramkört javasoltok 200-2000V <1A egyenáram megbízható és biztonságos/áramütésmentes szaggatására? Kérlek benneteket, ne offoljatok, és ne magyarazzátok, mi miért nem működhet. A gáztermelés növelésére tett ötleteiteket is a más vízbontós topicokban tegyétek közkinccsé. Koncentráljatok a feladat megoldására válaszaitokban. Előre is köszönöm a segítségetek.
Wolframkatód folyamatos üzemben 69s után:
Szia Zoli!
Azért erre ne fogadj. Vagy tömegesen tévednek? Tudok a vízbontós topicokról, szándékosan nyitottam újat, mert más a témája. Írtam is, hogy nem a bontás a lényeges, hanem ahőenergia kinyerése. Az egyetlen probléma, hogy ebben a fórumban nem a hőenergia kinyeréséről, hanem a gáztermelés hatásfokának javításáról írnak. Összekeveredik az egész, és csak katyvasz lesz belőle. Mint egy autószerelő fórumon, ha a karosszériás, futóműves, motoros, olajos, üzemanyagos, befecskendezős, járműelektronikás, hifis, légkondis téma együtt lenne. Ki látja át egy idő után, ki kinek válaszol? A hozzászólás módosítva: Máj 4, 2013
http://jlnlabs.online.fr/cfr/logbook/rh/index.htm
"I achieved highly successful results indicating that excess anomalous heat is in fact generated, explainable only by the hypothesis of nuclear reactions. On one particular occasion, I achieved 9 times the input energy!"
"Milyen energia van a vízben, amiért semmit nem kell belevetned, hogy akármit is tegyen?"
Nem a vízben. A hidrogénben. A víz tulajdonképpen a fejlődő hőt tárolja és vezeti el, a wolframelektród míg így sem hosszú életű. Megnézted a csatolt linken az infókat, mérési eredményeket? Válaszodból ítélve nem. "Ha hőt akarsz kinyerni mint írod, ezt önként dalolva adja" a víz, vagy mégiscsak tenned kell érte valamit?" Hidrogén és elektromos ív a válasz a kérdésedre. Az uránium, plutónium ingyen adja az energiát, de a több energiáért ott is "tenni kell érte", ahogy fogalmaztad. Egy idézet ismét: "Kérlek benneteket, ne offoljatok, és ne magyarazzátok, mi miért nem működhet. Koncentráljatok a feladat megoldására válaszaitokban. Előre is köszönöm a segítségetek." Mi a javaslatod a nagyfesz szaggatására?
Hat, nekem nehezen hiheto. Eloszoris egy kb 1l folyadek felment 3 fokkal, ez a merheto teny.
Van benne mindenfele vezetest elosegito anyag, ezzel mi lett? A wolframelektroda is fogyott rendesen, azzal mi lett? Csak nem oxidalodott veletlenul? Annak a hoje hol van a kalkulaciobol? Az meg, hogy jeee, kek lett az oldat, de rez nem volt benne, tehat nem tudom...nevetseges. Aruljuk el neki, gyerekek, hogy szulfat sem volt benne es hogy nem csak a CuSO4 kek szinu a kemiai anyagok kozul?
Elég drága így az "ingyenergia" nagyfeszültség- szaggató elektronika-és fogyó wolfram elektród . Ebben mi az ami ingyen van ? Szerintem csak a "HIT" ui : menybe kerül a wolfram kilója ??
A hozzászólás módosítva: Máj 4, 2013
(((((((((((
"Kérlek benneteket, ne offoljatok, és ne magyarazzátok, mi miért nem működhet. Koncentráljatok a feladat megoldására válaszaitokban. Előre is köszönöm a segítségetek." Mi a javaslatod a nagyfesz szaggatására?
Ha valami eleve ostobasag akkor ha megszaggatjuk, szaggatott ostobasag lesz.
Ezen nem valtoztat az sem, hogyha NAGYON szeretned megvalositani es NAGYON nem szereted a kritikat. Idézet: „A víz hőmérsékletét akarom emelni a legjobb hatásfokkal.” Fűtőszál? Veszteség a hozzávezetéseknél keletkezhet. Ha azok jók, gyakorlatilag minimális a veszteség.
Sziasztok!
EFIE gondjaim vannak, mert nem világos az EFIE külső beavatkozásának mi is a lényege. Amit talán tudok az egészről, hogy HHO-nál 0.2 Voltal meg kell növelni a lambda szonda jelét. A neten talált kapcsolási rajzokon ki van vezetve egy potméter a műszerfalra, melyet tekergetni kell. Nos, azt szeretném kérdezni, hogy hova kell tekergetni a potmétert? Ha nincs lambda monitor akkor csak a vak világba tekergetjük? Ugye bár, ha rossz helyre tekerjük, egyből kidob az ECU hibára (Engine check) és lehet hibát törölni. Ha van már lambda monitorunk, akkor viszont arra kell törekednünk, hogy a lambda monitor zöld ledjeinek keljen mindig világítania? Ez nem túl macerás, menet közben a potit tekergetni, meg a ledeket figyelni, főleg vezetés közben? Lehet mindent rosszul értelmezek? Aki már épített ilyent, kérem segítsen megérteni az egészet. A hozzászólás módosítva: Máj 19, 2013
Szia,
Úgyanezek a problémák, aggályok forognak az én fejemben is. Először is, a MAP/MAF szenzor jelének nem volt jelentős hatása, a szegényítésre, mer a lambda egyből rászabályozott. Neked már újabb autód lehet, nekem még nem dodja ki hibára a lambda szakadását sem. Most akarok a kat mögé beültetni +1 et, mint az újaknál. Annak +.5 V-ot kell mutatni, normális benzines működés mellett. ha nem általában akkor egy "gyujtja fel a check engine " lámpát. Most rendeltem az Ebayről, Universal Air/Fuel Ratio mérőt. Macerás mindíg levinni a laptopot, az Obd scanner-rel. Egyébként az a 0.2V-t sem biztos, mer a termelt gáz mennyiségétől függ. Az pedig több mindentől. Mekkora a bontó hőmérséklete, mennyi áramot vesz fel pillanatnyilag, stb. A poti helyett egy átfogyásmérő jelével kellene az EFIE-t szabályozni. A Conrad oldalán láttam, Flow-Meter. Nekem vagy 1 otthon, csak az 3000Km-re van, így most nem tudom a szükséges kisérleteket elvégezni. Legegyszerűbb a Lada, vagy kortársaiba beépíteni. A másik probléma, ami itt felmerült, ahogyan a kispolszkis kolléga írja, hogy neki -2fok körüli előgyújtésnál adja a legjobb teljesítményt. pontosan a H robbanásszerű égése miatt lerövidűl az égési folyamat, s a robbanás, pont a dugó mozgásával ellentétes irányú erőt fejthet ki rá. Itt pld. csak 95 okténos benzint lehet kapni, s az autógyárak is ahhoz kariblálják a computert. Persze, ha gyengébb minőségű, a kopogás szezor be tud avatkozni az előgyújtás mértékébe, hogy ne legyen káros a motornak. De az, pont ellentétes, még nagyobb előgyújtást ad, mivel kisebb a benzin "összenyomhatósága". Nagyon az az érzésem, hogy nem elég, a minél több gáz elérésének hajszolása, legalább annyira fontos a H-benzin keverék, motorral való összehangolása, lehetőleg emberi beavatkozás nélkül, mert a vezetés közbeni potitekergetés nem csak macerás, hanem balesetveszélyes is. Üdv: Misi |
Bejelentkezés
Hirdetés |